• Hebben we vier trutten in onze klas zitten die denken dat ze populair en cool zijn en dat de rest van de klas hun maar gaat gehoorzamen als ze iets vragen. Ja, zo niet dus. We hadden vandaag bij onze eerste les nederlands al meteen mondeling en moesten we onze buur gaan intervieuwen voor de klas. Dus ik was met Astrid (die ze al helemaal niet moeten) en ik praat altijd heel stil. Dus tijdens dat intervieuw ook, maar voor mij klinkt het eigenlijk alosf ik heel normaal praat en dan weet ik niet dat de rest het niet kan horen. Op het einde van elk intervieuw mag de klas commentaar geven en natuurlijk schiet Laura haar hand direct de lucht in en begint ze te zeggen van 'Ik vond het echt helemaal niet goed want ik verstond er niks van van Lize haar vragen en antwoorden en Astrid begon de hele tijd te lachen bij elke vraag en dan verstond ik het ook niet. Het was gewoon de hele tijd gemompel en Astrid antwoorde ook de hele tijd kei kortaf enzo' Natuurlijk begint de leerkracht haar helemaal gelijk te geven, want die moet mij niet en staat die mij daar af te kraken enzo en dat hij het totaal niet interessant vond om naar te luisteren en dat hij wachte tot het gedaan was. Maar ik wist eigenlijk wel dat ze dat gingen zeggen, dus was ik er half mee aan het lachen, omdat ze zo voorspelbaar zijn. En de volgende groep hun commentaar was weer gegeven door Laura; 'Ja, ik vond het eigenlijk wel goed, maar dat komt waarschijnlijk omdat het vorige zo slecht was' Ja, moet ze ons er weer bij gaan betrekken natuurlijk. En de volgende les hadden we muzikale opvoeding en moesten we allemaal onze naam zeggen, zodat de leerkracht die kon opschrijven en het was bijna aan mij om mijn naam te zeggen en gaat Laura tegen Sacha fluisteren 'Waarschijnlijk gaat mevrouw vertessen Lize zo totaal ni verstaan'en toen ik mijn naam zei begonnen ze stom te giechelen x_x

    en voor de duidelijkheid, ik trek me er niets van aan, ik wou het gewoon even melden wat voor een kutklas ik heb :9~

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 19:08 ]


    All was well.

    Och weetje, zulke figuren zijn er nou eenmaal. Samenspannen, zich beter voelen, het lievelingetje van de leraar zijn. Afschuwelijke types, en die gaan het ook niet maken in de maatschappij. Je zult zien bij het eerste proefwerk dat ze afschuwelijk door de mand vallen en dat jij ze met gemak inhaald. Het is namelijk vaak zo dat stille types wat slimmer zijn. Veel succes ermee, trek je er niet veel van aan, blijf erboven staan, en bedenk gewoon dat ze ooit wel door de mand vallen :)


    Life is hard and then we die

    daamn, wat een k*twijf,
    veel sterkte voor de rest van het jaar, lief =3


    -

    1 ervan is echt een dom wijf :') die gaat sowieso blijven zitten en ik trek me er helemaal neits van aan, ik weet heus wel dat ik beter ben als hun :Y)


    All was well.

    die zijn dom, negeer het gewoon


    Home is now behind you. The world is ahead!

    dat is gewoon triest.
    zal ik voor je naar jou toe verhuizen en die wijven in elkaar slaan o.o ;3


    We can only learn to love by loving.

    Iewol, ik heb een hékel aan mensen als die Laura daar. Jezus, dat ze eens like een leven zoeken? Lizeeeeeeerd, ofwel negeer je hun ofwel praat je erover met een leerkracht die je mag en die je kan vertrouwen. Ga zeker zelf niet slaan/schelden etc want dan steken zij waarschijnlijk de schuld op jou terwijl je weet dat het helemaal zo niet is.

    Haha, goedzo meid :P nou, dan heb je niks om je zorgen te maken toch? Ze zijn gewoon zo dom dat ze hun waardigheid moeten opkrikken met zieltjes pesten, maar helaas snappen ze niet dat je niet iedereen kan pesten.


    Life is hard and then we die

    Maar iedereen van de klas is tegen hun hoor, behalve Ruben een domme hiphopper die vorig jaar op mij was :') en voor de duidelijkheid, ik trek me er niets van aan, ik wou het gewoon even melden wat voor een kutklas ik heb :9~


    All was well.

    Conspiracy schreef:
    Iewol, ik heb een hékel aan mensen als die Laura daar. Jezus, dat ze eens like een leven zoeken? Lizeeeeeeerd, ofwel negeer je hun ofwel praat je erover met een leerkracht die je mag en die je kan vertrouwen. Ga zeker zelf niet slaan/schelden etc want dan steken zij waarschijnlijk de schuld op jou terwijl je weet dat het helemaal zo niet is.
    mee eens ;o

    :|
    ze zyn laag.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Almighty schreef:
    Maar iedereen van de klas is tegen hun hoor, behalve Ruben een domme hiphopper die vorig jaar op mij was :') en voor de duidelijkheid, ik trek me er niets van aan, ik wou het gewoon even melden wat voor een kutklas ik heb :9~


    mag ik in jou klas zitten? dan is ie vetcool =3 want dan ben ik er.
    en ik ben constant hyper
    en irritant
    dus je verveeld je neit met mij =D


    We can only learn to love by loving.

    Oowjah, ik zat vorig jaar ook in een kut klas maar nu helemaal niet meer. Ik vind 't zelfs leuk om naar school te gaan ;x

    das echt kut weetje.,,
    by my in de klas he allemaal groepjes enzo. Echt gewoon kinda zielig. By bio zit ik by 2 bitches en toen riep er iemand door de klas 'Wie is hier gothic?' Toen zei 1 van die bitches 'Ik, ik heb zwarte nagellak op'(had ze niet maar dat zei ze om my te pesten x'D. KUTWIJF (6) ik haat hun echt hun zijn met een groepje van 6 en ik haat ze echt. maarja ik trek me er niets van aan, ik blijf gewoon mijn style houden. Oja ze vroeg daarna ben je Emo. ik zo nee ik heb een eigen style. Oh dat zou ik ook zeggen jah. zieligfiguurtje dat ze is...XD


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik heb 6 zo'n meiden in mijn klas. En we zitten maar met zijn 16en dus, mijn klas is ook niet bepaald leuk.
    Dan hebben we 3 jongens, die helemaal freaken op die meisjes omdat, weet ik veel, omdat ze borsten hebben zeker? o.o
    En ze zijn echt zo dom. 3 ervan kunnen nog meevallen, 1 ken ik niet zo goed, maar die 2 andere.. Oh damn x_x
    Die ene let gewoon NOOIT op. Nooit dus, ze is nooit mee en moet dan altijd vragen 'waar zitten we?' of ''k versta het niet'. En die andere is zo dom, ze kijkt af en haalt nog maar amper de helft (wat doet dat mens in ASO? o.o)
    Leuke klas hé -_-'


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    Ik heb 6 zo'n meiden in mijn klas. En we zitten maar met zijn 16en dus, mijn klas is ook niet bepaald leuk.
    Dan hebben we 3 jongens, die helemaal freaken op die meisjes omdat, weet ik veel, omdat ze borsten hebben zeker? o.o
    En ze zijn echt zo dom. 3 ervan kunnen nog meevallen, 1 ken ik niet zo goed, maar die 2 andere.. Oh damn x_x
    Die ene let gewoon NOOIT op. Nooit dus, ze is nooit mee en moet dan altijd vragen 'waar zitten we?' of ''k versta het niet'. En die andere is zo dom, ze kijkt af en haalt nog maar amper de helft (wat doet dat mens in ASO? o.o)
    Leuke klas hé -_-'

    Ik ken er zo tien, allemaal die op dezelfde school zitten en het leuk vinden om míj als slachtoffer te nemen om te pesten + ze betrekken er dan nog mensen bij die ik niet eens ken.