• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    (...)

    hahahaaahah xd. perk moet serieus het woord van het jaar worden


    Sowieso. (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik hoop echt dat Duitsland of Frankrijk Portugal afmaakt in de finale. Portugal verdient de titel niet. Kinda want Germany to win bc then theyre champions two times in a row but France deserves to win too bc then they win in their own country en c'monn, Griezmann is echt een topper.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aerate schreef:
    (...)

    hahahaaahah xd. perk moet serieus het woord van het jaar worden

    Aan het einde van het jaar maak ik weer een Het Q-woord van het jaar. Ik zal perk erin meenemen c:
    Sowieso komt Spotlight er ook in xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Early in the.. evening.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Aan het einde van het jaar maak ik weer een Het Q-woord van het jaar. Ik zal perk erin meenemen c:
    Sowieso komt Spotlight er ook in xd


    HAHHAHAHAH OMFG SPOTLIGHT


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    (...)

    ik ben eigenlijk zeer geneigd om nu allemaal rare whatsapp berichtjes te sturen over de bouw van een narwalhoorn zodat je moeder die gaat lezen en gaat denken: wtf nikki


    Haha doe je best. 8D Mijn telefoon staat op stil en web whatsapp staat aan op mijn laptop.


    Your make-up is terrible

    Ik ben een gigantische introvert en ik houd van alleen zijn maar dan is er soms opeens zo'n moment, uit het niets, waarop dat alleen zijn omslaat in een ijzige eenzaamheid in mijn borstkas en ik niets liever meer wil dan doodstil op mijn bed liggen en hopen dat ik in het matras kan zinken en verdwijnen en dáár houd ik niet van.

    En whoa, ik ben melodramatisch vandaag, jeetje.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wie doucht er nou om tien voor twaalf in de avond?! Ik wilde even de badkamer in om mijn gezicht nat te maken (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerate schreef:
    (...)

    ik ben eigenlijk zeer geneigd om nu allemaal rare whatsapp berichtjes te sturen over de bouw van een narwalhoorn zodat je moeder die gaat lezen en gaat denken: wtf nikki

    Meh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Perks of dating me: none. Leuk topic toch.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Perks of dating me: none. Leuk topic toch.


    Tenminste geen bijzonderheden which is nice


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    I have to fucking pee. Fuck.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OMFG OH MERLIN AL MIJN INHAALWERK IS KLAAR IK HEB EINDELIJK VAKANTIE AAAAAAH. Alleen morgen nog even op en neer naar Utrecht om ook de papieren versie te droppen, maar omfg vakantie *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Nog twaalf uur om mijn verslag af te maken en in te leveren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SonOfGondor schreef:
    Perks of dating me: none. Leuk topic toch.



    geweldige smaak in fandoms


    Heaven is a place that we all have