• Zoals jullie misschien wel weten ben ik laatst een coverstore begonnen (op het acc van Cotton). Ik heb alleen een afwijking, ik kan totaal geen covers maken voor mezelf (:
    Ik ga binnenkort een nieuwe story starten en daar heb ik een cover voor nodig. Er zitten heel wat Photoshop talenten op Q, dus dat komt hopelijk wel goed ^^
    Ik heb helaas geen beloning voor de winnaar, als je eeuwige roem niet meetelt. De naam van de maker wordt natuurlijk wel vermeld in de story.

    Ik was eerst van plan om mijn story Schimmenspel te noemen, maar nu ben ik er achter gekomen dat er al een story is die zo heet, dus daarom wil ik graag een cover zonder tekst. De titel beslis ik later ^^

    Horizontaal/verticaal
    Samenvatting

    Anne komt, na dat ze overboord is geslagen, terecht in de wereld van de halfdoden, Medora. Medora ligt in de zee en is de tussenwereld tussen de onderwereld en de bovenwereld. Door het rijk loopt een grote weg waar de schimmen van de doden af worden gevoerd naar het dodenrijk. Als de hoogste baas van die afvoer spoorloos verdwijnt bereiden de schimmen een oorlog voor. Ze zijn vastbesloten om de bovenwereld te vernietigen. De halfdoden vechten terug, ze willen koste wat kost voorkomen dat de bovenwereld aangevallen wordt, maar welke prijs willen ze daarvoor betalen?

    Plaatjes
    Ik wil er graag een plaatje van een woeste zee op.
    Als faceclaim voor Anne heb ik Caitlin Stasey, als het kan wil ik haar er op. Bijvoorbeeld met een van deze plaatjes, maar je kan bijv. ook op google Caitlin Stasey (Tumblr) intypen, dan vind je ook goede plaatjes.





    Ook wil ik er graag een plaatje van een schim op, maar dat hoeft niet perse.
    Verder mag je je fantasie de vrije loop laten gaan.
    Sfeer: Kil, maar niet te triest
    Extra: Het het liefste de cover niet te modern, maar hij hoeft ook niet te oud te zijn ^^

    Alvast heel erg bedankt! Ik denk dat ik over een week ofzo ga kiezen, ik weet de exacte datum nog niet. Veel succes en nogmaals bedankt!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 18:17 ]


    Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on woshi

    Het zal misschien totaal niet zijn wat je zoekt, maar ik had gewoon zin om wat te photoshoppen en zoals gewoonlijk wat m'n eigen zin te doen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik kan geen covers maken maar de titel 'Schimmenspel' is al bezet :I. Het is de story van GredWeasley.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 23:36 ]


    Heaven is a place that we all have

    Valkyries schreef:
    Het zal misschien totaal niet zijn wat je zoekt, maar ik had gewoon zin om wat te photoshoppen en zoals gewoonlijk wat m'n eigen zin te doen XD


    Hij is echt heel mooi!

    Aerate schreef:
    Ik kan geen covers maken maar de titel 'Schimmenspel' is al bezet :I. Het is de story van GredWeasley.

    Oh dat wist ik niet...Maar 2 stories met dezelfde naam kan toch? Nouja ik zal ff kijken

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 7:59 ]


    Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on woshi

    Ik wil wel iets proberen !

    Toevoeging:
    Geprobeerd, kreeg de schim er niet lekker op maar dit is wat ik heb (': Met en zonder titel gedaan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 21:26 ]

    FearlessFire schreef:
    Ik wil wel iets proberen !

    Toevoeging:
    Geprobeerd, kreeg de schim er niet lekker op maar dit is wat ik heb (': Met en zonder titel gedaan.


    Hij is echt prachtig!


    Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on woshi

    Heb je er nog één nodig? (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Meatlug schreef:
    Heb je er nog één nodig? (:

    Ja graag!


    Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on woshi