• Hey guys,

Ik weet niet zo goed waar dit topic moet, dus als je een topic over een stijltang (en de mening daarover) in een ander topic moet zetten, ga je gang.

Oke, ik wil dus een tijd een nieuwe stijltang en dan ècht een goede, dus niet zo eentje die je bijv voor 40 euro bij de Kruidvat haalt. Nee, echt een goede.
    Nou weet ik dat een vriendin van mij een hele goede heeft, doordat ik met haar toen die aankoop heb gedaan en mijn haar echt een supermooi (en totaal ander effect als de goedkope stijltangen) geeft. Nou ben ik dus helemaal verliefd op dit ding en heb ik even rond gegoogled waar ik het kreng kan kopen en ik kom deze site tegen.
    Eigenlijk is mijn vraag aan jullie: weten jullie misschien of dit een betrouwbare site is, zelf deze stijltang tegengekomen/gekocht en waar dan? Dat soort dingen.

Alvast dankjewel ^^

[ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 12:10 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Tarrant schreef:
    @ Areate: Nou nou, let een beetje op je woorden babysquirrel. EN THANK YOU. Ookal valt dat wel mee, hehe :'D

Okee, okee en als ik fudge zeg? EN HET VALT NIET MEE #THEMGENES

[ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 17:48 ]

Heaven is a place that we all have

Aerate schreef:
    (...)

Okee, okee en als ik fudge zeg? EN HET VALT NIET MEE #THEMGENES

Jij hebt mijn genen hoor! Met je knapheid, pfff. En nou oke, fudge is goed.

Tarrant schreef:
    (...)
    Jij hebt mijn genen hoor! Met je knapheid, pfff. En nou oke, fudge is goed.

Yeaaaah, maar jij bent knapper tbh. Want ik heb maar een deel van jouw genen.

Tarrant schreef:
    (...)
    Dat is een wonderding! Van mezelf heb ik ook echt dik en moeilijk haar, dus ik vind het ding fantastisch. Zo'n normale stijltang zou echt niet gewerkt hebben bij mij. Welke Chi heb je?

Ik heb deze. Nog niet zo heel lang moet ik eerlijk bekennen, vriendlief heeft hem een paar maanden geleden gekocht daar ik mijn andere stijltang vervloekte omdat die trok. :')

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Canagan schreef:
    (...)

Ik heb deze. Nog niet zo heel lang moet ik eerlijk bekennen, vriendlief heeft hem een paar maanden geleden gekocht daar ik mijn andere stijltang vervloekte omdat die trok. :')

Hehe, gezellig kleurtje. Weet jij trouwens wat het handigst is op hoe hoog je hem moet zetten voor dik, lastig haar? Op het hoogste? Ik kwam het tegen in de gebruiksaanwijzing, maar dat is in het Engels (en natuurlijk kan ik wel Engels), maar die graden stonden ook in het Engels en daar kom ik niet wijs uit. Het is in iedergeval een erg leuk kleurtje! Hehe, en dan heeft je vriend een goede aankoop gedaan :3

Aerate schreef:
    (...)

Yeaaaah, maar jij bent knapper tbh. Want ik heb maar een deel van jouw genen.

Not true. And you know that. (joehoe)

Tarrant schreef:
    (...)
    Not true. And you know that. (joehoe)

It is true, mom. Allow me to expand on that.

'De waarheid komt uit een kindermond' and yes, that exists.

Tarrant schreef:
    (...)
    Hehe, gezellig kleurtje. Weet jij trouwens wat het handigst is op hoe hoog je hem moet zetten voor dik, lastig haar? Op het hoogste? Ik kwam het tegen in de gebruiksaanwijzing, maar dat is in het Engels (en natuurlijk kan ik wel Engels), maar die graden stonden ook in het Engels en daar kom ik niet wijs uit. Het is in iedergeval een erg leuk kleurtje! Hehe, en dan heeft je vriend een goede aankoop gedaan :3

Ja hè, haha.
    Ik heb hem altijd op z'n hoogst staan, dat werkt bij het beste en snelste. Als ik hem lager zet dan moet ik meerder malen over een pluk heen gaan en afgezien van het feit dat ik er dan op den duur een lamme arm van krijg, is het resultaat minder stijl als wanneer ie op z'n hoogst staat. ^^
    Dus ik denk dat je de jouwe ook best op het hoogste mag zetten.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Canagan schreef:
    (...)

Ja hè, haha.
    Ik heb hem altijd op z'n hoogst staan, dat werkt bij het beste en snelste. Als ik hem lager zet dan moet ik meerder malen over een pluk heen gaan en afgezien van het feit dat ik er dan op den duur een lamme arm van krijg, is het resultaat minder stijl als wanneer ie op z'n hoogst staat. ^^
    Dus ik denk dat je de jouwe ook best op het hoogste mag zetten.

Hehe, dan doe ik dat gewoon ^^ Ik had het net ook geprobeerd op een wat lagere stand te zetten, maar dan moet ik ook inderdaad meerdere keren over een plukje. Dus dan zet ik 'm gewoon op de hoogste stand. Het is misschien een rare vraag, maar gebruik jij haarolie van te voren? Ik wel, maar ik zoek nou een paar dagen naar goede haarolie en kan geen goede vinden. Zo ja, dan vroeg ik me af welke haarolie jij dan gebruikt?

Aerate schreef:
    (...)

It is true, mom. Allow me to expand on that.

'De waarheid komt uit een kindermond' and yes, that exists.

Pfff, ik weet het. Verdomme. Maar je bent 13 toch?, dus je bent een puber, ha!

Tarrant schreef:
    (...)
    Pfff, ik weet het. Verdomme. Maar je bent 13 toch?, dus je bent een puber, ha!

IK BEN NOG EEN KIND SQUIRREL ACCEPTEER ME EN ACCEPTEER DAT JIJ KNAP BENT

Aerate schreef:
    (...)

IK BEN NOG EEN KIND SQUIRREL ACCEPTEER ME EN ACCEPTEER DAT JIJ KNAP BENT

Een puberkind dan. :w

Tarrant schreef:
    (...)
    Een puberkind dan. :w

SQUIRREL YOU ARE THIS CLOSE TO GETTING SLAPPED BACK TO REALITY YOU ARE HOT AS FUDGE

Aerate schreef:
    (...)

SQUIRREL YOU ARE THIS CLOSE TO GETTING SLAPPED BACK TO REALITY YOU ARE HOT AS FUDGE

Hehe, ik krijg zin om je te knuffelen TILL DEATH. Come to mommysquirrel.

Tarrant schreef:
    (...)
    Hehe, ik krijg zin om je te knuffelen TILL DEATH. Come to mommysquirrel.

i like hugs, hugs are squishy :3