• Hey guys,

    Ik weet niet zo goed waar dit topic moet, dus als je een topic over een stijltang (en de mening daarover) in een ander topic moet zetten, ga je gang.

    Oke, ik wil dus een tijd een nieuwe stijltang en dan ècht een goede, dus niet zo eentje die je bijv voor 40 euro bij de Kruidvat haalt. Nee, echt een goede.
    Nou weet ik dat een vriendin van mij een hele goede heeft, doordat ik met haar toen die aankoop heb gedaan en mijn haar echt een supermooi (en totaal ander effect als de goedkope stijltangen) geeft. Nou ben ik dus helemaal verliefd op dit ding en heb ik even rond gegoogled waar ik het kreng kan kopen en ik kom deze site tegen.
    Eigenlijk is mijn vraag aan jullie: weten jullie misschien of dit een betrouwbare site is, zelf deze stijltang tegengekomen/gekocht en waar dan? Dat soort dingen.

    Alvast dankjewel ^^

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 12:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou, dit dus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb even voor je gezocht en zelf heb ik deze, dit was een limited edition en deze. Zoals je ziet is de rode al iets goedkoper, dit was mijn eerste en is dus ook al best oud, vandaar de prijs schat ik


    tya

    Poshlost schreef:
    Ik heb even voor je gezocht en zelf heb ik deze, dit was een limited edition en deze. Zoals je ziet is de rode al iets goedkoper, dit was mijn eerste en is dus ook al best oud, vandaar de prijs schat ik

    Thanks voor het opzoeken. Hoe heet die witte dan? Denk je dat deze ook wel goed is? Dan bestel ik m gewoon op bol.com.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Thanks voor het opzoeken. Hoe heet die witte dan? Denk je dat deze ook wel goed is? Dan bestel ik m gewoon op bol.com.

    Dat is dezelfde (vernieuwde) versie als die rode wat ik heb geloof ik!
    Die witte heette officieel CHI Formal Attire Collection Crystal Ceramic Flat Iron.
    Ik zie dat hun stijltangen tegenwoordig knopjes hebben, die van mij hadden dat nog niet, alleen een lasertje en een knopje, haha.


    tya

    Kun je niet de stijltang kopen waar je vriendin hem heeft gekocht?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Kun je niet de stijltang kopen waar je vriendin hem heeft gekocht?

    Hehe, nee. Dat kan niet, omdat we toen in Utrecht waren. En daar stond een soort 'kraampje' dat ze daar die dingen promoten en ze gratis je haar/make-up doen. Daar had ze dat toen meteen gekocht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Poshlost schreef:
    (...)
    Dat is dezelfde (vernieuwde) versie als die rode wat ik heb geloof ik!
    Die witte heette officieel CHI Formal Attire Collection Crystal Ceramic Flat Iron.
    Ik zie dat hun stijltangen tegenwoordig knopjes hebben, die van mij hadden dat nog niet, alleen een lasertje en een knopje, haha.

    Oke, dankjewel voor je hulp. c: Ik ga denk ik degene dan bestellen op bol.com.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb mijn stijltang besteld en bedankt voor de hulp die ik gekregen heb! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jaaaa, ik heb mijn stijltang binnen gekregen en ik heb niet alles gestyled, maar binnen een minuut was mijn moeilijke haar echt stijl! Hij doet het echt supergoed.

    Ziehier:

    Let niet op mijn uitgroei tho.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh wauw je hebt echt prachtig haar _O_


    tya

    Poshlost schreef:
    Oh wauw je hebt echt prachtig haar _O_

    Het ding werkt ook echt fantastisch, dus daar ben ik blij mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat ziet er super mooi uit, je hebt echt heel erg mooi haar!

    Ik heb overigens ook een Chi en ik ben er super tevreden over! Mijn dikke lokken zijn binnen no-time stijl. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Tarrant schreef:
    Jaaaa, ik heb mijn stijltang binnen gekregen en ik heb niet alles gestyled, maar binnen een minuut was mijn moeilijke haar echt stijl! Hij doet het echt supergoed.

    Ziehier:

    Let niet op mijn uitgroei tho.


    jij bent mOOI AS FUCK, squirrel


    Heaven is a place that we all have

    Canagan schreef:
    Dat ziet er super mooi uit, je hebt echt heel erg mooi haar!

    Ik heb overigens ook een Chi en ik ben er super tevreden over! Mijn dikke lokken zijn binnen no-time stijl. (:

    Dat is een wonderding! Van mezelf heb ik ook echt dik en moeilijk haar, dus ik vind het ding fantastisch. Zo'n normale stijltang zou echt niet gewerkt hebben bij mij. Welke Chi heb je?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Areate: Nou nou, let een beetje op je woorden babysquirrel. EN THANK YOU. Ookal valt dat wel mee, hehe :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.