• ik vind het dus zo beu he -.-
    mensen zeggen altijd:'Dacht jij dan niet eerst dat die Bill een wijff was toen je die de eerste keer zag??'
    en ja, ik geef het toe: ik dacht dat bill een meisje was eerst..

    dus zeg ik:'Ja, ik dacht dat eerst, maar omdat ik wist dat het een jongen was, vond ik hem echt wel fucking sexy vanaf het eerste moment. zelfs zn vrouwelijke trekjes, die nog het meest!'

    en dan kijken ze zo van:'wtf...lesbo!'

    hoeveel mensen dat denken dat ik lesbisch ben, gewoon omdat ik op vrouwelijke jongens val! -.-

    en als ik dan op straat loop met een vriendin, en een meisje zie die mooi haar heeft fzo, of een mooi figuur, en ik zeg:'Kijk, zo'n mooi meisje!' dan neemt mn vriendin altijd meteen afstand en bekijkt me zo van:'begin niet om mij te geilen fzo he!'

    hebben jullie dat ook??

    ik ben niet lesbisch, zelfs niet bi. Ik ben gewoon 100% hetero! wrm snappen die mensen dat niet? :S

    Ik ken da <_<" ik heb da ook ö! zelfs mijn ouders denke da ik een lesbo ben [ik heb niets tege die mense hoor] ma ik ben da ni,en dan is da beu da mense da denke gewoon da ge zegt da het een mooi meisje is terwijl het ook zo is en da is fucked up.

    mn pa vroeg me laatst ook of dat ik lesbisch ben -.-
    niet dat het de eerste keer was dat hij dat vroeg, maar het was wel de eerste keer dat hij het niet vroeg om me te plagen, maar serieus!

    Het komt me duidelijk voor. Niks van aantrekken.


    -

    mn pa vroeg me laatst ook of dat ik lesbisch ben -.-
    niet dat het de eerste keer was dat hij dat vroeg, maar het was wel de eerste keer dat hij het niet vroeg om me te plagen, maar serieus!

    bij mij gaat het juist het zelfde er aan toe joh.

    Ikk ben wel bi 8D
    En ik kwam er achter door Bill, to be quite honest.
    Aangezien ik hem altijd kinda verfuckt mooi vind als hij op een wijf lijkt enzo. En ja, zo kwam het dus? :') [/grappig he]
    Ik snap wel dat ze het denken.

    Mij maakt het niks uit het is inderdaad stom en omdat ik Bill gewoon wel knap vind denken ze meteen dat ik lesbo of Bi ben. Ik heb niks tegen die mensen ze zijn namelijk super! Maar tsjaa dat je er dan voor word uitgemaakt als je dat niet bent is minder n_n


    I do not hook up.

    Ik d8 ook toen ik Bill 4 t eerst zag,, is dat een meisje of een j0ngen, en ja ik vind Bills vr0uwelyke trekjes ook heel leuk,,maar dan maken ze my niet echt uit voor lesbo, al z0uden ze dat doen,, interesseert me niet echt x3 ben het toch niet, en het ligt er eigenlyk aan wie dat doet .. Sommige vriendinnen van me doen dat dus ook wel is, heel kinderachtig.. En als ik echt m0oie meisjes ofzo zie zeg ik dat s0ms ook,,en dan denk k ook,;; Wauw, was ik maar ook
    zo m0oi ,ofzo x3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    So what. Tegen mij zeide ze altijd van Bill is een wijf en dan zei ek gewoon van; als Bill een wijf is dan ben ik bi of lesbisch. Mij zou ed geen reet kunne schele da ze mij zo noeme. Holebi's zijn ook maar mensen. Btw, mensen da wa verder gaan lope omda ge op edzelfde of beide geslachten valt, zijn geen echte vrienden. Ik loop ook geen 10 kilometer verder daarvoor zen. Vrienden zijn vrienden, maakt ni uit hoe ze under kleden, welk ras of voor welk geslacht da ze kiezen.


    ii_COLLAPSExBabii

    sorry maar ik heb owk hetzelfde je bent egt nie de enige hoor dus gewoon blijven doenboeiend wat andere zeggen( sorry maar zo ben ikxD


    Sharon<3Moos

    Ik heb het niet echt.. Alleen kijken mensen me wel raar aan als ik zeg dat Bill sexy is.. Mijn neef haat mij omdat ik dat heb gezegd -_-

    Niet zo'n last van. [/is niet hetero]
    Ik snap de gedachte eigenlijk wel.
    Ik bedoel .. Als je valt op iemand die in die mensen hun ogen gewoon een vrouw ís, kunnen ze dat inderdaad gaan denken x]

    uhu, heb ik ook
    of als je het wel bent
    en je wilt dat zeggen tegen je vriendin
    doen die zo kinderachtig:dan lopen ze weg van u en zo
    ja, wat jij zei

    Ik ken het ja, maar ik ben gewoon jaloers op andere meiden. Ik ben niet zo mooi en slank namelijk. En ik zat ook te twijfelen toen ik monsoon voor het eerst zag, of Bill nou een meisje of een jongen was.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ach, wat maakt het ook uit? Laat hun toch ff gerust schelden enzoo. Hoe minder je erop ingaat hoe minder aandacht ze aa -n jouw gaan besteden ^^ Laat die apen schelden, trek je er gewoon niets van aan. En uhmm btw; Wat zou er mis zijn om lesbo te zijn? Ö is dat dan zo'n groot woord misschien. Nee, zelf ben ik geen lesbo, ik vind het gewoon dom dat ze over die mensen zo'n drama maken ^^

    uhu, heb ik ook
    of als je het wel bent
    en je wilt dat zeggen tegen je vriendin
    doen die zo kinderachtig:dan lopen ze weg van u en zo
    ja, wat jij zei



    ja is zo kut he! -.-
    een vriendin van me had ontdekt dat ze bi was, maar ze durfde het tegen niemand zeggen omdat ze bang was dat haar vriendinnen zouden denken dat ze verliefd is op 1 van hun!
    Maar dan heeft ze het tegen mij gezegd, en ik heb iedereen die iets heeft tegen mensen die bi zijn gezegd, dat ze het met mij aan de stok gaan krijgen als ze mn vriendin scheef zouden gaan bekijken :Y)