• ... die op zoek ging naar leuke verhaaltjes over haar favoriete artiesten. Ze tikte hun namen in op google en kwam uit op de magische wereld van Quizlet. Ik ben dus ondertussen 8 jaar lid van deze prachtige wereld. Ik ben dan misschien geen Tokio Hotel fan meer, maar uit nostalgie, hier heb je een stuk TH tiramisu (omdat ik al te veel taart heb gehad)!


    What would Emma do?

    Zo veel herkenning in jouw verhaal <3


    I am an idiot, I move.

    Oh die fase heb ik ook gehad maar toen kwam ik eerst op een andere site en daarna hier. Geweldig. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    En dat kinderen, is het verhaal hoe ongeveer iedereen hier in die tijd terecht kwam. ^^

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 23:30 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is een erg herkenbaar verhaal!:')


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Yep. Same, hahahaha.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *een bedreigde dier TH-fan soort meldt zich*


    tya

    Lees ik daar tiramisu?! *propt alles naar binnen* Ik houd daar echt van. En ik ben precies om dezelfde reden hier op Quizlet gekomen, hehe. Gefeliciteerd met de 8 jaar c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Burritho schreef:
    En dat kinderen, is het verhaal hoe ongeveer iedereen hier in die tijd hier terecht kwam. ^^


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Same here haha! Gefeliciteerd Felies!

    Haha, bedankt iedereen! ^^ Ik ben een echte dino nu. c:


    What would Emma do?

    ja, precies dat dus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gefeliciteerd Feliciaaaa c:

    Tarrant schreef:
    Lees ik daar tiramisu?! *propt alles naar binnen* Ik houd daar echt van. En ik ben precies om dezelfde reden hier op Quizlet gekomen, hehe. Gefeliciteerd met de 8 jaar c:


    Heaven is a place that we all have

    Fisher schreef:
    Zo veel herkenning in jouw verhaal <3


    We're all mad here.

    Aah precies zoiets! Al heb ik volgens mij (zijn er meerdere met mij?) de hele TH hype overgeslagen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh