• Hieperdepiep HOERAAAA! 19 jaar geleden is er een wonder geboren: AVIVA/Altaria!



    Van harte gefeliciteerd mede Huffelpuffer, ik hoop dat je een geweldige verjaardag hebt en dat je feestje enorm knallend word. Wat haast niet anders kan, want stiekem geven wij Puffs de beste feestjes ('Cause: food), laat die Gryffindors maar denken dat ze de beste feestjes geven...wij weten wel beter!

    Natuurlijk is er geen feestje compleet zonder taart, dus ga ervoor zitten en neem een stukje want dit topic is nog lang niet klaar:











    Zoals je natuuuuuurlijk weet ben je enorm geliefd (ONDER ANDERE DOOR MIJ<3) door heel veel mensen en ik ben absoluut niet enigste die iets voor je heeft gemaakt, klik maar op je cadeautjes!





    Heeeee Aviva!

    Van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag! Beetje lang geleden dat je me gesproken hebt, of dat ik weer een reactie hebt gehad van je (want ik heb geen nieuwe HP-stories meer D: ), maar je hebt zo'n bijzondere indruk achter gelaten bij de Utrechtmeeting, dat ik gewoon niet anders dan mee kon doen aan dit topic ^^
    Ik vind het ook superleuk dat je me hebt uitgenodigd voor je verjaardagsfeestje en ik ga héél hard mijn best doen om te komen, dat sowieso. Maar omdat ik van velen al gehoord heb dat je heel blij zou zijn als ik weer eens zou verder gaan met één van mijn stories die ik al eens online had gezet, maar vervolgens wegens activeerproblemen (AHUM TIJD AHUM) niet meer kon afmaken heb geïnactiveerd, heb ik dus het perfecte virtuele cadeautje bedacht: kijk eens in de spoiler hieronder?
    En ik heb al besloten: dit word mijn nanowrimoproject! Dus ik hoop dat ik in ieder geval in juli je al kan overspoelen met hoofdstukjes! ^^
    Nogmaals, gefeliciteerd! Ik hoop dat je een helehelehelehele leuke verjaardag hebt ^^

    Liefs,
    Sofie!











    Allerliefste Meeko,

    THERE'S NO POST ON MONDAYS. Damn you Monday. Vandaar dat je nog één dag moet wachten voor je een tastbaar cadeau van mij krijgt. Houd je brievenbus maar goed in de gaten morgen c:
    Maaaarrrrr om dat goed te maken, heb ik enkele online verrassingen voor je gemaakt. I hope you like them! Happy Hogwarts Birthday, awesome Hufflefluffje. Dikke virtuele leeuwen knuffels van deze Gryffindor.

    ~ Princess Anna of Arendelle

    I Solemly Swear that I'm up to no good


    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 0:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 juni 2016 - 0:03 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    GEFELICITEEEEEERD MEEKOOOOOO *O**O**O**O*


    Happy Birthday my Potter!

    Gefeliciflapstaart! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    HAPPY BIRTHDAAYY


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gefeliciteerd! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gelukkige verjaardag. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd!!! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gefeliciteerd!! c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Proficiat! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GEFELICITEEEERD <3 *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    GEFELICITEEERD! :Y)


    Stenenlikker

    Gefeliciflapstaart!! (hoera)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hoi lieve Aviva! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. c;
    Maak er een topdag van. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteeerd *O**O**O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.