• ik word helemaal gek. Ik wil kijken of ik overgewicht heb en ik reken mijn BMI uit, en dat is 18 alleen dan staat er bij sommige dat als je onder 20 hebt ondergewicht hebb, maar dat klopt toch niet? Want ik weet zeker dat ik geen ondergewicht heb.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    en al die sites zeggen verschillende dingen


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    en bij sommigen staan ook weer andere dingen


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Hangt er erg vanaf.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Je moet kijken naar kinderen en niet naar volwassenen [:


    Has no one told you she's not breathing?

    Je moet kijken naar je leeftijd. Want dat doet ook mee. Ik zit zo rond de 21 als bmi en een BMI tot 18 is goed, daaronder slecht. Dus als ik jou was zou ik iets meer eten. Want je zit er nu wel heel dicht bij :S


    Love sheds light one the darkest of times

    Je moet er wel rekening mee houden dat je lichaam,zolang je geen 18 bent,verandert en je BMI niet klopt.
    Verder licht het helemaal an je gewicht,lengte en leeftijd wat een goed getal is.
    Als je het wilt weten moet je even op voedingscentrum.nl kijken,die klopt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    http://bmi-berekenen.be/
    Hier, probeer die eens. Moet je je leeftijd invullen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Klik
    Ik heb 2 kilo overgewicht...

    serieus, ik zou ook 'te licht' zijn. Maar geloof mij, ik ben absoluut niet te licht:8 Tis gewoon vaag en klopt niet:O

    BlueElephant schreef:
    Je moet kijken naar kinderen en niet naar volwassenen [:


    Ik kijk even voor de zekerheid of ik dat gedaan had.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    oh mijn BMI is bij deze site (http://bmi.hartstichting.nl/) 17, ik weet niet meer waar ik net gekeken had, maar bij die kon ik wel gewoon voor leeftijd 13 jaar kijken. en daar staat dat onder de 15 ondergewicht is, dus ik heb geen ondergewicht.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    EstrellaVida schreef:
    Klik
    Ik heb 2 kilo overgewicht...


    Die klopt volgensmij wel.
    Die van Tranquillity niet.
    Ik kom bij allebei 18 uit, maar bij die van Tranquillity zegt die dat ik te mager ben, en bij die van EstrallaVida zegt dat het goed is.

    BMI is gewoon bullshit. Ik bedoel, mijn ouders en ik zijn allemaal even lang en zouden dus hetzelfde gewicht moeten hebben? Maar ik ben nog niet volgroeid, en mijn ouders hebben een heel andere lichaamsbouw. Zie jij een vijftigjarige, gespierde man al 60 kilo wegen? En een totaal niet gespierde zeventienjarige evenveel? Ik niet dus. Bullshit gewoon, geen waarde aan hechten.

    Je kan beter een beetje logisch nadenken en even in de spiegel kijken, daar heb je meer aan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je BMI is maar een gemiddelde schatting. Ze houden geen rekening met lichaamsbouw, spier/vetverhoudingen, botmassa.
    Echt mensen, neem die statistieken niet zo nauw.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shit, mijn BMI is 18, te mager ;o


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."