• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Homerus —— Eadwig Osmond Winthrop • 55 • 1,13
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 33 • 1,1
    • Kok • Morticia —— Edmund Keagan • 33 • 1,3
    • Daveed —— Eleazar Hamilton • 25 • 1,7
    • ——
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 27 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • ANTI —— Asparanza Ayres • 31 • 1,7
    • XY —— Evangeline Sophia Rutherforth • 25 • 1,11
    • Valkyries —— Sitka Skythe • 29 • 1,12


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.

    Invullijst:
    • Rol:
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst 22 of ouder):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Overig:

    Praattopic


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 20:08 ]


    Your make-up is terrible

    Wasikowska schreef:
    Ik zou hier heel erg graag aan meedoen, maar ik ben bang dat ik niet de ruige zeemansvrouw (is dat het woord? :'D) kan spelen waarnaar jullie op zoek zijn.


    Ik weet niet of dat een norm is maar ik ben zelf eigenlijk van plan om niet een badass zeevrouw te maken maar juist een heel normaal iemand met een goed brein en decency? :')

    Is that cool ppl?


    how dare you speak of grace

    Verloren schreef:
    (...)

    Tja weet je, ik moet vaak ontzettende bullshit gaan typen om het maximum te halen, maar...
    You know, ik ga het toch proberen. Ik geef mijn piraat wel een logboek of iets :Y) Want ik vind dit toch te leuk om niet mee te doen (:

    Mag ik een overig meisje en overige jongen reserveren?


    Misschien kan je dan beter eerst proberen om één rol te nemen? ;3 Ik heb ze er allebei bijgezet en als je ze allebei wilt is het ook goed!

    @Wasikowska en Shireen, een normaal iemand is ook cool, zolang ze maar met het piratenleven om kunnen gaan. 8D

    @Standal, zou je misschien het opgegeven lijstje willen invullen? Also, 22 is eigenlijk best wel jong voor een kapitein, kan hij iets ouder worden?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien kan je dan beter eerst proberen om één rol te nemen? ;3 Ik heb ze er allebei bijgezet en als je ze allebei wilt is het ook goed!

    @Wasikowska en Shireen, een normaal iemand is ook cool, zolang ze maar met het piratenleven om kunnen gaan. 8D

    @Standal, zou je misschien het opgegeven lijstje willen invullen? Also, 22 is eigenlijk best wel jong voor een kapitein, kan hij iets ouder worden?


    Natuurlijk, ik dacht vooral ook dat het een beetje zou toevoegen omdat je anders alleen maar stoere piraten hebt en dan is iedereen een beetje het zelfde. Overigens niks mis met stoere piraten! :Y)


    how dare you speak of grace

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien kan je dan beter eerst proberen om één rol te nemen? ;3 Ik heb ze er allebei bijgezet en als je ze allebei wilt is het ook goed!

    @Wasikowska en Shireen, een normaal iemand is ook cool, zolang ze maar met het piratenleven om kunnen gaan. 8D

    @Standal, zou je misschien het opgegeven lijstje willen invullen? Also, 22 is eigenlijk best wel jong voor een kapitein, kan hij iets ouder worden?


    Ik kan allebei, ik heb het al wat vaker gedaan ^^


    obsessive rage

    Wasikowska schreef:
    Ik zou hier heel erg graag aan meedoen, maar ik ben bang dat ik niet de ruige zeemansvrouw (is dat het woord? :'D) kan spelen waarnaar jullie op zoek zijn.

    Het is juist fijn als er verschillende rollen zijn en niet iedereen een ruige, badass zeeman of -vrouw heeft bedacht. Variatie is geliefd hier.
    Zelf ga ik eveneens niet zo'n personage spelen, heb iets anders bedacht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien kan je dan beter eerst proberen om één rol te nemen? ;3 Ik heb ze er allebei bijgezet en als je ze allebei wilt is het ook goed!

    @Wasikowska en Shireen, een normaal iemand is ook cool, zolang ze maar met het piratenleven om kunnen gaan. 8D

    @Standal, zou je misschien het opgegeven lijstje willen invullen? Also, 22 is eigenlijk best wel jong voor een kapitein, kan hij iets ouder worden?


    Dat bedacht ik me ook gisternacht oeps. Was even te moe om het te veranderen toen, maar nu is het gedaan en gewoon de volgorde aangehouden (iets makkelijker ;D


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Hebben de piraten een soort thuishaven?

    Zoals Havana, Tortuga of Nassau (of een andere plek)?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 15:05 ]


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Hebben de piraten een soort thuishaven?

    Zoals Havana, Tortuga of Nassau (of een andere plek)?


    Port Royal lijkt me wel de juiste plek. :Y)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 15:27 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Port Royal lijkt me wel de juiste plek. :Y)


    Aye sir :Y)


    how dare you speak of grace

    Charlotte "Charlie" Blake
    FC: Sabrina Carpenter | 22 jaar | Overige piraat



    Innerlijk:
    Positieve Eigenschappen
    ×Rechtvaardig×
    Nu kan Charlie prima liegen, ze walgt van onrechtvaardigheid of oneerlijke gevechten. Ze zal dan ook weigeren om iemand zonder wapens aan te vallen wanneer zij die wel heeft, en voor rechtvaardigheid opkomen wanneer ze vindt dat dat nodig is.
    ×Slim×
    Charlie komt uit een rijke familie en heeft op school gezeten, waardoor ze op dat niveau erg hoog zit, maar ook op levenservaring is ze een pienter meisje dat erg oplettend is. Ze zal veel manieren vinden om een deal met iemand te sluiten, of een andere manier waarop ze kan krijgen wat ze wil.
    ×Beschermend×
    Sommige mensen nemen liever de verantwoordelijkheid van anderen beschermen wanneer ze vinden dat dat nodig is niet op zich. Charlie doet dat automatisch bij degenen van wie zijn vindt dat ze het nodig hebben, of verdienen.
    ×Avontuurlijk×
    Avonturen zijn leuk, en Charlie zoekt ze het liefste op. Daarmee echter ook problemen.
    ×Empathisch×
    Charlie voelt het heel goed aan wanneer iemand hulp, steun of rust nodig heeft. Ze is erg empathisch en kan de emoties van een ander oppikken, maar haar eigen ook verspreiden, ook al heeft ze haar zo geliefde pokerface op.

    Negatieve Eigenschappen
    ×Eigenwijs×
    Wanneer Charlie's intuïtie iets anders aanraadt dan haar leider, zal ze die leider negeren en doen wat zij denkt dat goed is.
    ×Koppig×
    Als Charlie een mening heeft, houdt ze die mening en kan zich er helemaal in vastbijten. Dat is wat zij vindt, en dat is wat ze zal doen, ook wanneer ze weet dat het een ontzettend onhandig moment is voor haar koppigheid.
    ×Klunzig×
    Nu zou een glas op tafel zetten niet zo'n moeilijke opgave moeten zijn. Charlie zal het na het neer gezet te hebben omstoten, of eerder laten vallen, puur omdat ze niet zo handig is.
    ×Arrogant×
    Jep, Charlie draagt behoorlijk wat arrogantie met zich mee.


    ×Oordeelt te snel×
    Je kan bij Charlie moeilijk van een vooroordeel afkomen, ze kan zelfs nogal pesterig worden wanneer ze heeft besloten hoe ze je vindt. Vaak besluit ze dit echt veel te snel, en heeft er later spijt van.
    Uiterlijk:
    [FC: Sabrina Carpenter]
    Charlie wordt vaak een aantal jaar jonger geschat dan ze is, maar daar heeft ze weinig moeite mee. Ze is niet erg lang, met een beetje een zandloperfiguur en druppelvormig, zacht gezicht. Haar huid is vrij bleek en verbrandt snel, niet echt ideaal voor op zee dus.
    Haar haren zijn lang en lichtblond, maar ze heeft er een kortere pruik over getrokken, wel in de eenzelfde kleur en dezelfde krullen, alleen draagt ze dit in een klein staartje. Ze is van plan maar kort op het schip te verblijven dus vindt ze het niet waard om haar lokken af te knippen.
    Charlie's ogen zijn lichtblauw, met redelijk lange zwarte wimpers, waarschijnlijk hebben ze zo'n donkere kleur omdat haar lokken aan de onderkant, dichterbij haar hoofd, ook een stuk donkerder zijn. Ook haar wenkbrauwen zijn redelijk donker, en hebben een mooie, licht gekromde vorm.
    Ze heeft best volle lippen, vroeger deed ze er altijd rode lippenstift op, maar tegenwoordig laat ze ze gewoon, omdat jongens geen lippenstift dragen. Haar neus is lang en smal, zonder sproetjes of vlekjes.
    Ze draagt op het schip redelijk wijde kleding om haar vrouwelijke figuur te verbergen, een wijde blouse met een giletje en een sjaal om haar middel zodat haar broek blijft zitten. Daarbij ook een riem waar ze haar kortelas in draagt, een ander wapen heeft ze niet. Ze heeft een bruinoranje jas en een zakdoek om haar hals om te verbergen dat ze geen uitstekende adamsappel heeft, zoals jongens van haar leeftijd.
    Haar broek komt maar tot haar knie, ze heeft lange (ondertussen niet zo) witte kousen en daaronder zwarte schoenen met een gesp, zoals veel mensen van een marineschip.
    Geschiedenis:
    Charlie is in een erg rijke familie geboren en tot haar tiende ook zo opgevoed. Toen ze tien werd gingen haar ouders echter de zee op, en kwamen daar om, wat Charlie een weeskind maakte. Ze werd in een weeshuis geplaatst, waar er wel meerdere keren overwogen werd om haar te adopteren, maar Charlie wist het altijd opzettelijk te verprutsen. Ze was er namelijk van overtuigd dat haar ouders nog leefden en zou zich niet door anderen laten opvoeden. Op haar zestiende was Charlie oud en zelfstandig genoeg om voor zichzelf te zorgen, dus ging ze doen wat ze altijd al wilde doen: Haar ouders zoeken. Daar is ze in de zes jaar die tussen toen en nu nog niet in geslaagd, maar ze wist dat een schip overal heen ging, en als haar ouders ergens zouden zijn, zou ze daar moeten beginnen. Ze was eerst op een gewoon handelsschip gegaan, vermomd als jongen, maar haar schip werd later beroofd door piraten, en Charlie besloot zich erbij aan te sluiten. Ze is er hoogstens een paar maanden nu, maar door het handelsschip heeft ze al best veel levenservaring voor op zee gekregen.
    Overig: Charlie doet zich voor als jongen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 16:22 ]


    obsessive rage

    † C A I N      V A L E N T I N E †




    † INNERLIJK †


    Op het eerste gezicht lijkt Cain vaak een man die zich een beetje afzijdig houdt van de rest. Hij lijkt niet heel veel te zeggen. Met zijn lichtblauwe ogen lijkt hij meestal in de verte te staren, of hij volgt anderen met een geheimzinnig glimlachje op zijn smalle lippen. In werkelijkheid probeert hij echter waarschijnlijk te beslissen wie te vertrouwen is. Hij is namelijk iemand die anderen niet snel vertrouwt, behalve zichzelf. Er is werkelijk niemand op het schip momenteel die hij echt vertrouwt en het zal moeite kosten om zijn vertrouwen te winnen.

    Ook is Cain het standaard type egoïst. Hij doet dingen vooral voor zichzelf. Is hij aardig tegen je? Dan zal hij er zelf wat uit winnen. Als hij niks te winnen heeft, zal hij je amper erkennen. Hij is niet echt gemeen tegen je, maar doet eerder alsof je er niet bent. Als hij eenmaal besloten heeft dat je in de weg staat, zal hij wel gemeen worden, maar hij is het slinkse type dat zich nogal achterbaks kan gedragen en plannetjes maakt achter je rug om en je niet recht in je gezicht uit zal dagen als het niet hoeft. Je zal merken dat hij meestal niet echt een man van eer is.

    Cain heeft een dominant karakter, wat wilt zeggen dat hij graag de baas is, plannen bedenkt en ze laat uitvoeren. Dit maakt hem echter niet heel agressief. Zoals iedereen vecht hij wel eens graag en gaat hij het ook zeker niet uit de weg, maar hij hij weet over het algemeen nogal kalm te blijven, ook als je hem probeert uit te lokken. Hij is een doorzetter die niet zomaar opgeeft, ook al is hij af en toe impulsief en denkt hij niet overal al te goed over na. Als hij iets niet haalt, bedenkt hij gewoon een volgend plan om zijn doel wel te kunnen bereiken. Ook is hij erg zelfverzekerd, wat soms ervoor zorgt dat hij arrogant lijkt. Oké, soms kan hij inderdaad best arrogant zijn. Hij steekt zijn ego zeker niet onder stoelen, maar hij pronkt er ook niet al te veel mee.

    Verder kan Cain erg passioneel zijn als hij van iemand houdt. Ook hierin is hij het type dat niet zomaar opgeeft. Hij is niet het type om zich aan een vrouw te binden, maar liefde laat hem soms een tikkeltje irrationeel handelen en geeft soms te snel toe aan een vrouw als ze iets van hem vraagt. Dit heeft ook een nadeel voor vrouwen, als je hem kwetst of openlijk aanvalt terwijl iedereen weet dat hij van je hield, zal hij niet zachtzinnig met je omgaan. Niet dat hij er zulke losse handjes van zal krijgen, er zal misschien wel een klap vallen, maar hij zal je zeker proberen te ondermijnen en elke manier dat hij kan. Hij is namelijk nogal wraaklustig ingesteld.


    † UITERLIJK †


    Cain is 1,83 lang, wat langer is dan gemiddeld. Hij heeft een gespierde physique en is hierdoor redelijk breed en gebruikt dat graag om wat intimiderend over te komen. Zijn huid is altijd zongebruind vanwege het werken in de zon. Cain heeft geen tatoeages en geen piercings, behalve als je zijn zilveren oorbellen meetelt. Wat hij wel heeft, zijn behoorlijk wat littekens over zijn lichaam verspreid, iets wat het piraat-zijn met hem gedaan heeft.

    Je zult Cain meestal in dezelfde outfit zien. Hij draagt een donkerkleurige broek van een dik, maar soepel materiaal. Daaronder heeft hij altijd zijn leren laarzen aan. Hij draagt een donkergroen shirt met lange mouwen, waarvan hij de mouwen echter meestal opgestroopt heeft en je kan zien dat het shirt vaak gerepareerd is. Om zijn middel heeft hij een brede strook stof zitten waarover zijn brede riem gaat. In zijn riem draagt hij altijd zijn kortelas en pistool, maar meestal ook een gewoon mes. Om zijn onderarmen zitten dikke, leren armbanden die dienen als arm beschermers. Hij draagt twee kettingen en soms zal je hem zien met een vieze sjaal om zijn nek. Als het kouder is, heeft hij ook een lange, bruine jas.

    Cain heeft lang, onverzorgd haar dat over zijn schouder valt. Er zitten vlechtjes in en de bovenkant heeft hij altijd samengebonden in een klein staartje, waardoor zijn haar niet in zijn gezicht valt. Zijn baard heeft dezelfde kleur, je zal altijd minstens wel stoppels op zijn wangen ervan zien. Zijn leeftijd en zijn jaren op zee hebben zijn gezicht zeker wel getekend. Hij heeft smalle lippen en kleine, lichtblauwe ogen. Zijn neus is redelijk opvallend en niet bepaald recht.


    † GESCHIEDENIS †


    Cain Valentine is geboren in Engeland. Hij is zijn ouders op jonge leeftijd verloren, maar dat deerde hem niet. Hij heeft een groot gedeelte van zijn jeugd in Engeland doorgebracht terwijl hij zoals zoveel jongeren groot en deels op de straat leefde. Op zijn veertiende is hij als scheepsjongen op een VOC schip terecht gekomen en zo naar India, Indonesië en later naar de Caribbean gevaren. In de Caribbean heeft de jongeman zijn eigen weg gezocht.

    Op zichzelf heeft Cain wel een paar harde lessen geleerd. Dit heeft ervoor gezorgd dat hij van verschillende bemanningen lid geweest is, tot hij bij de Seas Rose kwam. Hij wist daar al snel op te klimmen en is vooral daardoor gebleven. Nu is hij stuurman en heeft hij de leiding over anderen, staat hij dichtbij de kapitein, maar is hij nog altijd niet geheel te vertrouwen.


    † OVERIG †


    — Cain heeft een Engels accent
    — Hij spreekt Spaans en Frans

    † ROL †


    Stuurman


    † NAAM †


    Cain Valentine

    GENDER: Masculine
    USAGE: Biblical, Biblical Latin
    PRONOUNCED: Kayn

    — Means "acquired" in Hebrew. In Genesis in the Old Testament, Cain is the first son of Adam and Eve. He killed his brother Abel after God accepted Abel's offering instead of his.


    † LEEFTIJD †


    35 jaar

    — born on: 25 oktober








    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 22:39 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    † C A I N      V A L E N T I N E †




    † INNERLIJK †




    † UITERLIJK †


    Cain is 1,83 lang, wat langer is dan gemiddeld. Hij heeft een gespierde physique en is hierdoor redelijk breed en gebruikt dat graag om wat intimiderend over te komen. Zijn huid is altijd zongebruind vanwege het werken in de zon. Cain heeft geen tatoeages en geen piercings, behalve als je zijn zilveren oorbellen meetelt. Wat hij wel heeft, zijn behoorlijk wat littekens over zijn lichaam verspreid, iets wat het piraat-zijn met hem gedaan heeft.

    Je zult Cain meestal in dezelfde outfit zien. Hij draagt een donkerkleurige broek van een dik, maar soepel materiaal. Daaronder heeft hij altijd zijn leren laarzen aan. Hij draagt een donkergroen shirt met lange mouwen, waarvan hij de mouwen echter meestal opgestroopt heeft en je kan zien dat het shirt vaak gerepareerd is. Om zijn middel heeft hij een brede strook stof zitten waarover zijn brede riem gaat. In zijn riem draagt hij altijd zijn kortelas en pistool, maar meestal ook een gewoon mes. Om zijn onderarmen zitten dikke, leren armbanden die dienen als arm beschermers. Hij draagt twee kettingen en soms zal je hem zien met een vieze sjaal om zijn nek. Als het kouder is, heeft hij ook een lange, bruine jas.

    Cain heeft lang, onverzorgd haar dat over zijn schouder valt. Er zitten vlechtjes in en de bovenkant heeft hij altijd samengebonden in een klein staartje, waardoor zijn haar niet in zijn gezicht valt. Zijn baard heeft dezelfde kleur, je zal altijd minstens wel stoppels op zijn wangen ervan zien. Zijn leeftijd en zijn jaren op zee hebben zijn gezicht zeker wel getekend. Hij heeft smalle lippen en kleine, lichtblauwe ogen. Zijn neus is redelijk opvallend en niet bepaald recht.


    † GESCHIEDENIS †


    Cain Valentine is geboren in Engeland. Hij is zijn ouders op jonge leeftijd verloren, maar dat deerde hem niet. Hij heeft een groot gedeelte van zijn jeugd in Engeland doorgebracht terwijl hij zoals zoveel jongeren groot en deels op de straat leefde. Op zijn veertiende is hij als scheepsjongen op een VOC schip terecht gekomen en zo naar India, Indonesië en later naar de Caribbean gevaren. In de Caribbean heeft de jongeman zijn eigen weg gezocht.

    Op zichzelf heeft Cain wel een paar harde lessen geleerd. Dit heeft ervoor gezorgd dat hij van verschillende bemanningen lid geweest is, tot hij bij de Seas Rose kwam. Hij wist daar al snel op te klimmen en is vooral daardoor gebleven. Nu is hij stuurman en heeft hij de leiding over anderen, staat hij dichtbij de kapitein, maar is hij nog altijd niet geheel te vertrouwen.


    † OVERIG †


    —

    † ROL †


    Stuurman


    † NAAM †


    Cain Valentine

    GENDER: Masculine
    USAGE: Biblical, Biblical Latin
    PRONOUNCED: Kayn

    — Means "acquired" in Hebrew. In Genesis in the Old Testament, Cain is the first son of Adam and Eve. He killed his brother Abel after God accepted Abel's offering instead of his.


    † LEEFTIJD †


    35 jaar

    — born on: 25 oktober










    God damn it how much I love Charles Vane <3
    En wat jij ervan hebt gemaakt natuurlijk :Y)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 20:35 ]


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    God damn it how much I love Charles Vane <3
    En wat jij ervan hebt gemaakt natuurlijk :Y)


    He's awesome! En thanks, haha. Ook al issie nog niet helemaal af. 8D


    Your make-up is terrible

    Mijn rol is klaar, Nik. Kun je hem even goedkeuren? (aa')

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 21:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    Mijn rol is klaar, Nik. Kun je hem even goedkeuren? (aa')


    Hij is zo awesome geworden, natuurlijk is hij goed. 8D


    Your make-up is terrible