• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Oh ik suck echt in nagellak opdoen.


    Your make-up is terrible

    @ Cecillia: Het was beter geweest als je een topic ervoor aanmaakte ipv in het LJH te posten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trollalert


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet een boot waar je op mee kan. Bye bye (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    "I'm the girl who talks others out of their dark times, but has a hard time doing it for herself. She truthfully assures everyone of how beautiful, lovely, wonderful and precious they are because she doesn't want them feeling the same way she does; the opposite."

    Me ^


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Assassin schreef:
    Oh ik suck echt in nagellak opdoen.

    This. :W


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Please say yes, please say yes. I will cry my eyes out if you don't say yes.


    Deep inside, I've never felt alive

    I want foooooood.


    <3

    HeathensmusicvideoHeathensmusicvideoHeathensmusicvideo :0
    Dit is echt een van de geweldigste music videos die ik ooit heb gezien :Y)

    Ik zou heel graag de optie 'pas volgende hoofdstuk aan' terug willen hebben bij het aanpassen van hoofdstukken. Of gewoon een knopje zoals je hebt bij het lezen van hoofdstukken om naar de volgende en vorige te gaan. De titels van 50 hoofdstukken aanpassen is niet makkelijk als je elk hoofdstuk moet aanklikken bij het overzicht (':

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 12:50 ]

    Cecillia schreef:
    Alright, ik ga mijn hart wel luchten, maar het gaat niet mooi zijn.

    Ik ben net op Quizlet en heb al een gevoel van dat iedereen een overgroot ego heeft. Ze haten het wanneer iemand plagiaat pleegt, en nemen dan zelf de tekeningen/foto's en quotes van artiesten zonder hun naam erbij te vermelden. Mensen willen trouwens veel meer dat je hun ego laat groeien i.p.v. hun goede kritiek te geven. Misschien schrijf je wel voor de fun ervan, maar dat verandert het feit niet dat een story actief zetten optioneel is. Ook, het kudo-systeem is gebroken. Fanfics krijgen alle aandacht, Ik bedoel, er is fanfiction.net, achieveofourown.com en zoveel andere dingen. hou gewoon jullie scheve fics niet voor mijn neus als ik er niet om vraag.

    Ook, wtf is er fout aan die genres?! Ik kan geen 'vriendschap' en 'Familie' kiezen als genre maar wel 'romance'? Amatonormatieve imbecielen. Buiten dat zijn de genres ook all over the place, ik herinner nog dat een super groot deel van de genres die ik wou kiezen er gewoon niet bij stonden.

    Eh... Groot ego? Ik denk dat er genoeg mensen op Q zijn die net wel opbouwende kritiek willen op hun story, maar als iedereen 'wow, geweldig verhaal!' in een reactie zet, wat moet die persoon dan doen? Zeggen dat ze alleen maar kritiek op het verhaal wil? Kom op zeg.

    En natuurlijk wil je als schrijver geen plagiaat. Hoe zou jij je voelen als iemand jouw story pikte en er zijn/haar naam onder schreef? Bovendien ken ik geen enkele Q'er die een tekening of tekst steelt en beweert dat die van hem/haar is.

    En ik ben ook niet voor fanfictions, maar iedereen is vrij te schrijven wat ie wil en als fanfictions populairder zijn, kun je daar niet veel aan doen. Je kunt mensen niet dwingen om OP leuker te vinden. Bovendien zijn er op Q ook gewoon meer fanfictions dan OP's, dus natuurlijk staan er meer fanfictions in de top.

    En als je andere genres wilt, stel het eens voor? Niemand houdt je tegen om er een suggestie van te maken.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    AJDHAHAHWKDHS. IK GA NAAR FINDING NEMO & FINDING DORY MARATHON.
    YAS.


    Deep inside, I've never felt alive

    Villainess schreef:
    HeathensmusicvideoHeathensmusicvideoHeathensmusicvideo :0
    Dit is echt een van de geweldigste music videos die ik ooit heb gezien :Y)

    I know right? c:

    // lol, volgens mij voel ik me wel vereerd. Lachen dit.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik mis haar en zij wil niet meer met me praten. Het is niet eerlijk.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 13:05 ]


    kindness is never a burden.

    Waarom ben ik altijd te laat voor de drama ik leef voor drama


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.