Cecillia schreef:
Alright, ik ga mijn hart wel luchten, maar het gaat niet mooi zijn.
Ik ben net op Quizlet en heb al een gevoel van dat iedereen een overgroot ego heeft. Ze haten het wanneer iemand plagiaat pleegt, en nemen dan zelf de tekeningen/foto's en quotes van artiesten zonder hun naam erbij te vermelden. Mensen willen trouwens veel meer dat je hun ego laat groeien i.p.v. hun goede kritiek te geven. Misschien schrijf je wel voor de fun ervan, maar dat verandert het feit niet dat een story actief zetten optioneel is. Ook, het kudo-systeem is gebroken. Fanfics krijgen alle aandacht, Ik bedoel, er is fanfiction.net, achieveofourown.com en zoveel andere dingen. hou gewoon jullie scheve fics niet voor mijn neus als ik er niet om vraag.
Ook, wtf is er fout aan die genres?! Ik kan geen 'vriendschap' en 'Familie' kiezen als genre maar wel 'romance'? Amatonormatieve imbecielen. Buiten dat zijn de genres ook all over the place, ik herinner nog dat een super groot deel van de genres die ik wou kiezen er gewoon niet bij stonden.
Eh... Groot ego? Ik denk dat er genoeg mensen op Q zijn die net wel opbouwende kritiek willen op hun story, maar als iedereen 'wow, geweldig verhaal!' in een reactie zet, wat moet die persoon dan doen? Zeggen dat ze alleen maar kritiek op het verhaal wil? Kom op zeg.
En natuurlijk wil je als schrijver geen plagiaat. Hoe zou jij je voelen als iemand jouw story pikte en er zijn/haar naam onder schreef? Bovendien ken ik geen enkele Q'er die een tekening of tekst steelt en beweert dat die van hem/haar is.
En ik ben ook niet voor fanfictions, maar iedereen is vrij te schrijven wat ie wil en als fanfictions populairder zijn, kun je daar niet veel aan doen. Je kunt mensen niet dwingen om OP leuker te vinden. Bovendien zijn er op Q ook gewoon meer fanfictions dan OP's, dus natuurlijk staan er meer fanfictions in de top.
En als je andere genres wilt, stel het eens voor? Niemand houdt je tegen om er een suggestie van te maken.
If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.