• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Je zeurt dat ik nooit iets met je wil doen, maar zelf zeg je elke keer dat je het te druk hebt met stage. Je bent vanavond echt wel voor 8 uur thuis. Sowieso loop je stage tot 5 en blijf je langer omdat je dat zelf wil. Ach, als je geen extra oppas voor je kind wil is dat ook goed. Ik heb genoeg geprobeerd om onze relatie te redden, maar jij hebt er blijkbaar geen behoefte aan. Helemaal zelf weten. Je hoeft niet te verwachten dat ik je kom opzoeken als je straks uit huis gaat. Daarnaast hoef ik ook niet bij die klootzak van je te zijn.

    Ik ben blij dat je liever de relatie met je familie opgeeft dan die met je vriendje. Je lijkt op je moeder.

    Ik geef op. Wat heeft mijn hele leven nog voor zin? Ik ben er zo slecht in als wat. Ik ga mezelf in slaap huilen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 8:10 ]

    Ugh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoechlins schreef:
    Ik vind het wel heel grappig dat die Ties zijn moeder prankt door te zeggen dat hij homo is en dat hij vervolgens als antwoord krijgt dat ze er al 10 jaar op zat te wachten. :'D Prank gaat fout kill

    Mijn kreft kret, met Ties Ties.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I'm disgusting.


    Your make-up is terrible

    Zin in morgen. Zin in morgen. Zin in morgen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Well. Thanks for the support.

    Alright, ik ga mijn hart wel luchten, maar het gaat niet mooi zijn.

    Ik ben net op Quizlet en heb al een gevoel van dat iedereen een overgroot ego heeft. Ze haten het wanneer iemand plagiaat pleegt, en nemen dan zelf de tekeningen/foto's en quotes van artiesten zonder hun naam erbij te vermelden. Mensen willen trouwens veel meer dat je hun ego laat groeien i.p.v. hun goede kritiek te geven. Misschien schrijf je wel voor de fun ervan, maar dat verandert het feit niet dat een story actief zetten optioneel is. Ook, het kudo-systeem is gebroken. Fanfics krijgen alle aandacht, Ik bedoel, er is fanfiction.net, achieveofourown.com en zoveel andere dingen. hou gewoon jullie scheve fics niet voor mijn neus als ik er niet om vraag.

    Ook, wtf is er fout aan die genres?! Ik kan geen 'vriendschap' en 'Familie' kiezen als genre maar wel 'romance'? Amatonormatieve imbecielen. Buiten dat zijn de genres ook all over the place, ik herinner nog dat een super groot deel van de genres die ik wou kiezen er gewoon niet bij stonden.


    Zeg maar dingen over jezelf tegen mij, ik ga luisteren.

    Ffs ik háát het om over mijn ex te dromen want nu spookt ie de rest van de dag weer door mijn hoofd met z'n stomme oranje petje. Het zou zoveel makkelijker zijn hem te vergeten als ik hem eerst vergeven kon, maar dat gaat nooit gebeuren en dat kan hem waarschijnlijk ook nul schelen. Hij kan mensen slopen en zonder achterom te kijken weglopen.


    i put the fun in funeral

    Cecillia schreef:
    Alright, ik ga mijn hart wel luchten, maar het gaat niet mooi zijn.

    Ik ben net op Quizlet en heb al een gevoel van dat iedereen een overgroot ego heeft. Ze haten het wanneer iemand plagiaat pleegt, en nemen dan zelf de tekeningen/foto's en quotes van artiesten zonder hun naam erbij te vermelden. Mensen willen trouwens veel meer dat je hun ego laat groeien i.p.v. hun goede kritiek te geven. Misschien schrijf je wel voor de fun ervan, maar dat verandert het feit niet dat een story actief zetten optioneel is. Ook, het kudo-systeem is gebroken. Fanfics krijgen alle aandacht, Ik bedoel, er is fanfiction.net, achieveofourown.com en zoveel andere dingen. hou gewoon jullie scheve fics niet voor mijn neus als ik er niet om vraag.

    Ook, wtf is er fout aan die genres?! Ik kan geen 'vriendschap' en 'Familie' kiezen als genre maar wel 'romance'? Amatonormatieve imbecielen. Buiten dat zijn de genres ook all over the place, ik herinner nog dat een super groot deel van de genres die ik wou kiezen er gewoon niet bij stonden.


    het duurde twee jaar voor ik het forum knopje vond en jij hebt met je tweede post al het meest zorgvuldig weggestopte topic gevonden.
    als je wil lopen haten, haat dan met je eigen account - sarahk216 #savethewhale


    i put the fun in funeral

    Morgen weer op voor mijn rijexamen. Laat mij het dit keer wel gewoon halen. Dankjewel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cecillia schreef:
    Alright, ik ga mijn hart wel luchten, maar het gaat niet mooi zijn.

    Ik ben net op Quizlet en heb al een gevoel van dat iedereen een overgroot ego heeft. Ze haten het wanneer iemand plagiaat pleegt, en nemen dan zelf de tekeningen/foto's en quotes van artiesten zonder hun naam erbij te vermelden. Mensen willen trouwens veel meer dat je hun ego laat groeien i.p.v. hun goede kritiek te geven. Misschien schrijf je wel voor de fun ervan, maar dat verandert het feit niet dat een story actief zetten optioneel is. Ook, het kudo-systeem is gebroken. Fanfics krijgen alle aandacht, Ik bedoel, er is fanfiction.net, achieveofourown.com en zoveel andere dingen. hou gewoon jullie scheve fics niet voor mijn neus als ik er niet om vraag.

    Ook, wtf is er fout aan die genres?! Ik kan geen 'vriendschap' en 'Familie' kiezen als genre maar wel 'romance'? Amatonormatieve imbecielen. Buiten dat zijn de genres ook all over the place, ik herinner nog dat een super groot deel van de genres die ik wou kiezen er gewoon niet bij stonden.

    What the fuck fid I just read? Ik hou niet van mensen die zeiken en zelf niets doen om het te verbeteren.

    Waarom mogen users niet zelf beslissen hun verhalen te activeren? Niet iedereen is bij zijn eerste verhaal een perfecte schrijver.

    Met je geklaag over de genres die er op Quizlet zijn: maak een suggestie topic er over. Misschien kunnen er meer toegevoegd worden. Maar als nieuweling moet je weten dat deze genres er al sinds het begin zijn en daarna nog nooit uitgebreid.

    Over de kudo's: geef het goede voorbeeld en ga verhalen die niet fanfic zijn kudo's geven in plaats van alleen zeuren dat het systeem niet klopt. Daarnaast zijn er ook goede fanfics, dat jij die artiest niet leuk vindt is jouw probleem. Voor jou vele anderen die het wel leuk vinden.

    "Fanfics krijgen alle aandacht, Ik bedoel, er is fanfiction.net, achieveofourown.com en zoveel andere dingen. hou gewoon jullie scheve fics niet voor mijn neus als ik er niet om vraag."
    Als je hier zoveel te klagen hebt ga je toch lekker terug naar die sites?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 9:56 ]

    Pim, what the fuck doe je.


    26 - 02 - '16

    Grimmie schreef:
    (...)
    What the fuck fid I just read? Ik hou niet van mensen die zeiken en zelf niets doen om het te verbeteren.

    Waarom mogen users niet zelf beslissen hun verhalen te activeren? Niet iedereen is bij zijn eerste verhaal een perfecte schrijver.

    Met je geklaag over de genres die er op Quizlet zijn: maak een suggestie topic er over. Misschien kunnen er meer toegevoegd worden. Maar als nieuweling moet je weten dat deze genres er al sinds het begin zijn en daarna nog nooit uitgebreid.

    Over de kudo's: geef het goede voorbeeld en ga verhalen die niet fanfic zijn kudo's geven in plaats van alleen zeuren dat het systeem niet klopt. Daarnaast zijn er ook goede fanfics, dat jij die artiest niet leuk vindt is jouw probleem. Voor jou vele anderen die het wel leuk vinden.

    "Fanfics krijgen alle aandacht, Ik bedoel, er is fanfiction.net, achieveofourown.com en zoveel andere dingen. hou gewoon jullie scheve fics niet voor mijn neus als ik er niet om vraag."
    Als je hier zoveel te klagen hebt ga je toch lekker terug naar die sites?

    Precies dit :')


    @Cecillia, En sowieso waar komt dit nou ineens vandaan?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Tell me I'm special when you spit at me.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cecillia schreef:
    Alright, ik ga mijn hart wel luchten, maar het gaat niet mooi zijn.

    Ik ben net op Quizlet en heb al een gevoel van dat iedereen een overgroot ego heeft. Ze haten het wanneer iemand plagiaat pleegt, en nemen dan zelf de tekeningen/foto's en quotes van artiesten zonder hun naam erbij te vermelden. Mensen willen trouwens veel meer dat je hun ego laat groeien i.p.v. hun goede kritiek te geven. Misschien schrijf je wel voor de fun ervan, maar dat verandert het feit niet dat een story actief zetten optioneel is. Ook, het kudo-systeem is gebroken. Fanfics krijgen alle aandacht, Ik bedoel, er is fanfiction.net, achieveofourown.com en zoveel andere dingen. hou gewoon jullie scheve fics niet voor mijn neus als ik er niet om vraag.

    Ook, wtf is er fout aan die genres?! Ik kan geen 'vriendschap' en 'Familie' kiezen als genre maar wel 'romance'? Amatonormatieve imbecielen. Buiten dat zijn de genres ook all over the place, ik herinner nog dat een super groot deel van de genres die ik wou kiezen er gewoon niet bij stonden.


    Niemand dwingt je om hier te schrijven, hoor. ;3 Misschien een idee om zelf een site te maken naar je eigen zin? Heb ik ook gedaan met de dingen die ik graag wilde zien en hier niet waren.


    Your make-up is terrible