• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Daimon schreef:
    (...)
    Ga je daar een topic over aanmaken? Ik ben best wel benieuwd.


    Ja, natuurlijk!


    Your make-up is terrible

    Zo zenuwachtig voor rijles. Het is niet grappig meer, serieus. Dit is al mijn zestiende les of zo. Ik zou niet zenuwachtig moeten zijn. Stahp it, Erieka, just stahp it! >:c


    26 - 02 - '16

    Hele fijne feedback gehad. Whoop alleen nog toepassen en dan is het tijd voor zomerrr


    Happy Birthday my Potter!

    Froukje. Je gaat nu leren. Stop. Met. Het. Verspillen. Van. Je. Tijd.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Er is een skyrim mod dat de Dragonborn cover van Christina Grimmie in het spel zet. I need it :3

    ProngsPotter schreef:
    Froukje Xantha. Je gaat nu leren. Stop. Met. Het. Verspillen. Van. Je. Tijd.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    "I've done too short to the ones I love..."

    Ik haaaaat esthetica. Waarom hebben we zelfs een examen van dit vak? Zo nutteloos.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Ik haaaaat esthetica. Waarom hebben we zelfs een examen van dit vak? Zo nutteloos.


    omdat het engelse woord mooi klinkt


    Heaven is a place that we all have

    Oh mijn God, het is eindelijk officieel. ;-; Twee achten en een zes, dus voor de komende tien weken kan ik alle studiegerelateerde zaken even helemaal vergeten.

    Tijd om de rest van mijn leven op een rijtje te krijgen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zo fucking onrustig holy shit. Het enige kloterige aan deze woning is dat ik geen balkon heb want nu moet ik elke keer als een junk in de steeg gaan staan.


    Caution first, always.

    Dinsdag naar Walibi met mijn beste vriendin c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat zou ik nu graag voor een trein springen zeg...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    Oh mijn God, het is eindelijk officieel. ;-; Twee achten en een zes, dus voor de komende tien weken kan ik alle studiegerelateerde zaken even helemaal vergeten.

    Tijd om de rest van mijn leven op een rijtje te krijgen.

    YASSSS GOEDZO TROTS *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh god. Ik weet het echt even niet meer. My mind is such a blur. Even bijkomen met een sigaretje en kattenplaatjes kijken, ja, dat is nu het beste.


    26 - 02 - '16