• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik vind het echt veel te leuk dat ik een artikel heb gevonden over interactiviteit door Aaron SMUTs (wbw) Serieus wat is er mis met mij.

Happy Birthday my Potter!

Rewritten schreef:
    (...)

Thank you all :)
    Dat is dus de grote grap, ik zat dus op de bank en was net klaar met leren voor mijn toets voor morgen xD

Ik dacht eerst dat het iemand was voor reclame dus ik zei nog dat het even niet uit kwam. Toen had ik toch maar gevraagd voor welk bedrijf hij ook al weer belden(aangezien ik het natuuuuuurlijk weer niet goed gehoord had.) En toen was hij van een bedrijf die series zoals Penoza en Spangas maakte. Daar heb ik natuurlijk altijd tijd voor :p

PENOZA, SPANGAS, LEVEN :Y)

Ich liebe dich 27.12.23

Being ignored sucks a lot.

kindness is never a burden.

Spangas was echt mijn leven tot de leuke weggingen. En toen uiteindelijk ging Charley ook weg en all was lost.

IK HEB SERIEUS SPANGAS FEELS GODVERDOMME WAT IS DIT HAAHAHAHA. Ik mis de oude crew ZO erg en ik mis Spangas kijken en ik haat Bodil en al die stomme trutten die er nu in zitten. En het was ook fucking tactloos dat Meral eindelijk geen kanker meer had en toen toch niet meer terug kwam bij Spangas. Hoezo insensitive???? En Charley en Vallon waren zo zo zo schattig en Charley en Odette ook. En VALLON EN RAAF. EN AVALANCHE EN TOBIAS. DAT HARTJE IN DE SNEEUW FUCK. Dood.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Hoechlins schreef:
    Spangas was echt mijn leven tot de leuke weggingen. En toen uiteindelijk ging Charley ook weg en all was lost.

IK HEB SERIEUS SPANGAS FEELS GODVERDOMME WAT IS DIT HAAHAHAHA. Ik mis de oude crew ZO erg en ik mis Spangas kijken en ik haat Bodil en al die stomme trutten die er nu in zitten. En het was ook fucking tactloos dat Meral eindelijk geen kanker meer had en toen toch niet meer terug kwam bij Spangas. Hoezo insensitive???? En Charley en Vallon waren zo zo zo schattig en Charley en Odette ook. En VALLON EN RAAF. EN AVALANCHE EN TOBIAS. DAT HARTJE IN DE SNEEUW FUCK. Dood.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

i know i can
    be what i wanna be
    if i work hard today
    i'll be where i wanna be

i put the fun in funeral

Ik heb met een knul in de klas gezeten die nu in Spangas speelt en ik had serieus niet gedacht dat er mensen waren die het keken wow

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Fuck it, ik moet dit per uur bekijken en niet per dag of per week, want dan gaat het me nooit lukken. Ik moet weer schema's bijhouden, dat werkt.

Your make-up is terrible

Ik snap niet dat als je per ongeluk op je tong bijt, het heel veel zeer doet, maar als je het expres doet het helemaal geen zeer doet. Maar wat ik nog minder snap is dat je nu op je tong aan het bijten bent.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Ik stort in. Ik weet niet meer hoelang ik dit nog vol ga houden. ):

26 - 02 - '16

Iracebeth schreef:
    Ik stort in. Ik weet niet meer hoelang ik dit nog vol ga houden. ):

— Inner peace, it's hard to find. —

Ik kan dit niet..

Wiarda schreef:
    Ik heb met een knul in de klas gezeten die nu in Spangas speelt en ik had serieus niet gedacht dat er mensen waren die het keken wow

HAAAA SERIEUS WIE?

// Wow Charley en Odette zouden echt mijn OTP zijn als het nu op tv zou zijn. Ze haten elkaar zo erg in het begin en ik ship de mensen die elkaar haten altijd. En sowieso zijn ze canon. Ennn ik stop nu met over spangas praten want het is kut.

[ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 22:49 ]

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Kom op Meg, je kan het. Nog een weekje.

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

Nummer 1 ingeleverd! Nu nummer 2 nog afmaken morgen, maar eerst thee en slapen. Morgen maar weer verder.

Happy Birthday my Potter!