• Eerder dit jaar hebben we wellicht de meest moeilijke keuze ooit gemaakt om onze Duitse Herder in te laten slapen omdat deze zo ziek en oud werd dat hij ook gewoon pijn in zijn benen kreeg. Het ging allemaal niet. Na een paar doodstille maanden in huis kwam mijn moeder met het nieuws dat we een nieuwe hond zouden krijgen! Na veel zoeken en zoeken hebben we er eentje gevonden en sinds vrijdag hebben wij Raisa, een bijna twee jarige Alaskan Malamute in tot onze familie genomen en ze is echt een droomhond.

    Maar vrijdag tot zaterdag nacht is er een rare gebeurtenis gebeurd.. We kregen er een huisdier bij, maar daarnaast zijn we er ook een verloren:
    Mijn vader heeft onze grijze roodstaart papegaai zaterdag ochtend dood in de kooi gevonden - Ik was niet heel erg fan van haar maar het is toch wel even schrikken als je vader je dat 's ochtends verteld..



    Ik, met mijn blonde hoofd, was helemaal vergeten dat er een kans was dat mijn moeder Raisa al meenam, sinds ze eerst wou kijken, dus toen ik zaterdag ochtend naar beneden wou en de deur wilde openen en er een ineens een vreselijk schattige hond voor ligt die de doorgang blokkeert smolt ik echt even. Wat een schatje is het toch! Ze is al helemaal verwelkomt door iedereen, behalve de katten. Die vinden Raisa nog een beetje eng maar het begint allemaal op gang te komen!

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 10:51 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh my goodness. Wat een mooierd! De ouders van mijn vriend hebben ook een Alaskan Malamute en ze heet Chinook.


    26 - 02 - '16

    Oh dat is fijn nieuws! Mooie honden zijn dat. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Oh dat is fijn nieuws! Mooie honden zijn dat. (:


    16 - 09 - '17

    Wat onzettend leuk! Geniet er maar lekker van.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    Wat onzettend leuk! Geniet er maar lekker van.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Moh. Wat een dutske. c:


    What would Emma do?

    Dat is echt heel erg leuk nieuws! c: Het is echt een heel schattige hond (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat een knappert! Vind dat echt prachtige honden (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat een scheetje.

    Wat een mooierd!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oh dat zijn zulke mooie honden! Geniet er van! (bloos)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wat een schatje! Ik heb het niet zo op honden (ik ben meer een kattenmens), maar het is inderdaad een erg mooie hond!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ZO'N SCHATTIGE CUTE DING ZFERHTTRJY


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Wat een leuke verassing als je zo ineens haar in je huis treft! Het is dan ook echt een prachthond, als ik de foto zo zie. Ik kan me voorstellen dat je helemaal weg van haar bent, wat een leuke hond. Geniet met veel plezier van jullie nieuwe aanwinst! (bloos)*O*

    Ah, wat naar dat jullie al die dieren kwijt zijn geraakt. Deze is wel echt heel knap! Wat een schatje. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan