• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    I absolutely love my new profile and name *-*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    WOW nog meer bewijs dat ik totaal niet tegen kritiek kan, zelfs niet als die kritiek in de verste verte niet specifiek en direct tegen mij gericht is :') wat is er mis met mij tbh. Idk hoe ik het ga overleven in de Grote Boze Buitenwereld TM


    There is freedom in the dark.

    Hoe ga ik dit weekend overleven?


    Your make-up is terrible

    Tijd voor slaap Jip tijdens de zomervakantie mag je wel weer hobbies en passies en emoties hebben


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Please focus now, Femke.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I can see you running, running
    Every night from the same darkness
    It's coming, coming
    But you are not alone
    If you just say the word
    I'll be there by your side
    You make me more
    You make me superhuman
    And if you need me to
    I will save you


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik haat het wanneer mensen me aanraken zonder mijn toestemming te vragen, vooral niet wanneer ze dat weten! En dan worden ze boos als ik boos word omdat ze MIJ aanraken? Fuck off ofzo.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik word er echt gek van dat als ik door tv programma's heen praat, ik een okay terug krijg en soms helemaal niets, maar zodra jullie in een gesprek verzeild raak, jullie geen rekening met mij houden. Er was net een best interessant onderwerp op tv, misschien had ik dat willen zien?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    And this is why I'm friends with the guy *-*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het regent en het is zo heerlijk rustgevend. Net alsof je na een warme zomerdag in je tent gaat slapen en het gaat regenen.

    Helemaal als het nóg harder gaat regenen. Wat kan ik hier van genieten.

    // Hoeveel dieren moeten er nog slachtoffer worden van zinloos geweld?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 0:33 ]

    Ik vind het wel heel grappig dat die Ties zijn moeder prankt door te zeggen dat hij homo is en dat hij vervolgens als antwoord krijgt dat ze er al 10 jaar op zat te wachten. :'D Prank gaat fout kill


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het is half 4 en ik heb zonet 2 uur en een kwartier liggen bellen doh. I'm a wreck.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mweeh ik kan niet slapen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lekker weer een 13 uur durende werkdag vandaag. Tegenwoordig is het een trend om stagiaires te misbruiken.

    Je fais comme si je n'allais pas failer pour mon examen. Rip frans.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys