• De rebellen hebben de opstand verloren en Katniss is vermoord.

    De 100e hongerspelen, de 4e kwartstelling. Iedereen is benieuwd wat de nieuwe regel is, wat voor sommige de dood betekent.
    De regel is dat familieleden van tributen van de 74e en 75e hongerspelen de arena in moeten.
    Hoe zal dit aflopen en wie zal er deze spelen winnen? De arena zal er ook weer vreselijk uitzien...

    ARENA

    De arena is verdeeld in vier vlakken: een bergachtig landschap , een bos, een weiland en een strand. In deze gebieden wordt er veel met de seizoenen gespeeld. Om het uur veranderd namelijk het seizoen in ieder vak. Elk uur schuift elk seizoen een vak op.

    SEIZOENEN:
    De seizoenen laten geen sporen achter als ze net in een vak zijn geweest. Daardoor zal het net lijken alsof er helemaal niks gebeurt is het uur ervoor. De temperatuur kan in bij de winter zo'n -25 graden worden. In de lente is het zo´n 20 graden, bij de herfst ongeveer 10 graden en bij de zomer ruim 35 graden.

    INVULLIJST

    Naam:
    Leeftijd [12-18]:
    District:
    Innerlijk:
    Uiterlijk [Met foto of heel duidelijk beschreven]:
    Sterktes:
    Zwaktes:
    Familie [Graag ook wat van een van de tributen is]:
    Trainingscijfer [Met mij afspreken alsjeblieft]:
    Bondgenoten [Afspreken in praattopic, Beroeps bij elkaar]:
    Extra:

    REGELS:

    -Maximaal 2 personages
    -Schrijf in de 3e persoon, want het is een MSV
    -Geen ruzies
    -16+ mag, meld dat dan boven in het bericht
    -Alleen ik maak de topics aan
    -Beroeps zijn getraind en arrogant, vergeet dat niet
    -Als je personage dood is, mag je een sponsor of iemand van de familie van je personage spelen
    -Je mag ook een sponsor spelen

    TRIBUTEN 74E EN 75E HONGERSPELEN CLAIMS
    Rue
    Peeta en Katniss
    Finnick
    Cato
    Blight
    Glimmer
    Clove
    Johanna


    ROLLEN:

    District 1:
    - Trissy Divergent Stenberg // XxXFREEDOMXxX
    -Sebestian 'Bash' Rosewell // Unrequited

    District 2:
    - Celeste Hadley // Polovina
    -

    District 3:
    -
    -

    District 4:
    -Tanja Odair // Verloren
    -Gereserveerd voor XxXFREEDOMXxX

    District 5:
    -Gereserveerd voor Bella h20 h20
    -

    District 6:
    - Rhainnon Mason // Unrequited
    -

    District 7:
    -Jonas Carson Lynch // Rode_Duivels
    - Soleida Hanclock // _Dark_

    District 8:
    -
    -

    District 9:
    -
    -

    District 10:
    -
    -

    District 11:
    -Melody Stenberg // Bellah20h20
    -Gereserveerd voor Verloren

    District 12:
    -Lisa Mellark // LisaDragonRider
    -Beau Mellark // _Dark_

    Sponsors:
    -
    -
    -

    TOPICS:
    PRAATTOPIC http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178446
    ROLLENTOPIC http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178050&page=last&message=175

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 14:52 ]

    Unrequited schreef:
    Ik zou graag voor Sebastian een 11 vragen en voor Rhainnon graag een 7 als trainingscijfers


    Top!

    Jonas een 9 alsjeblieft, Blight is familie :)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 15:54 ]

    bellah20h20 schreef:
    Het is inderdaad realistischer als de cijfers van de normale tributen wat lager zijn. Zo heeft Melody ook maar een zesje. De normale tributen krijgen gemiddeld rond de 8.. Bedenk zelf maar wat realistisch is bij je eigen karakter.. Ik keur het meeste wel goed.


    Het gemiddelde van een normale tribuut is een 5/6 ;)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    ik zou graag een 8,5 als trainingscijfer willen, omdat ze ook van Katniss heeft leren jagen waardoor ze goed met de boog om kan gaan.

    Welk van de beroepstributen sluit zich aan bij het tribuutsbondgenootschap en dus Bash? En wat voor relatie zit daar eentueel achter?

    En wie wil er bondgenoten worden met Rhainnon en wat voor soort relatie had je in gedachte?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    Welk van de beroepstributen sluit zich aan bij het tribuutsbondgenootschap en dus Bash? En wat voor relatie zit daar eentueel achter?

    En wie wil er bondgenoten worden met Rhainnon en wat voor soort relatie had je in gedachte?
    Ik ben district 7, en die van jou 1 en 6... Ik wil wel maar dat is misschien niet zo'n prima idee ;)

    Rode_Duivels schreef:
    (...) Ik ben district 7, en die van jou 1 en 6... Ik wil wel maar dat is misschien niet zo'n prima idee ;)


    Iemand uit zes en zeven kunnen dus geen bondgenoten zijn?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    (...)

    Iemand uit zes en zeven kunnen dus geen bondgenoten zijn?
    Ik weet niet. Misschien wel... Vraag het aan Bella h20 h20

    Unrequited schreef:
    Welk van de beroepstributen sluit zich aan bij het tribuutsbondgenootschap en dus Bash? En wat voor relatie zit daar eentueel achter?

    En wie wil er bondgenoten worden met Rhainnon en wat voor soort relatie had je in gedachte?


    Zover ik weet, blijft Celeste bij de beroepstributen pact.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Growlithe schreef:
    Welk van de beroepstributen sluit zich aan bij het tribuutsbondgenootschap en dus Bash? En wat voor relatie zit daar eentueel achter?

    En wie wil er bondgenoten worden met Rhainnon en wat voor soort relatie had je in gedachte?


    Tanja zal eerst wel bij het beroepsgroepje blijven maar halverwege weg lopen denk ik. Misschien wordt ze er gewoon uitgezet omdat ze irritant doet?


    obsessive rage