• Ik kreeg dit bericht op hyves, en omdat ik het wel een goede en leuke/grappige actie vond, vond ik het wel leuk om hier ook te plaatsen (ik weet niet of deze nou spelletjes hoort of niet, zo niet, I’m sorry!)

    Lieve dames,

    Herinneren jullie het spelletje nog van vorig jaar, ivm de kleur van je bh dat je droeg op dat moment? Voor diegene die dat spel hebben gemist: de vrouwen zetten de kleur van hun bh dat ze op dat moment droegen in hun www op hyves. Alle hyves www's zaten vol kleur en alle mannen vroegen zich af wat dat inhield?!

    De bedoeling was de aandacht laten toenemen naar de maand (oktober) van borstkanker. Het was een heel groot succes en de mannen vroegen zich dagenlang af wat ze met al die kleuren bedoelden in hun www's, het haalde zelfs het nieuws!

    Het spelletje van dit jaar heeft te maken met je handtas, we willen weten waar je je tas op dit moment gezet hebt toen je thuis kwam. Bijvoorbeeld "ik heb het graag op de bank" of "ik heb het graag op het keukenaanrecht", je snapt de bedoeling wel. Plaats je antwoord in jouw www met niets meer dan dit, en stuur dit bericht via privébericht door naar al je hyves vriendinnen. Het bh-spel haalde het nieuws. Laten we eens kijken hoe sterk wij vrouwen eigenlijk echt zijn!

    Van dames, voor dames: met aandacht aan & voor borstkanker.

    Het is dus ook de bedoeling dat je het neit alleen in je wie wat waar op hyves zet, maar bijvoorbeeld op je profiel of in je onderschrift.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 19:42 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik heb het graag op de bank of de trap!


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Oh lol, nu snap ik waarom zo'n meisje dat als www had, ik dacht al 'wtf' XD Maar ik ga er niet aan mee doen, ik vind het een beetje lame.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    Oh lol, nu snap ik waarom zo'n meisje dat als www had, ik dacht al 'wtf' XD Maar ik ga er niet aan mee doen, ik vind het een beetje lame.

    Dat had ik dus ook. Iemand had 'ik heb het graag op het aanrecht'. Ik vind het lame en ik heb geen jongensaandacht nodig en al helemaal niet op die manier x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha, vet geinig. :P

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 19:47 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb het graag in de kamer voor de kast


    "Ignite, my love. Ignite."

    die is trouwens al achterhaald door de mannen xD
    op facebook dan wel ^^

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 19:59 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb het graag op de stoel XD.
    Maar ik ga het niet op mijn Hyves zetten XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zet mijn handtassen allemaal in mijn kleerkast, en mijn huidige naast mijn bureau : D
    maar ik ga het niet overal meedelen, snorrie.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb het graag aan het pilaar van mijn bed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het nogal kansloos :X Ik heb ook geeneens een handtas x'D


    -

    Genius schreef:
    Ik vind het nogal kansloos :X Ik heb ook geeneens een handtas x'D

    Heb geen handtas.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het graag op bed (cat)

    -Wel een leuk spel,maar ik heb geen hyves (krul)-


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik kijk wel ... misschien doe ik het nog wel of stuur ik het bericht anders door. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik in bed of in de kast (A) haha, naughty naughty xD (wtf, dit is echt fout! xD)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.