• De rebellen hebben de opstand verloren en Katniss is vermoord.

    De 100e hongerspelen, de 4e kwartstelling. Iedereen is benieuwd wat de nieuwe regel is, wat voor sommige de dood betekent.
    De regel is dat familieleden van tributen van de 74e en 75e hongerspelen de arena in moeten.
    Hoe zal dit aflopen en wie zal er deze spelen winnen? De arena zal er ook weer vreselijk uitzien...

    ARENA

    De arena is verdeeld in vier vlakken: een bergachtig landschap , een bos, een weiland en een strand. In deze gebieden wordt er veel met de seizoenen gespeeld. Om het uur veranderd namelijk het seizoen in ieder vak. Elk uur schuift elk seizoen een vak op.

    SEIZOENEN:
    De seizoenen laten geen sporen achter als ze net in een vak zijn geweest. Daardoor zal het net lijken alsof er helemaal niks gebeurt is het uur ervoor. De temperatuur kan in bij de winter zo'n -25 graden worden. In de lente is het zo´n 20 graden, bij de herfst ongeveer 10 graden en bij de zomer ruim 35 graden.

    INVULLIJST

    Naam:
    Leeftijd [12-18]:
    District:
    Innerlijk:
    Uiterlijk [Met foto of heel duidelijk beschreven]:
    Sterktes:
    Zwaktes:
    Familie [Graag ook wat van een van de tributen is]:
    Trainingscijfer [Met mij afspreken alsjeblieft]:
    Bondgenoten [Afspreken in praattopic, Beroeps bij elkaar]:
    Extra:

    REGELS:

    -Maximaal 2 personages
    -Schrijf in de 3e persoon, want het is een MSV
    -Geen ruzies
    -16+ mag, meld dat dan boven in het bericht
    -Alleen ik maak de topics aan
    -Beroeps zijn getraind en arrogant, vergeet dat niet
    -Als je personage dood is, mag je een sponsor of iemand van de familie van je personage spelen
    -Je mag ook een sponsor spelen

    TRIBUTEN 74E EN 75E HONGERSPELEN CLAIMS
    Rue
    Peeta en Katniss
    Finnick
    Cato
    Blight
    Glimmer
    Clove
    Johanna


    ROLLEN:

    District 1:
    - Trissy Divergent Stenberg // XxXFREEDOMXxX
    -Sebestian 'Bash' Rosewell // Unrequited

    District 2:
    - Celeste Hadley // Polovina
    -

    District 3:
    -
    -

    District 4:
    -Tanja Odair // Verloren
    -Gereserveerd voor XxXFREEDOMXxX

    District 5:
    -Gereserveerd voor Bella h20 h20
    -

    District 6:
    - Rhainnon Mason // Unrequited
    -

    District 7:
    -Jonas Carson Lynch // Rode_Duivels
    - Soleida Hanclock // _Dark_

    District 8:
    -
    -

    District 9:
    -
    -

    District 10:
    -
    -

    District 11:
    -Melody Stenberg // Bellah20h20
    -Gereserveerd voor Verloren

    District 12:
    -Lisa Mellark // LisaDragonRider
    -Beau Mellark // _Dark_

    Sponsors:
    -
    -
    -

    TOPICS:
    PRAATTOPIC http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178446
    ROLLENTOPIC http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178050&page=last&message=175

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 14:52 ]

    _Dark_ schreef:
    (...)

    Joune is ook veel ouder dan Soleida, maar wil je wel bondgenoot zijn met dr?


    Celeste is een typische beroepstribuut, die zal niet snel bondgenoten met haar worden.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Unrequited schreef:
    Moeten de trainingcijfers niet iets realistischer zijn, vooral als het gaat om de districten die niet beroeps zijn? #JustSaying

    Ik kan helaas tot dus ver nog geen Faceclaim vinden voor mijn meisje ):


    Inderdaad, sommige cijfers voor niet beroepstributen zijn volgens mij iets te onrealistisch, waardoor ik mijn rol haar cijfer nog hoger wil want er moet een duidelijk verschil zijn tussen de beroeps en normale tributen

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 14:32 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Het is inderdaad realistischer als de cijfers van de normale tributen wat lager zijn. Zo heeft Melody ook maar een zesje. De normale tributen krijgen gemiddeld rond de 8.. Bedenk zelf maar wat realistisch is bij je eigen karakter.. Ik keur het meeste wel goed.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 14:57 ]

    _Dark_ schreef:
    Mijn rol is serieus de jongste, ze is 12 jaar dat doet echt niemand.
    De rest is volgensmij boven de 14/15


    Melody is ook twaalf hoor en Lisa 13.

    Ik zou graag voor Sebastian een 11 vragen en voor Rhainnon graag een 7 als trainingscijfers

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 15:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    bellah20h20 schreef:
    Het is inderdaad realistischer als de cijfers van de normale tributen wat lager zijn. Zo heeft Melody ook maar een zesje. De normale tributen krijgen gemiddeld rond de 8.. Bedenk zelf maar wat realistisch is bij je eigen karakter.. Ik keur het meeste wel goed.


    Ik wil voor Celeste een 11 aangezien het feit dat heel veel tributen hoge cijfers hebben.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Kan Trissy ook een 11 krijgen, minstens een 10 :p


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik wil voor Celeste een 11 aangezien het feit dat heel veel tributen hoge cijfers hebben.


    Nou is iedereen een elf ook niet realistisch, haha, maar voor zover ik weet ligt het gemiddelde voor gewone tributen rond de 6 ofzo en voor de beroeps rond de 9/10

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 15:09 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik help wel :)


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Unrequited schreef:
    (...)

    Nou is iedereen een elf ook niet realistisch, haha, maar voor zover ik weet ligt het gemiddelde voor gewone tributen rond de 6 ofzo


    Dat weet ik maar Celeste beheerst heel wat wapens en is een beroeps tribuut waardoor haar cijfer wel erg hoog zal moeten liggen. En als vele niet beroepstributen hoge cijfers halen die bij beroeps horen, is het raar als ik haar hetzelfde cijfer geef als niet beroeps. Als de cijfers realistischer worden, zal ik een 10 nemen maar daar wacht ik mee.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 15:11 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    FaceClaim= Nina Dobrev



    Faceclaim = Foxes singer

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 15:11 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Polovina schreef:
    (...)

    Dat weet ik maar Celeste beheerst heel wat wapens en is een beroeps tribuut waardoor haar cijfer wel erg hoog zal moeten liggen. En als vele niet beroepstributen hoge cijfers halen die bij beroeps horen, is het raar als ik haar hetzelfde cijfer geef als niet beroeps.


    Ik zeg ook niet dat Celeste er niet bover uit moet steken, ik zag alleen dat dat met en 9 of 10 ook al het geval zou moeten zijn en het daarom realistischeer is als de rest omlaag gaat i.p.v wij nog meer omhoog.

    Maar daarbij, aangezien Celeste en Sebastian waarschijnlijk bondgenoten zijn -beroeps he- wil ik vragen wat voor bondgenoten je in gedachte had? Achterdochtig naar elkaar, of mogen ze elkaar wel? enzovoort

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 15:14 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    (...)

    Ik zag ook niet dat Celeste er niet bover uit moet steken, ik zag alleen dat dat met en 9 of 10 ook al het geval zou moeten zijn en het daarom realistischeer is als de rest omlaag gaat i.p.v wij nog meer omhoog...


    Ja, dat klopt, want bijvoorbeeld een 8/9 voor een niet beroepstribuut is zeer onrealistisch.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina


    Faceclaim = Zara Larsonn


    Faceclaim = Rachel Nichols


    FACECLAIM = Gigi Hadid


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    _Dark_ schreef:
    Wie wil een bondgenootschap met Soleida, ze
    is wel 12 jaar, maar dat kan me niet schelen :p


    Lena wil wel ;)