Ja, ik heb gewoon even het gevoel dat ik het van me af moet hebben, want sommige denken vast 'het is maar een hond', maar toch, ik ben er nog niet helemaal goed van haha, anyway, hier volgt een kort verhaaltje.
Mijn vader was met mijn hond gaan wandelen, en kwam even later terug, erg in paniek. Onze hond, een kleine malthezer die ik zweer het je geen vlieg kwaad doet, was gebeten door een Jack Russell. Blijkbaar heeft mijn vader proberen onze hond weg te nemen, dat lukte niet helemaal, hij had Pruts zelfs opgenomen maar de Jack Russell bleef er gewoon aanhangen, zijn tanden in de flank van onze hond.
Wij in alle paniek naar de dierenarts, gelukkig kent mijn moeder er persoonlijk één, aangezien het al half negen was, en mochten we er nog binnen. De dierenarts heeft toen wat vacht weggeschoren en het gebit van de Russell was duidelijk te zien : zijn ondertanden en twee hoektanden. Ook nog een serieuze kneuzing, best wel ernstig dus. Pruts werd even naar dromenland gestuurd en drie hechtingen waren nodig om de gaten (ja het zijn echt heuze gaten van die tanden) dicht te krijgen.
Gelukkig gaat hij er buiten een goede schrik niets aan over te houden, enkel de kneuzing is dus af te wachten en kan misschien nog een gat worden. Dat moeten we nog in de gaten houden.
Het was echt heel erg schrikken, voor zowel mij, als mijn ouders als Pruts zelf.
Momenteel ligt hij wat suf in zijn mandje, en ik denk dat hij zelf niet echt goed beseft wat er allemaal is gebeurd, gelukkig maar haha.
De eigenaar van de Jack Russell neemt wel alle kosten op zich van de dierenarts, wat toch weer 85 was. Gelukkig is hij dan toch een erg redelijk mens en hij gaf zelf toe dat zijn hond in de fout was, aangezien de Russell niet aan een leiband was en onze hond wel.
Maar, gelukkig is alles nu wel weer goed c:.
soul made of stardust and chaos.