• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Topics
    Rollentopics 1
    Praattopics 1
    Speeltopics

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 19:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT. Naomi en Mo staan open voor relaties c:


    El Diablo.

    Mijn topics. Ook Ella is klaar voor relaties


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MT, Gabrielle staat open voor relaties.

    Santanico >>> Falahee


    El Diablo.

    MT, iemand een relatie met Daley? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hey,
    Ik heb Shane voor relaties!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    MT, ik zal proberen vandaag mijn rol te maken :]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Martine staat ook open voor relaties!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oké, ik ga even de rollen doorlezen en dan drop ik wel ideeën neer haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MT. Ik probeer vandaag m'n rol af te maken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    (Eventuele) relaties voor Ella
    Laat me maar weten wat jullie ervan vinden, ik heb alleen de rollen die in het topic staan erin verwerkt. Aanvulling is altijd welkom!


    • Shane de Jong • Vmbo-tl
    Ik zie Ella en Shane wel als vrienden in het RPG, hoewel Ella hem ook zeker aantrekkelijk zal vinden. Weet jij misschien iets?

    • Naomi Catarina DiMarco • Havo
    Ik denk dat Ella Naomi een ontzettend leuke meid zal vinden, ze zijn allebei wel direct, maar Ella zal dat wel kunnen waarderen. Ja, ik denk dat ze wel goede vriendinnen zouden kunnen zijn.

    • Martine Justine Hester • Vmbo-tl
    Oh ik zie dat ze ook graag wil doorbreken als muzikante, netzoals Ella. Wellicht dat zij de gitariste is van de band waarin Ella drumt? Ook wat betreft karakter komen ze best wel over een, dus wellicht best friends?

    • Daley van Beek • Havo
    Hm, ik denk dat Daley en Ella elkaar wel van het uitgaan kennen, maar verder weet ik zo niet direct is. Jij misschien?

    Gabrielle Demi De Vos ~ Vmbo-tl
    Weer zo'n leuk personage, die wel bij Ella past. Hm, misschien dat ze net gaat beginnen met werken als bijbaantje bij Ella's moeder lunchroom, waar Ella zelf ook vaak bijspringt? Een beginnende vriendschap dus meer?

    • Mohammed Fatih Idrissi • Havo
    Hm, misschien dat Mohammed en Ella al sinds hun jeugd buren zijn en daardoor ook het ook heel erg goed met elkaar kunnen vinden? Dus een vrij platonische vriendschappelijke relatie, ook omdat ze elkaar wellicht net te goed kennen?

    • Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven • Havo
    Komt als het innerlijk af is.

    • Dana Linnekamp • Vwo
    Komt als het innerlijk af is

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 18:21 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MT. Ik ben nu op vakantie,maar ikzal Dana zsm afmaken


    take me back to the basics and the simple life

    Sempre schreef:
    (Eventuele) relaties voor Ella
    Laat me maar weten wat jullie ervan vinden, ik heb alleen de rollen die in het topic staan erin verwerkt. Aanvulling is altijd welkom!

    • Shane de Jong • Vmbo-tl
    Ik zie Ella en Shane wel als vrienden in het RPG, hoewel Ella hem ook zeker aantrekkelijk zal vinden. Weet jij misschien iets?

    • Naomi Catarina DiMarco • Havo
    Ik denk dat Ella Naomi een ontzettend leuke meid zal vinden, ze zijn allebei wel direct, maar Ella zal dat wel kunnen waarderen. Ja, ik denk dat ze wel goede vriendinnen zouden kunnen zijn.

    • Martine Justine Hester • Vmbo-tl
    Oh ik zie dat ze ook graag wil doorbreken als muzikante, netzoals Ella. Wellicht dat zij de gitariste is van de band waarin Ella drumt? Ook wat betreft karakter komen ze best wel over een, dus wellicht best friends?

    • Daley van Beek • Havo
    Hm, misschien dat Daley en Ella al sinds hun jeugd buren zijn en daardoor ook het ook heel erg goed met elkaar kunnen vinden? Dus een vrij platonische vriendschappelijke relatie, ook omdat ze elkaar wellicht net te goed kennen?

    Gabrielle Demi De Vos ~ Vmbo-tl
    Weer zo'n leuk personage, die wel bij Ella past. Hm, misschien dat ze net gaat beginnen met werken als bijbaantje bij Ella's moeder lunchroom, waar Ella zelf ook vaak bijspringt? Een beginnende vriendschap dus meer?

    • Mohammed Fatih Idrissi • Havo
    Hm, ik denk dat Ella moeite zou hebben met het feit dat hij veel liegt alleen snel genoeg door zou hebben dat dat hem weinig interesseerd en het dan maar zo laten. Weet jij verder nog iets voor de twee?

    • Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven • Havo
    Komt als het innerlijk af is.

    • Dana Linnekamp • Vwo
    Komt als het innerlijk af is


    Dat idee met Martine klinkt leuk!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sempre schreef:
    (Eventuele) relaties voor Ella
    Laat me maar weten wat jullie ervan vinden, ik heb alleen de rollen die in het topic staan erin verwerkt. Aanvulling is altijd welkom!

    • Shane de Jong • Vmbo-tl
    Ik zie Ella en Shane wel als vrienden in het RPG, hoewel Ella hem ook zeker aantrekkelijk zal vinden. Weet jij misschien iets?

    • Naomi Catarina DiMarco • Havo
    Ik denk dat Ella Naomi een ontzettend leuke meid zal vinden, ze zijn allebei wel direct, maar Ella zal dat wel kunnen waarderen. Ja, ik denk dat ze wel goede vriendinnen zouden kunnen zijn.

    • Martine Justine Hester • Vmbo-tl
    Oh ik zie dat ze ook graag wil doorbreken als muzikante, netzoals Ella. Wellicht dat zij de gitariste is van de band waarin Ella drumt? Ook wat betreft karakter komen ze best wel over een, dus wellicht best friends?

    • Daley van Beek • Havo
    Hm, misschien dat Daley en Ella al sinds hun jeugd buren zijn en daardoor ook het ook heel erg goed met elkaar kunnen vinden? Dus een vrij platonische vriendschappelijke relatie, ook omdat ze elkaar wellicht net te goed kennen?

    Gabrielle Demi De Vos ~ Vmbo-tl
    Weer zo'n leuk personage, die wel bij Ella past. Hm, misschien dat ze net gaat beginnen met werken als bijbaantje bij Ella's moeder lunchroom, waar Ella zelf ook vaak bijspringt? Een beginnende vriendschap dus meer?

    • Mohammed Fatih Idrissi • Havo
    Hm, ik denk dat Ella moeite zou hebben met het feit dat hij veel liegt alleen snel genoeg door zou hebben dat dat hem weinig interesseerd en het dan maar zo laten. Weet jij verder nog iets voor de twee?

    • Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven • Havo
    Komt als het innerlijk af is.

    • Dana Linnekamp • Vwo
    Komt als het innerlijk af is


    Goed idee met Gabrielle. c:

    Relatie-ideeën voor Martine
    Al afgesproken relaties staan er al in

    Shane de Jong
    Martine mag hem wel, maar ze heeft wel door dat hij haar wat vreemd vindt. Soms blijft ze uit zijn buurt, de andere keer vindt ze het juist leuk om hem wat te vervelen.
    Daley van Beek
    Martine en Daley zijn al bijna 100 jaar bevriend met elkaar. Ze kennen elkaar al heel erg lang en kunnen heel goed met elkaar overweg.
    Mohammed Fatih Idrissi
    Mohammed is een beetje de über-crush van Martine als sinds dat ze in de eerste zit. Ze kent hem eigenlijk niet, maar zijn hele badboy-houding staat haar heel erg aan. Ze fangirlt altijd een beetje als ze hem ziet, maar durft niks tegen hem te zeggen.
    Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven
    Martine vindt Jeaden wel een leuk mens. Ze lacht altijd naar hem als ze door de gangen loopt, maar gaat verder niet echt met hem om omdat hij in een totaal andere klas zit. Hij is de jongen met wie ze graag bevriend zou zijn.

    Naomi Catarina DiMarco
    Ze vindt Naomi niet zo geweldig. Ze heeft er niet echt een reden voor, maar krijgt altijd een naar gevoel als ze Naomi ziet. Daarom blijft ze zo veel mogelijk uit haar buurt.
    Gabrielle Demi De Vos
    Martine ziet haar als gevaar omdat ze ook gitaar speelt. Daarom heeft ze eigenlijk al iets tegen haar, terwijl ze Gabrielle niet echt goed kent. Ze zal er ook voor uit komen dat ze haar liever niet vertrouwt.
    Ella Loraine van Riddershoven
    Ella en Martine spelen samen in een bandje. Martine houdt van Ella en vertrouwt haar volledig.
    Dana Linnekamp
    Komt


    Let me know wat je ervan vindt c:


    Big girls cry when their hearts are breaking