DreamerN schreef:
Wat voor soort plaatjes wil je erin hebben? Welke sfeer moet het uitstralen? Wat voor problemen hebben de jongens en zou je misschien een samenvatting kunnen geven van het verhaal? Dan kan ik kijken wat ik allemaal kan gebruiken voor het maken van een cover.
Ik zat te denken aan foto's van de vier hoofdpersonages, waarop ze triest kijken. De sfeer van het verhaal is kinda sad, dus heb ik de cover ook graag wat treurig (zwart-wit ofzo)
Even de problemen (en statussen) van hen.
-Calum: aanvoerder van het voetbalteam. Wat niemand weet, is dat zijn familie best arm is en dat als hij ooit wil gaan studeren, hij dit enkel kan doen met een voetbalbeurs. Ook heeft Calum een bijbaantje in een muziekwinkeltje om geld te verdienen voor zijn ouders.
-Michael: Michael is de badboy van school en heeft veel vrienden, maar geen enkele echte vriend. Zijn ouders zijn vaak niet thuis en door dit al voelt hij zich erg eenzaam, dit probeert hij echter te verbergen achter zijn cocky image.
-Alexa: Alexa zelf is een vrij normaal meisje, maar wat niemand weet is dat ze een gehandicapt broertje heeft, genaamd Jake. Haar ouders zorgen dag in dag uit voor Jake en laten Alexa een beetje aan haar lot over, waardoor ze zich erg eenzaam voelt.
-Hazel: Hazel's vader was een militair, maar sneuvelde in Afghanistan toen het meisje amper vijf jaar oud was. Nu leeft ze samen met haar moeder in een klein appartementje in een buurt waar voornamelijk donkere wonen, aangezien haar moeder uit Congo komt.
De vertrouwenspersoon van hun school heeft dus een club opgericht waarin ze over hun problemen spreken en uiteindelijk vrienden (of meer) worden. Echt ingewikkeld is het verhaal dus niet echt.
Oh, dit is de 'cast';
Calum = Calum Thomas Hood
Michael = Michael Gordon Clifford
Alexa = Emilia Clarke
Hazel = Keke Palmer
Alvast heel erg bedankt!
[ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 20:07 ]
I promise you I will learn from my mistakes.