• oke, serieus,
    Studenten zijn máf.

    :'D
    Ik doe dus mee aan die introweek van de uni van amsterdam, en vandaag was er smiddags zo'n wereldmarkt.
    Nouja, ik ben getrouwd, voor 1 dag, en we gingen autoproppen, wat echt geniaal was :'D
    En pijnlijk.

    Ik hoor je denken, autoproppen?

    Nu, dat schijnt de rage te zijn in tokyo, en natuuurlijk was die stad er ook.
    Ze hadden een kleine auto van de schroot gehaald en neergezet :'D
    Nu was het doel, om met zoveel mogelijk mensen in dat autotje te komen.
    Het record was 18 man, toen wij een poging gingen wagen.
    Ik dacht echt van, nou daar gaan hoogstens 10 in ofzo o.o Of 'hoe moet dat passen'
    Nja stapelen :'DD erin duiken en elkaar plat duwen.

    Nou ik zit met mensen van mijn studie in een groep, Pedagogische wetenschappen aka alleeeen maar meisjes. En gelukkig, nog kleine ook :'D
    Wij kwamen tot 21 8D binnen 2 minuut nogwat erin.
    Mn voet werd keihard geplet, datwel, eigenlijk werd ik helemaal geplet, maar ik vind het wel echt gaaf dat we nog gewonnen hebben ook :'DDD


    Kent iemand anders nog zo'n vaag spel? :'D

    denk niet dat dat te overtreffen is xD


    BAM!

    Haha, cool. Lekker zweeterig of niet :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Creation schreef:
    Haha, cool. Lekker zweeterig of niet :')

    Opzich viel dat nog wel mee, het was net bewolkt dus muhwa. Het was wel uit te houden, alleen voor m'n voeten niet zo.

    hoe lang moest je er in blijven ? x)

    Krullie schreef:
    hoe lang moest je er in blijven ? x)

    5 min ofzo :'D
    Zeker omdat ik onderop lag.
    Als eerste erin en als laatste eruit.

    whaha wat melig! dat lijkt me nou egt lachen om te doen :'D studeer je pedagogische wetenschappen??


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    whaha wat melig! dat lijkt me nou egt lachen om te doen :'D studeer je pedagogische wetenschappen??

    Ja was het ook xD
    En ja, dat was wel het plan ja o.o
    Alleen trekken die kroegen en winkels [waaronder die van b&J :/] me nu al weg van de collegezalen :'DD

    Ik moet me echt inhouden o.o

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja was het ook xD
    En ja, dat was wel het plan ja o.o
    Alleen trekken die kroegen en winkels [waaronder die van b&J :/] me nu al weg van de collegezalen :'DD

    Ik moet me echt inhouden o.o

    hahaha! niet doen, trust me.
    wel grappig, ik doe ook jou studie, maar dan de hbo variant xD pedagogiek. wil na deze ook pedagogische wetenschappen gaan doen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    hahaha! niet doen, trust me.
    wel grappig, ik doe ook jou studie, maar dan de hbo variant xD pedagogiek. wil na deze ook pedagogische wetenschappen gaan doen

    Cooool dan moet je hier komen :D

    Cherished schreef:
    (...)
    Cooool dan moet je hier komen :D

    zit je vu of uva? dan moet je wel nog minstens 2 jaar op me wachten, want dan pas ben ik klaar met deze studie xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    zit je vu of uva? dan moet je wel nog minstens 2 jaar op me wachten, want dan pas ben ik klaar met deze studie xD

    uva ;)
    vu sucks ass

    wow ;')

    pijnlijk lijkt mij zo .. ^

    Haha, geweldig :Z Dat wil ik ook ooit eens doen ;3