• Je weet het of je weet het niet, maar ik kajak als sport. De disciplines waarin ik vaar zijn toertochten, marathons, wedstrijden en mijn favoriet wildwater. Het wildwaterseizoen is voorbij, maar vandaag was het waterlossing op de Vesder en dan mag je officieel buiten het seizoen varen.

    Ik heb me vandaag echt zo hard geamuseerd! De Vesder bestaat bekend om zijn vele stuwen en dat betekent dat er veel verval was. Het was mijn allereerste keer op deze rivier aangezien ik andere jaren altijd met examens zit. Ik was eigenlijk best zenuwachtig omdat ik wist dat er enorm veel stuwen in de rivier zaten. Maar het was echt geweldig en ik heb vandaag geleerd dat ik nog steeds wildwater kan varen! Ik ben vandaag meerdere keren 3m naar beneden gegaan en dat geeft een enorme boost. Helaas was het water enorm koud omdat het water dat ze losten onderaan het stuwmeer komt. Dus dat viel wel tegen. Wat ook tegen viel was dat er veel overhangende bomen en takken waren en ik redelijk hard tegen een afgebroken tak ben gevaren met mijn hoofd. Ik heb nu 2 lelijke krassen: één op mijn voorhoofd en één bovenaan mijn neus op een halve centimeter van mijn oog. Het was een mooi zicht met dat bloed, maar wel badass. :’)

    Dusja, ik wilde even mededelen dat ik een geweldig leuk, actief dagje had. Daarbij had ik ook immens veel geluk met het weer want ik moest onvoorzien met de fiets naar huis (20km en ik heb dit jaar nog niet op een fiets gezeten). Ik was net 5 minuten binnen en de hemel brak open. Jaha, ik ben blij, maar moe.

    Wie wil nog zijn dagje delen? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had een lang dagje naast het water; moest de hele dag werken in het zwembad :') Mijn voeten zijn kapot moe haha, maar het was gelukkig vrij rustig buiten. En binnen met die enorme regen gelukkig :]

    Jouw dag klinkt wel enorm gaaf! Ik ben wel eens wezen wildwater raften, al is dat net wat anders, maar dat was ook supergaaf :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Zo tof dat je een leuke dag had :D
    Ben jaloers dat je op water kon D:
    Wens je veel beterschap met de littekens.


    Mijn dag was leuk veel geschreven :D

    Wat gaaf! Ik moet zeggen dat ik niet zo'n held ben. Ben vandaag in de statistiek boeken gedoken (cat)


    Miep

    Ah, leuk Erica!
    Ik had ook gisteren een leuk dagje, maar dan bij het water in plaats van op. Mijn zus is stuurtje van de Lichte Heren 8 van roeivereniging Euros (Enschede). En ze waren 2e geworden! (Volgens mij waren ze nog steeds een beetje teleurgesteld, want ze gingen voor de overwinning.)
    Volgende week willen ze gaan blikken (winnen) en eigenlijk wil ik even langsdroppen (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Klinkt geweldig leuk en avontuurlijk. Het avontuurlijkste dat ik vandaag gedaan heb, is het leven van Karel V vanbuiten leren.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Leuk dagje!(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!