• Hogwarts will ALWAYS be there to welcome you home.




    Welkom in het praattopic voor de Hogwarts: School of Witchcraft and Wizardry RPG! Kom er gezellig bij zitten, neem een butterbeer en have fun!


    TOPICS
    » Praatopic
    » Rollentopic


    MEMBERS
    Burritho — Sarita — Speelt Jade Fay Rosewood, EmilyChloe Rhine
    Anatomy — Megan — Speelt Noah Matthew Rhine, Roslyn Olivia Ollivander
    Remarkeyable — Leonie — Speelt...
    Rickon — — Speelt Silver Sebastian Caylen
    Polovina — Lisanna — Speelt Amaliya Aaslaid
    Khal — Laura — Speelt Wesley Bakersville
    xVeertje — Vera — Speelt Malcolm Wayne Churchill, Chiara Niamh Fitzgerald
    Westwick — — Speelt Charlotte Clearwater
    Ziegler — Sanne — Speelt Maxim Nathaniel Chambers
    Velaris — Cheryl — Speelt...
    RichardSHarmon — Kelly — Speelt Perseus Ingram
    Camhanaich — Camilla — Speelt Geraint Delwyn Hughes, Maybelline Emilia MacAlister
    ANTI — — Speelt...
    Malec — Denize — Speelt Aydin Marina Belluci
    ItsImpossible — Jade — Speelt Alexis Warrington
    SphinxX — Speelt Aiden Harrison
    Aemilin — — Speelt Lydia Maya Haynes, Liam Scott Harris
    TheseWords — — SpeeltCadi Aderyn Dill
    Aurea — — Speelt Acacia Pappalona
    Panix — — Speelt Anastacia Evina Reid

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 20:34 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga ooit ergens deze week het topic bijwerken maar ik ben lui. Sorry guys.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat lijkt me wel handig ja ^^ Hoewel ik denk dat ze niet de "beste" vrienden met elkaar zullen worden aangezien Sil meer sociaal en spontaan is terwijl Aiden juist socially awkward is en soms zelfs irritant over kan komen c:


    Nee, misschien niet nee. Hoewel dat soms best samen kan gaan, vooral als Aiden zich op zijn gemak voelt bij Sil (en uit zijn bubbel is gekropen).


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rickon schreef:
    (...)

    Nee, misschien niet nee. Hoewel dat soms best samen kan gaan, vooral als Aiden zich op zijn gemak voelt bij Sil (en uit zijn bubbel is gekropen).


    Kan op zich wel ja. Zal ik ze gewoon op "vrienden" zetten dan?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Burritho schreef:
    (...)

    Ik lees dit nu pas, sorry. Maar maar, in welke van de twee had je "interesse"? Ze zijn beide nogal verschillend. (:


    Maakt niet uit, ik ben op het gebied van relaties verzinnen een ramp haha


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Nu in de aanbieding

    Alexis Warrington
    - Een vrolijke spontane en iets wat ijdel meisje
    -zesde jaars slytherin
    -bisexueel
    -heeft niet perse een hekel aan mudbloods en halfbloods, behalve als ze irritant, betweterig arrogant of onaardig tegen haar doen

    Nu 1 voor de prijs van 1


    (Moest even :'D)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    SphinxX schreef:
    (...)

    Aiden? (krul)


    Het zou voor hem ook wel leuk zijn om een beste vriend(in) te hebben, vanaf leerjaar 1 ook.

    @Burritho
    Emily kan wel goede vrienden van elkaar zijn, maar ik denk niet echt vanaf leerjaar 1 ^^ of wel? What do you think?


    Hm, Wes en Aiden zijn toch vrij verschillend, denk ik? Wes is vrij uitbunding en Aiden juist niet, dacht ik. Zou dat passen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ItsImpossible schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, ik ben op het gebied van relaties verzinnen een ramp haha


    Jade is denk ik wel een goede. Houdt van praten, is eerlijk, is spontaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SphinxX schreef:
    (...)

    Kan op zich wel ja. Zal ik ze gewoon op "vrienden" zetten dan?


    Is goed!


    @Burritho
    Jade klinkt alsof ze wel goed met Sil zou kunnen opschieten. Friends? (krul)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Khal schreef:
    (...)

    Hm, Wes en Aiden zijn toch vrij verschillend, denk ik? Wes is vrij uitbunding en Aiden juist niet, dacht ik. Zou dat passen?


    Ik weet niet hoe het met Sil is, maar Aiden kan wel met iedereen opschieten, hoe verschillend ze van elkaar zijn. Hoewel hij nooit de eerste stappen neemt in een vriendschap Dus ligt het wel aan jou of je vrienden wilt worden met Aiden of niet ^^ mij maakt het niets uit


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe het met Sil is, maar Aiden kan wel met iedereen opschieten, hoe verschillend ze van elkaar zijn. Hoewel hij nooit de eerste stappen neemt in een vriendschap Dus ligt het wel aan jou of je vrienden wilt worden met Aiden of niet ^^ mij maakt het niets uit


    Wie is Sil?
    Ik denk wel dat Wes en Aiden vrienden kunnen zijn, sowieso, want Wes wil het liefst iedereen als vriend. Maar beste vrienden denk ik eerlijk gezegd niet, want daarvoor zoek ik meer iemand die net zo uitbundig is (: Misschien een beetje te voor Aiden, hha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    (...)

    Wie is Sil?
    Ik denk wel dat Wes en Aiden vrienden kunnen zijn, sowieso, want Wes wil het liefst iedereen als vriend. Maar beste vrienden denk ik eerlijk gezegd niet, want daarvoor zoek ik meer iemand die net zo uitbundig is (: Misschien een beetje te voor Aiden, hha


    aha, whoops, ik bedoel Wes :')
    oke, dan zijn ze gewoon vrienden, maar niet echte "goede" vrienden. Meer als "heei, jij bent die ene aardige mede student. Hoi!" relatie.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Rickon schreef:
    (...)

    Is goed!


    @Burritho
    Jade klinkt alsof ze wel goed met Sil zou kunnen opschieten. Friends? (krul)


    Yes. Is goeeed


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iemand die een (enig soort van) relatie wil met Cadi? Ze staat nog open voor alles


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik ga zodra ik thuis ben alles bijwerken qua Alexis haar relaties dus als iemand nog suggesties heeft Let me know, dan kan ik het erbij zetten


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    TheseWords schreef:
    Iemand die een (enig soort van) relatie wil met Cadi? Ze staat nog open voor alles


    Jade misschien?


    "Ignite, my love. Ignite."