• Ik zat huiswerk te maken voor de computer,
    hoor ik ineens Lost in Stereo op TMF.
    Ik rende naar de tv, bleef er voor staan luisteren.
    Ik heb mijn tong naar de tv uitgestoken, en tegen mijn kat gegild:
    "HEb je dat gezien Sjors?!?!"
    En nu zit ik weer hier(A)


    Food.

    Bahaha, ik had dat ook. 8D Maar dat is intussen al meer dan een jaar geleden. Toen was Weightless op tv en heb ik zo een halve minuut met mijn mond open staan kijken en toen had ik de tv luid gezet en ... 8D

    xD Hahaha

    Ik heb dat ook eens gehad, maar ik weet niet meer hoe dat kwam :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    wtf hahaha


    *insert philosophical cringe expression here*

    Apart :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik keek ook raar op toen ik het hoorde, haha. Vreselijk vind ik het, om eerlijk te zijn. Ik bedoel, toen mensen wisten dat ik een fan was van ze, noemden ze het emo-muziek en vonden ze het vreselijk, maar nu ze op TMF komen zijn ze ineens wél leuk volgens hen. Maar wel heel leuk voor ATL zelf natuurlijk. (:

    Bigfoot schreef:
    Ik keek ook raar op toen ik het hoorde, haha. Vreselijk vind ik het, om eerlijk te zijn. Ik bedoel, toen mensen wisten dat ik een fan was van ze, noemden ze het emo-muziek en vonden ze het vreselijk, maar nu ze op TMF komen zijn ze ineens wél leuk volgens hen. Maar wel heel leuk voor ATL zelf natuurlijk. (:

    Wat wil je, zo'n knapperds. (nerd)

    Wtf haha xD


    I rather love then fight.

    Haha, ik hoorde het ook.
    Mijn zus en ik meteen opstaan en gillen: 'Wij gaan naar ATLLLLLLL!'
    En natuurlijk dansen.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat Bigfoot zegt..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    En,,vond Sjors het mooi (krul)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 13:24 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hahaha, zo heb ik ook een keer de tv keihard gezet en em getript toen fakking Bohemian Rhapsody van Queen op fakking TMF kwam x'DD Hahaha, keihard meegezongen xD En die kop van mijn hond dan.. onbetaalbaar :')


    ars moriendi

    Ik had dat een keer toen ik opeens op 22.10 samen met mn broertje naar TMF rock ding aan het kijken was, en toen opeens Destine - In Your Arms kwam. Ik heb zo hard gelachen toen :']


    Destroy what destroys you.

    Paramedic schreef:
    Bahaha, ik had dat ook. 8D Maar dat is intussen al meer dan een jaar geleden. Toen was Weightless op tv en heb ik zo een halve minuut met mijn mond open staan kijken en toen had ik de tv luid gezet en ... 8D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik zat met mn moeder in de snackbar hoor ik opeens een lied dat ik ken
    heb ik zo van: 'WTF dat is all time low!' ik heel debiel meteen met mijn voet op het ritme meedoen terwijl iedereen dan naar me kijkt


    I talk about you all day but when you're here I'm speechless

    Ahahaha, dat had ik toen ik iedere vrijdag MTV World Stage ging kijken omdat de Wonder Girls er ooit een keer op zouden komen. Toen kwam opeens World Stage: Best Of Video Music Awards Japan... Ik zat daar met m'n mond open te kijken toen opeens Big Bang en andere Japanse/Koreaanse artiesten op tv kwamen : D, omdat het nogal ongebruikelijk is dat die artiesten hier op tv komen xd
    Ook toen ik opeens SHINee - A-Yo hoorde in Vermist (of Spoorloos... idk)
    En ik weet nog niet wat m'n reactie gaat worden als ik JYJ op TMF/MTV zie ofzo ^^ 'k hoop dat ze hier ook bekendheid krijgen (:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 0:58 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo