• Hey, dit is een tweede topic over mijn verhaal, maar de oude is inmiddels gesloten. Ik open het omdat ik mijn verhaal graag wil promoten voor nieuwere users en ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. (:


    De zeventienjarige Mackenzie Catharina Blanhard is de kroonprinses van Engeland.
    Het futuristische Engeland is in de ban macht en rijkdom en er zijn grote verschillen tussen de adel en de lagere stand. Het rijkere deel van Engeland is erg welgesteld terwijl de lagere stand letterlijk helemaal niets heeft. Mackenzie groeit op tussen de adel en heeft alles wat haar hartje begeert. Hoewel haar leven er voor de buitenwereld misschien uit mag zien als een droom, is ze alles behalve tevreden met haar leven als prinses. De paparazzi hangen haar dagelijks op de hielen en gezien haar leeftijd is het haar plicht om spoedig te trouwen. Alles verandert echter als op een dag een jongen uit de lagere stand wordt opgepakt wegens diefstal. Als de dief denkt weer te kunnen ontsnappen in haar slaapkamer, lopen dingen heel anders dan verwacht.


    Klik hier voor TMD!

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 11:19 ]


    What's meant to be will find it's way

    Hopelijk ga je snel door, het is zo'n leuk verhaal!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dit lijkt me heel erg leuk! ^^ Ik heb er een abo op genomen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Dit lijkt me heel erg leuk! ^^ Ik heb er een abo op genomen.


    Dankje!😊 Ik ben heel benieuwd wat je vindt


    What's meant to be will find it's way

    Er staat weer een nieuw hoofdstuk online ^^ (:


    What's meant to be will find it's way