• Hogwarts will ALWAYS be there to welcome you home.




    Welkom in het praattopic voor de Hogwarts: School of Witchcraft and Wizardry RPG! Kom er gezellig bij zitten, neem een butterbeer en have fun!


    TOPICS
    » Praatopic
    » Rollentopic


    MEMBERS
    Burritho — Sarita — Speelt Jade Fay Rosewood, EmilyChloe Rhine
    Anatomy — Megan — Speelt Noah Matthew Rhine, Roslyn Olivia Ollivander
    Remarkeyable — Leonie — Speelt...
    Rickon — — Speelt Silver Sebastian Caylen
    Polovina — Lisanna — Speelt Amaliya Aaslaid
    Khal — Laura — Speelt Wesley Bakersville
    xVeertje — Vera — Speelt Malcolm Wayne Churchill, Chiara Niamh Fitzgerald
    Westwick — — Speelt Charlotte Clearwater
    Ziegler — Sanne — Speelt Maxim Nathaniel Chambers
    Velaris — Cheryl — Speelt...
    RichardSHarmon — Kelly — Speelt Perseus Ingram
    Camhanaich — Camilla — Speelt Geraint Delwyn Hughes, Maybelline Emilia MacAlister
    ANTI — — Speelt...
    Malec — Denize — Speelt Aydin Marina Belluci
    ItsImpossible — Jade — Speelt Alexis Warrington
    SphinxX — Speelt Aiden Harrison
    Aemilin — — Speelt Lydia Maya Haynes, Liam Scott Harris
    TheseWords — — SpeeltCadi Aderyn Dill
    Aurea — — Speelt Acacia Pappalona
    Panix — — Speelt Anastacia Evina Reid

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 20:34 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aemilin schreef:
    twee personages gemaakt, nog nooit zoveel moeite gehad met namen verzinnen zeg.
    Anyone nog interesse in een vriendschap met Lydia Maya Haynes of Liam Scott Harris ? - beide hufflepuff(flower) :P


    Ik heb Alexis - slytherin voor je


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    TheseWords schreef:
    (...)

    Ik heb Cadi - ook Hufflepuff nog openstaan voor alle soorten van relaties


    Maybe goede vriendin van lydia?


    take risks

    Camhanaich schreef:
    (...)
    What do you suggest? ^^


    uuuhm ja, zegmaar goeie vriendschap en dan het verschil tussen de afdelingen weg te nemen ofzo. Oke dit klinkt heel raar. Ik hoop dat je me begrijpt :Y) Zat je te denken aan Lydia of Liam?


    take risks

    ItsImpossible schreef:
    (...)

    Ik heb Alexis - slytherin voor je


    Zat je aan Lydia of Liam te denken? :Y)


    take risks

    Aemilin schreef:
    (...)

    Maybe goede vriendin van lydia?


    Ik zat eerder te denken aan iets met Liam eigenlijk...
    Ik vind het maar raar om met een personage met dezelfde naam als mijn zusje bevriend te zijn, haha, waardoor Lydia me door de naam alleen al minder aanspreekt

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 15:44 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Ik zat eerder te denken aan iets met Liam eigenlijk...
    Ik vind het maar raar om met een personage met dezelfde naam als mijn zusje bevriend te zijn, haha, waardoor Lydia me door de naam alleen al minder aanspreekt


    Oooh kan ook! En dan gewoon vriendschappelijk zegmaar?


    take risks

    Aemilin schreef:
    (...)

    Oooh kan ook! En dan gewoon vriendschappelijk zegmaar?

    Ja, is goed! Maar Cadi staat ook altijd open voor meer, vooral bij knappe Hufflepuff jongens


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aemilin schreef:
    (...)

    uuuhm ja, zegmaar goeie vriendschap en dan het verschil tussen de afdelingen weg te nemen ofzo. Oke dit klinkt heel raar. Ik hoop dat je me begrijpt :Y) Zat je te denken aan Lydia of Liam?

    Ik zie Lydia en May zeker als goede vrienden! Waar zat jij aan te denken voor Liam en May?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    TheseWords schreef:
    (...)
    Ja, is goed! Maar Cadi staat ook altijd open voor meer, vooral bij knappe Hufflepuff jongens


    Kan natuurlijk ooook :Y)


    take risks

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Ik zie Lydia en May zeker als goede vrienden! Waar zat jij aan te denken voor Liam en May?

    Geeeen idee eigenlijk haahah, maar ik denk dat Lydia en May wat beter bij elkaar passen qua karakter oook


    take risks

    Nog iemand voor Wes, de happy Hufflepuff Keeper?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb nog enkele relaties voor Chiara nodig, een Iers Hufflepuff meisje die loyaal, liefdevol, sarcastisch en ambitieus is.
    Ook zoek ik nog relaties voor Malcolm, een half Amerikaanse, half Engelse Headboy uit Gryffindor wie dapper, optimistisch, maar toch manipulerend en arrogant is met een troubledpast.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    xVeertje schreef:
    Ik heb nog enkele relaties voor Chiara nodig, een Iers Hufflepuff meisje die loyaal, liefdevol, sarcastisch en ambitieus is.
    Ook zoek ik nog relaties voor Malcolm, een half Amerikaanse, half Engelse Headboy uit Gryffindor wie dapper, optimistisch, maar toch manipulerend en arrogant is met een troubledpast.

    Chiara en Charlotte zouden vriendinnen kunnen zijn, kunnen ze lekker samen ambitieus en sarcastisch zijn haha


    I was an angel living in the garden of evil

    Coming soon; Geraint Delwyn Hughes


    Up with the sun. Gone with the wind.

    xVeertje schreef:
    Ik heb nog enkele relaties voor Chiara nodig, een Iers Hufflepuff meisje die loyaal, liefdevol, sarcastisch en ambitieus is.
    Ook zoek ik nog relaties voor Malcolm, een half Amerikaanse, half Engelse Headboy uit Gryffindor wie dapper, optimistisch, maar toch manipulerend en arrogant is met een troubledpast.

    Chiara en Lydia misschien een goede vriendschap? Ik denk dat t dan namelijk een hoog sarcasme niveau wordt en ze t wel goed met elkaar kunnen vinden :Y)


    take risks