• Hogwarts will ALWAYS be there to welcome you home.




    Welkom in het praattopic voor de Hogwarts: School of Witchcraft and Wizardry RPG! Kom er gezellig bij zitten, neem een butterbeer en have fun!


    TOPICS
    » Praatopic
    » Rollentopic


    MEMBERS
    Burritho — Sarita — Speelt Jade Fay Rosewood, EmilyChloe Rhine
    Anatomy — Megan — Speelt Noah Matthew Rhine, Roslyn Olivia Ollivander
    Remarkeyable — Leonie — Speelt...
    Rickon — — Speelt Silver Sebastian Caylen
    Polovina — Lisanna — Speelt Amaliya Aaslaid
    Khal — Laura — Speelt Wesley Bakersville
    xVeertje — Vera — Speelt Malcolm Wayne Churchill, Chiara Niamh Fitzgerald
    Westwick — — Speelt Charlotte Clearwater
    Ziegler — Sanne — Speelt Maxim Nathaniel Chambers
    Velaris — Cheryl — Speelt...
    RichardSHarmon — Kelly — Speelt Perseus Ingram
    Camhanaich — Camilla — Speelt Geraint Delwyn Hughes, Maybelline Emilia MacAlister
    ANTI — — Speelt...
    Malec — Denize — Speelt Aydin Marina Belluci
    ItsImpossible — Jade — Speelt Alexis Warrington
    SphinxX — Speelt Aiden Harrison
    Aemilin — — Speelt Lydia Maya Haynes, Liam Scott Harris
    TheseWords — — SpeeltCadi Aderyn Dill
    Aurea — — Speelt Acacia Pappalona
    Panix — — Speelt Anastacia Evina Reid

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 20:34 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    (Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben niet echt goed qua relaties, laat meestal andere het bedenken aangezien ik altijd zo ben van "straks vind diegene het raar en blablabla " dus als iemand wat weet voor alexis, trow it :3


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    MT


    take me back to the basics and the simple life

    Mogelijke relaties Perseus:

    Noah Matthew Rhine: Nog niet bekend. Maar Perseus heeft het sowieso niet zo op Gryffindor
    Roslyn Olivia Ollivander: Nog niet bekend. Hoewel ze een Ravenclawer is, dus even haar innerlijk afwachten.
    Amaliya Aaslaid: Perseus zal zich irriteren aan haar positieve eigenschappen, maar haar negatieve eigenschappen (met name sarcasme, ongeduldigheid en soms hard) zal hij wel leuk vinden. Toch zie ik geen vriendschap tussen de twee.
    Emily Chloe Rhine: Perseus zal haar te onzeker vinden om met haar op te trekken.
    Maybelline Emilia MacAlister: Mede door haar innerlijk en dat ze van Slytherin is zal Perseus haar zeker wel mogen en ook wel eens een praatje met haar maken. Of misschien zijn ze vrienden?
    Alexis Warrington: Perseus en Alexis zouden wel goed met elkaar op kunnen schieten. Misschien ook samen studiemaatjes?
    Zieglers rol: Nog niet bekend. Verder net als Roslyn.
    Chiara Niamh Fitzgerald: Geen idee. Denk dat hij niet zo met haar op zal trekken wegens haar afdeling. Wel zal hij gewoon gedag zeggen als zij dit ook doet en een praatje maken of zo.

    Zeg maar als jullie iets anders willen zien!
    Dit zijn suggesties!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 21:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het goed ^^

    Dus vrienden en studiemaatjes?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik ga Noah's innerlijk morgen uitwerken, maar ik denk dat Perseus en Noah elkaar in ieder geval niet mogen indd.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ItsImpossible schreef:
    Ik vind het goed ^^

    Dus vrienden en studiemaatjes?


    Ja hoor c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vraagje,

    Zou mijn personage captain kunnen worden van het Slytherin Quidditch team? (Ze is chaser ) :3

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 13:39 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik zoek vrienden voor Jade en Emily. Emily is nog niet helemaal af, grote kans dat die nog aangepast wordt.

    Maar Jade is af dus wie heeft er interesse in relaties met haar?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Ik zoek vrienden voor Jade en Emily. Emily is nog niet helemaal af, grote kans dat die nog aangepast wordt.

    Maar Jade is af dus wie heeft er interesse in relaties met haar?


    Alexis is nog "beschikbaar" :)

    En het is zo raar om mijn eigen naam te lezen :')


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Mijn eigen naam is Sofie en mijn karakter heet Charly (Charlotte) Clearwater, een pittige, intelligente dame uit Ravenklauw. Ze is lesbisch, maar dat weet nog niemand. Iemand interesse in relaties met Charly, laat maar weten (:


    I was an angel living in the garden of evil

    RichardSHarmon schreef:
    Nou mensen, hij heeft een naam: Perseus.

    Nu nog vrienden, vijanden en noem maar op ^^

    Ik denk dat de echte Ravenclaw Charlotte wel een vijand van de echte Slytherin Perseus kan zijn (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Mijn eigen naam is Sofie en mijn karakter heet Charly (Charlotte) Clearwater, een pittige, intelligente dame uit Ravenklauw. Ze is lesbisch, maar dat weet nog niemand. Iemand interesse in relaties met Charly, laat maar weten (:

    I have got Maybelline for you ^^


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Westwick schreef:
    (...)
    Ik denk dat de echte Ravenclaw Charlotte wel een vijand van de echte Slytherin Perseus kan zijn (:


    Hahah dat kan, maar Perseus vindt Huff en Gryff sowieso de rotafdelingen :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    I have got Maybelline for you ^^

    Ja! Wat had je in gedachten?


    I was an angel living in the garden of evil