• Vandaag was het echt super lekker weer. Buiten zag ik iets dat ik niet kon geloven! Zoveel jongens en mannen zonder shirt aan. Zelfs een man mét een kind, dat is toch schandalig? Zoiets doe je toch niet als je volwassen bent en je kind erbij is. Dan al die jochies die me nog niet eens 12 leken, tssk. Wat is er met de maatschappij gebeurd? Ze hebben ook geen respect voor hun eigen lichaam meer...


    Your make-up is terrible

    Waarom geen schooluniform laten aantrekken? (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    Waarom geen schooluniform laten aantrekken? (nerd)


    qing plz ik zit hele dagen met een schooluniform opgescheept doe dat de rest van de wereld niet aan


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vikings schreef:
    (...)
    Nee


    Het was sarcastisch Honey<3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Het was sarcastisch Honey<3

    Misschien waren ze daar bij jou aan de andere kant van Nederland wel super lekker. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Misschien waren ze daar bij jou aan de andere kant van Nederland wel super lekker. :'p


    Was het maar zo'n feest. Ik werd vandaag nog geflashed door een bierbuik. #Mijndagkannietmeerstuk


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Free the nipples? Als je zoiets bedenkt heb je ook teveel vrije tijd om handen, zeg.
    Nee die van mij moeten opgeborgen blijven, anders sta ik niet in voor alle terrors die op de wereld worden losgelaten. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Het is onverantwoord dat men tegenwoordig zo halfnaakt rondhupst.

    Deze jongens zouden nodig hun mond moeten wassen met Dreft afwasmiddel.

    Schoonmaakploeg schreef:
    Het is onverantwoord dat men tegenwoordig zo halfnaakt rondhupst.

    Deze jongens zouden nodig hun mond moeten wassen met Dreft afwasmiddel.


    Held.


    26 - 02 - '16

    Haha, gelukkig konden jullie het waarderen. ;3 Ik wist wel dat jullie het zouden snappen.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Haha, gelukkig konden jullie het waarderen. ;3 Ik wist wel dat jullie het zouden snappen.

    _O_


    26 - 02 - '16

    Dit. Dit topic. Ik zag laatst nog zo'n schoft zonder shirt. Weet je wel niet hoe dat mij als leerling afleidt? Ik vind dat het verboden moet worden! Ik loop toch ook niet zonder shirt rond? Doe lekker normaal, echt. Wat mij betreft mag er inderdaad een schooluniform komen, zodat dit soort dingen niet meer gebeuren want dit kan gewoon niet!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."