• Vandaag was het echt super lekker weer. Buiten zag ik iets dat ik niet kon geloven! Zoveel jongens en mannen zonder shirt aan. Zelfs een man mét een kind, dat is toch schandalig? Zoiets doe je toch niet als je volwassen bent en je kind erbij is. Dan al die jochies die me nog niet eens 12 leken, tssk. Wat is er met de maatschappij gebeurd? Ze hebben ook geen respect voor hun eigen lichaam meer...


    Your make-up is terrible

    Virtues schreef:
    Ik vind het wel grappig dat er pas een topic was over meisjes die zich te uitdagen kleden, waar iedereen helemaal boos op reageerde, maar als mannen het doen is het ineens heel erg.

    (Ik ben zelf wel een meisje, btw)


    Dit topic is ook na aanleiding van dat afgelopen topic...

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:05 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, ze maken zichzelf echt een soort lustobject. Als ze straks gaan zeuren over aanranding en verkrachting, vind ik dat echt niet kunnen hoor. Helemaal hun eigen schuld :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Ja, ze maken zichzelf echt een soort lustobject. Als ze straks gaan zeuren over aanranding en verkrachting, vind ik dat echt niet kunnen hoor. Helemaal hun eigen schuld :Y)

    Precies, ze zullen zich dan wel zo gekleed en gedragen hebben dat ze het uitlokten.

    Ik hou van dit soort topics

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:08 ]


    ~

    Nigri schreef:
    (...)
    Precies, ze zullen zich dan wel zo gekleed en gedragen hebben dat ze het uitlokten.


    Ja inderdaad. Misschien moeten we maar instellen dat iedereen verplicht zichzelf volledig in moet wikkelen met vuilniszakken, op het hoofd na. Dat zou denk ik echt alles oplossen. Laten we een petitie op Facebook starten.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Misschien moeten we maar instellen dat iedereen verplicht zichzelf volledig in moet wikkelen met vuilniszakken, op het hoofd na. Dat zou denk ik echt alles oplossen. Laten we een petitie op Facebook starten.


    Doen. :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Misschien moeten we maar instellen dat iedereen verplicht zichzelf volledig in moet wikkelen met vuilniszakken, op het hoofd na. Dat zou denk ik echt alles oplossen. Laten we een petitie op Facebook starten.


    Ik ben voor. Een soort permanente zakloopcompetitie. Dat brengt ook nog eens een element van goed, degelijk plezier met zich mee. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben voor. Een soort permanente zakloopcompetitie. Dat brengt ook nog eens een element van goed, degelijk plezier met zich mee. (nerd)


    I know right! En ik weet zeker dat het meteen al het pesten zou stoppen en wereldvrede zou veroorzaken.

    Nikki, je bent echt een held voor het openen van dit topic


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Misschien moeten we maar instellen dat iedereen verplicht zichzelf volledig in moet wikkelen met vuilniszakken, op het hoofd na. Dat zou denk ik echt alles oplossen. Laten we een petitie op Facebook starten.

    Nee nee, het hoofd ook. Alleen de ogen mogen open blijven :Y)


    ~

    Nigri schreef:
    (...)
    Nee nee, het hoofd ook. Alleen de ogen mogen open blijven :Y)


    Nee want dan word Geert Wilders boos (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nigri schreef:
    (...)
    Nee nee, het hoofd ook. Alleen de ogen mogen open blijven :Y)

    Burka 2.0


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Vind het ook ab-so-luut niet kunnen. Als je halfnaakte jongen wilt zien ga je maar naar een zwembad.

    Zegt degene die een paar weken geleden in het zwembad is aangenomen ^^. Dit is echt een prachttopic


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Philip schreef:
    (...)

    Nee want dan word Geert Wilders boos (cat)


    Inderdaad, dat is niet Wilders prove. En we moeten onze kaketoe natuurlijk wel tevreden houden.


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn eetlust vergaat me als ik mannen zonder shirt zie rondlopen buiten. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Philip schreef:
    Bouwvakkers zonder shirt... dat is echt opwindend jongen x'D

    Nee


    Every villain is a hero in his own mind.

    fuckboys, calling it


    Heaven is a place that we all have