• Praattopic van de Fabriek nummer 3!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 20:16 ]


    chaos makes the muse

    Of ze laat ze illegaal muziek downloaden, just kidding.. : D


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Of ze laat ze illegaal muziek downloaden, just kidding.. : D

    De wifi was toch weg?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    (...)
    De wifi was toch weg?


    Clementine heeft zo haar maniertjes, en jullie weten nog niet dat ze jullie mobieltjes weg zal halen......


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Of ze laat ze illegaal muziek downloaden, just kidding.. : D

    Haha x'D


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Clementine heeft zo haar maniertjes, en jullie weten nog niet dat ze jullie mobieltjes weg zal halen......

    O_O

    Randalls zusje Ariana heeft alleen maar z'n WhatsApp volgespamd en bij zijn foto's staan bijna alleen maar grappige screenshots van Instagram (dat doet mijn broer altijd).


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Al Clementine zich dan verveeld kan ze door iedereens berichtjes kijken ;p
    Het is nog best lastig om iets te vinden qua illegale computer dingen!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik denk dat het toch iets met hacken, dat ze dan eersr research moeten doen ofzo


    chaos makes the muse

    IJsvogel schreef:
    Al Clementine zich dan verveeld kan ze door iedereens berichtjes kijken ;p
    Het is nog best lastig om iets te vinden qua illegale computer dingen!


    Haha anders zijn ze bang dat jij het gaat doen denk ik.. (:


    chaos makes the muse

    Haha, waarschijnlijk. Dit is ook freaky, zo'n artikel over computerprogramma's die menselijke emoties kunnen herken en daarop reageren zodat de kloof tussen technologie en mensen kleiner wordt. Ook illegaal volgens mij. Echt hoe verder je het internet induikt, hoe vreemder alles word :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Haha, waarschijnlijk. Dit is ook freaky, zo'n artikel over computerprogramma's die menselijke emoties kunnen herken en daarop reageren zodat de kloof tussen technologie en mensen kleiner wordt. Ook illegaal volgens mij. Echt hoe verder je het internet induikt, hoe vreemder alles word :')


    Dat is zeker waar hahah


    chaos makes the muse

    Anyway, ik ga hem zo proberen af te maken!


    chaos makes the muse

    Yay!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Oké dit is even belangrijk!

    Iedereen krijgt iets opgedragen om research naar te doen, dat kun je zo meteen lezen in de brief. Zoals in het rollentopic staat zijn de kinderen en de man van Clementine omgekomen bij een brand. Zij denkt dat een van deze personen/bedrijven achter de dood van hen zit omdat de oorzaak van de brand nooit is gevonden. Zij verdenkt deze bedrijven/personen, die allemaal experimenten doen(concurrentie), het ging in die tijd heel goed met het bedrijf van Clementine en ze denkt dat anderen haar bedrijf zo de grond in hebben willen boren. Door de research, en het latere hacken, wil ze haar ideeën bewijzen, maar omdat zit teveel werk is om in haar eentje voor elkaar te krijgen heeft ze de groep nodig. Ze behandelt hen niet goed.
    In de nacht voor de experimenten, toen iedereen in diepe slaap was, heeft ze uit alle kamers de telefoontjes meegenomen omdat je voor de research internet nodig hebt. De meeste jongeren hebben dit niet door omdat ze die ochtend maar een kwartier hebben om zich klaar te maken. Maar als het eenmaal erger wordt kunnen ze niemand meer bereiken.
    Ik hoop dat dit nog te volgen is (,:


    chaos makes the muse

    Geniaal bedacht! Het valt ook goed samen met haar geschiedenis :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    _AnneFleur_ schreef:
    Oké dit is even belangrijk!

    Iedereen krijgt iets opgedragen om research naar te doen, dat kun je zo meteen lezen in de brief. Zoals in het rollentopic staat zijn de kinderen en de man van Clementine omgekomen bij een brand. Zij denkt dat een van deze personen/bedrijven achter de dood van hen zit omdat de oorzaak van de brand nooit is gevonden. Zij verdenkt deze bedrijven/personen, die allemaal experimenten doen(concurrentie), het ging in die tijd heel goed met het bedrijf van Clementine en ze denkt dat anderen haar bedrijf zo de grond in hebben willen boren. Door de research, en het latere hacken, wil ze haar ideeën bewijzen, maar omdat zit teveel werk is om in haar eentje voor elkaar te krijgen heeft ze de groep nodig. Ze behandelt hen niet goed.
    In de nacht voor de experimenten, toen iedereen in diepe slaap was, heeft ze uit alle kamers de telefoontjes meegenomen omdat je voor de research internet nodig hebt. De meeste jongeren hebben dit niet door omdat ze die ochtend maar een kwartier hebben om zich klaar te maken. Maar als het eenmaal erger wordt kunnen ze niemand meer bereiken.
    Ik hoop dat dit nog te volgen is (,:


    O_O
    Goed uitgedacht, lijkt me. :Y)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner