• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]
    REST KOMT ER AAN

    alvast nieuwe topic, PAS GEBRUIKEN ALS DEZE VOL IS!!
    klik

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:48 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    laatste blz vorige topic


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Anna
    Ik pak mijn boeken en hoop dat Alex naast me komt zitten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Finn
    "We hadden het over de ballansmethode meneer." Zei ik zonder mijn hand op te steken.

    [Ninuturu, komt niet Online vandaag. :( Kreeg een smsje, en Arooncat ook niet.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    Ik was er niet bij deze les. Ik steunde mijn gezicht op mijn hand, en staarde het raam uit, bedenkend wat ik nog meer kon doen via gedachten.
    Ik veerde overeind, rare blikken negerend. Misschien kon ik mensen besturen? Ik grijnsde. Misschien had ik dan wat tijd met Darryl, en..
    Zelfvondaan leunde ik achterover in mijn stoel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Misschien is het handig om de usernames naast de personages te zetten in het begintopic? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Past wel bij je." Zeg ik dan en glimlach weer even.
    "Heb je eigenlijk al iets vreemds mee gemaakt?" Vraag ik dan.
    Ik voel ogen in mijn rug branden, als ik omkijk zie ik Felice kijken.
    Wat is er?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    Darryl keek om, en ik schrok. Had hij door dat ik de hele tijd naar hen keek? Shit. 'Wat is er?' hoorde ik, en ik glimlachte. 'Niks hoor' dacht ik. Dit ging lukken, ik wist het zeker.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth

    'Dankje' Zeg ik glimlachend terug, 'Niet echt.. Afgezien van het snel lopen' Andwoord ik terwijl ik hem daarna achterom naar Felice kijken terwijl er een steek van jaloesie door me heen ging.


    Don't be like the rest of them, darling

    abo


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Finn
    Ik zag dat Felice er niet helemaal bij was. Ik vroeg me af waar ze aan dacht, helaas kon ik geen gedachten lezen. Hahaha, het idee dat iemand gedachten zou kunnen lezen.

    Felice

    'Hahaha, het idee dat iemand gedachten zou kunnen lezen' hoorde ik Finn denken, en ik grinnikte even wat een waarschuwing van de leraar opleverde. ''Ja, dat kan ik inderdaad'' fluisterde ik hem toe, de leraar negerend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Niks hoor.
    Antwoord Felice.
    Oke, dan niet. Glimlach ik en draai me weer naar Eliza.
    "Niet echt.. Afgezien van het snel lopen." Zegt ze dan.
    Ik knikte.
    "Ik had het met mijn tas." Lach ik eventjes.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    'Oke, dan niet' glimlachte Darryl, en draaide zich weer om. Verdomme. Ik moest iets bedenken.. 'Darryl, kan ik je na school even spreken?' dacht ik twijfelend, hopend dat hij zal instemmen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Finn
    Ik keek argwanend naar Felice. Dus mijn gedachte zijn niet meer veilig voor jou? Snif.