• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Maar eerlijk, ik zou zo graag met iemand praten over deze stomme films, maar niemand is geïnteresseerd en ik weet dat ik mijn mond moet houden, maar ik wil zo graag maar ssstt...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    It sucks to be me.....

    Oh well, shit happens en de volgende keer beter

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 11:23 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik ben goed in zeuren en klagen... maar bij jou is het gewoon te erg. Stoor me er ook wel aan.

    Maar wat nou als dit iets blijkt te zijn waar ik rust voor moet nemen want ik kan geen rust nemen want ik heb het druk jongens ik heb geen tijd


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat is daar nou leuk aan? Ik snap dat echt niet.

    IEEEEEH deze kiwi is zuur. *vertrekt gezicht*


    Slightly drunk.

    Wiarda schreef:
    (...)
    MARGOT IK BEN ZO TROTS OP JE HELL YEAH JE HEBT JE SCRIPTIE AF *O* *O* *O*



    Aaah thanks so much Jippel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    IT'S THE FINAL COUNTDOWN papadapaaaa papadapadaaaa


    Happy Birthday my Potter!

    Dat ik niet kan lopen betekend ook dat ik niet kan judoën. Stop met mij te dwingen aankomende zondag mee te doen. Ik verga van de pijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou joepie de poepie echos en bloedprikken en in bekers piesen ik word hier helemaal gelukkig van

    Huilen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waar is die tijd gebleven dat mijn moeder nog om mij en mijn lichamelijke gezondheid gaf in plaats dat ze alleen maar denkt aan de judo en presteren?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zo. Veel. Stress. Gawd! Rijles, overmorgen een bruiloft. Ik wil het niet verpesten. Mehhh


    26 - 02 - '16

    Prestatie van de afgelopen vierentwintig uur: 104 keer hetzelfde nummer luisteren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Selfies met Chevy maken. Ghehe lol. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Feeels.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)