Ziegler schreef:
De RPG zal zich voornamelijk buiten de lessen om afspelen, omdat iedereen anders heel verspreid is en niet veel mensen overeenkomende lessen zullen hebben. De RPG zal meer draaien om activiteiten en zaken rondom de huizen! Studie-uren zijn dan weer iets anders, die kunnen ze altijd samen houden. Ik zal in ieder geval aangeven wanneer er iets speciaals plaatsvindt.
@ Camhanaich
Ik wil het laten beginnen op een middag/begin van een avond waarop één van de huizen een feest organiseert. Dit is zo'n feest waar iedereen altijd heengaat, because everyone likes to party. Maar de huizen gaan ook naar andersmans feesten om te kijken hoe ze elkaar weer onderuit kunnen halen of juist kunnen overtreffen. I'll come up with a nice theme & stuff c:
Sounds great! Drama vanaf de start dus al? c:
Kan niet wachten! Oeh feesten met een thema zijn altijd zo leuk, ons examengala had als thema The Roaring Twenties.
Oh god, het thema is animals.... Ik vond net dit :')
http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/celebrities/alexis-ren/by-leg-avenue-photoshoot-october-2014/Alexis-Ren:-Love-Culture-Halloween-Costume-Shoot-2014--74-662x945.jpg
[ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 20:57 ]
Up with the sun. Gone with the wind.