• Beginpost komt nog, maar bespreek hier de relaties voor de personages!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga zo even naar alle suggesties kijken!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    AlecLightwood schreef:
    (...)
    Ik twijfel ook nog erg.

    Ik inderdaad ook, ik kan hem nu even goed doorlezen. Ben namelijk net thuis. Maar wat zou hij van haar vinden?

    Canagan schreef:
    Hmz, ik denk sowieso dat Gregor het niet kan laten haar te plagen - gewoon omdat hij dat leuk vind. En misschien zo nu en dan op een speelse manier met haar flirt.

    Dat is prima, doen we! Zij zal hem sowieso wel mogen, omdat ze erg speels is.

    Wie nog meer voor Candice?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Hoe Benji iedereen ziet:
    Alvast sorry, he can be a bitch :Y)
    Savannah Ridgeman: nog geen karakter, dus nog geen mening
    Ryder Oliver Smith: Ryder en Benji zijn behoorlijk verschillend en dat is wel te merken ook. Benji kan zich dan ook kapot ergeren aan hem, maar omdat ze in hetzelfde huis horen, doet hij wel altijd aardig tegen hem. Hij heeft dan ook geen hekel aan hem, maar kan hem gewoon af en toe niet uitstaan.
    Lidia Volkova: Benji zal sowieso met haar flirten: ze is knap, flirty én ze zit bij Gemini. Verder vindt hij haar ook wel aardig, dus hij zal haar wel beschouwen als vriendin.
    Candice 'Candi' Aylinn Desjardins: Hij zal Candi wel een beetje zien als zijn "schatje" en dan niet schatje als in zijn vriendin, maar meer als zo'n cutie. Dan zal hij alsnog met haar flirten, want het is Benji maar verder bedoelt hij daar niks mee.
    Gregor Vaince Cross: Benji zal hem wel mogen, zeker omdat hij ook van Scorpio is. So friends?
    Chessa Rosalia de Fiore: Benji flirt veel met haar en hij merkt dat ze daar niks van moet hebben, dus hij gaat alleen maar door.
    Mia Asrid Thorbjorg: Mia is zo'n meisje dat Benji echt niet uit kan staan, voornamelijk omdat ze niet van Gemini is. Misschien kunnen ze een bepaalde geschiedenis hebben?
    Castor Eichenauer: Brother from another mother? Bromance af?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Canagan
    Ze zijn totale tegenpolen, maar misschien dat het daardoor ook klikt?

    @Camhanaich
    Ik denk dat hij haar avontuurlijkheid wel kan waarderen. Ik weet niet wat ze van hem zal vinden


    Bowties were never Cooler

    Ik denk niet dat er nog veel rollen bijkomen (aangezien er alleen nog mannelijke rollen over zijn). Zal ik dan ergens deze week het speeltopic openen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kan nog wel een man erbij nemen, maar dan zullen mijn reacties iets slomer zijn


    Bowties were never Cooler

    Ziegler schreef:
    Candice 'Candi' Aylinn Desjardins: Hij zal Candi wel een beetje zien als zijn "schatje" en dan niet schatje als in zijn vriendin, maar meer als zo'n cutie. Dan zal hij alsnog met haar flirten, want het is Benji maar verder bedoelt hij daar niks mee.

    I like it! Ze is wel echt die annoying ass bitch die hem dan Bennieboo o.i.d gaat noemen. xd

    AlecLightwood schreef:
    @Camhanaich
    Ik denk dat hij haar avontuurlijkheid wel kan waarderen. Ik weet niet wat ze van hem zal vinden

    Ik denk dat ze hem eerder zal zien als het 'broer'-achtige type

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 16:32 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    AlecLightwood schreef:
    Ik kan nog wel een man erbij nemen, maar dan zullen mijn reacties iets slomer zijn


    Wat jij wil. Als je graag wil, dan mag dat zeker. Vind je het te veel? Begrijpelijk!
    c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik denk niet dat er nog veel rollen bijkomen (aangezien er alleen nog mannelijke rollen over zijn). Zal ik dan ergens deze week het speeltopic openen?



    Er is ook de dag na dit topic nog een university RPG geopend dus dat is ook niet heel praktisch. Op zich mag je het van mij nog wel een paar dagen langer aankijken ovf er nog rollen bij komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)


    Er is ook de dag na dit topic nog een university RPG geopend dus dat is ook niet heel praktisch. Op zich mag je het van mij nog wel een paar dagen langer aankijken ovf er nog rollen bij komen.


    Ja, ik zag het. Misschien dat ik rond vrijdag het topic open om eventuele andere rollen nog aan te kunnen nemen. Ik zal het laten weten!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zoek voor Cas:
    1) Een meisje van Gemini waar hij zeer beschermend over is en waar hij wonder boven wonder niet mee flirt, omdat hij haar eerder als zijn kleine zusje ziet.
    2) Een meisje van Virgo of Aries dat hij probeert te imponeren, terwijl zij - mede door zijn huis en reputatie - niet echt met hem van doen wil hebben.
    3) Iemand die hij totaal niet uit kan staan en wat wederzijds is.
    4) Een meisje waarmee hij regelmatig in bed beland.
    5) Ideeën?

    _______

    En ik heb volgende week maandag tentamen waar ik echt nog voor moet bikkelen, dus deze vrijdag zou voor mij iets te vroeg zijn om direct actief mee in te springen, maar daarna kan ik wel gewoon vol met 'm posten!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 16:30 ]


    She's imperfect but she tries

    Ziegler schreef:
    (...)
    Mia Asrid Thorbjorg: Mia is zo'n meisje dat Benji echt niet uit kan staan, voornamelijk omdat ze niet van Gemini is. Misschien kunnen ze een bepaalde geschiedenis hebben?


    I like! Had je al iets in gedachten?


    tya

    Ik zoek voor Candice nog:
    1. een fwb o.i.d
    2. iemand die ze totaal niet mag door (vul reden in)
    3. een beste vriend(in)
    4. iemand die ze eventueel bijles kan/mag geven
    5. iets anders?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik zoek voor Chessa eigenlijk ook nog een best male friend c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Voor Mia zoek ik:
    Iemand van Gemini of Scorpio aan wie ze een gruwelijke hekel heeft,
    Iemand waarmee ze al een date of 2 mee heeft gehad, maar waar ze nog niet zeker van is,
    Een beste vriend/vriendin,
    Of een andere suggestie?


    tya