Ja, maar de vraag was waarom je dmv die flagel onvruchtbaar kon zijn. En uitleggen wat er mis is, waardoor je onvruchtbaar bent, vind ik toch echt onder voortplanting vallen.
Ja maar het stond in binas en in de introtext dus je had er niet voor hoeven leren ofzo.
Laatste dagje... zijn er mensen die vandaag nog examens hebben? Wij hadden gisteren als afsluiting van de examens prom. Inclusief superoude auto's, promdates, alles. Was superleuk (:
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...
Eledhel schreef:
Laatste dagje... zijn er mensen die vandaag nog examens hebben? Wij hadden gisteren als afsluiting van de examens prom. Inclusief superoude auto's, promdates, alles. Was superleuk (:
Wat gaaf!
Ik zou eigenlijk met wat klasgenoten gaan stappen vanavond, maar ik heb morgen vrijgezellendag van mijn zus en daarvoor moet ik al om 9 uur in de trein zitten
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
Pfff ik ben ook klaar!
Ik moet echt even wennen, ik denk telkens: ik moet nu weer even gaan leren hoor, en dan kom ik tot de conclusie dat ik al klaar ben :') Het voelt alleen niet echt als vakantie nog. IK WIL DE UITSLAG T-T
It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso
Wij worden gebeld tussen 13:00u en 15:00u, dat vind ik op zich best een fijne tijdsspanning. Al was in de ochtend wel beter geweest, dan had je nog wat aan je dag gehad.