Harry Potter
Gold liep in onze richting 'Als je dat nog een keer die stok naar mijn dochter opsteekt dan vermoord ik je op de gruwelijkste manier.' 'Pap, er is niks met mij ik was wat van streek, raakte verdwaald en het begon ook nog te regenen, de sheriff heeft me toen naar binnen gebracht." Nu wist ik hoe het in elkaar zat. Ik zag mijn kans. Ik gaf Gold een schouderklop in het voorbijkomen en liep richting het meisje. "Gaat het meisje? Hoe is ze gestorven?"
Jens Potter
Opeens belandde Jens in een park. Hij zag zijn 2 neefjes en zijn nicht, en zijn schoonzus. Ze mochten niet merken dat Jens in Harry's lijf zat. Opeens kwam Ginny, de schoonzus, op Jens af en begon uitbundig te kussen. Het voelde vreemd aan, maar toch deed ik maar mee... Na de 5 kusminuten vroeg Jens of Ginny eventjes mee wilde komen. "Ik ben niet Harry. Ik ben zijn broer, Jens, in zijn lichaam. Ik zat in de problemen en we zijn tijdelijk van ziel veranderd. Waar zijn we nu eigenlijk?"
Ginny Weasley
"Wwwwwat? Nee? Euhm... Je weet toch niet van..." 'Neen hoor...' loog Jens. 'Waar zijn we nu ergens eigenlijk?' "We zijn nu in Schotland. Waar is Harry?" 'Je kent het niet, maar... In Storybrooke...' "Ik ken het wel!!! Dat is geen veilige plek! We moeten hem redden!"
[ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 18:45 ]