• Volledige uitleg komt nog. Zie voor nu dit topic.

    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Youngbae —— Drag Queen/Clubeigenaar, John Adam McFarland • 1,8
    AlecLightwood —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3
    Jasonic —— DJ, Taavi Francuski • 1,10

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol:
          Gewoon een barman of een echte show(drag)queen? Vertel het me maar.
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst 24 of ouder):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis (hoeft niet lang te zijn):
    • Overig:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 0:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Flazeda schreef:
    (...)

    Ben je bekend met Drag Queens? Misschien is Matt James wel iets voor je ;3


    Heel erg bedankt. Als niemand hem heeft geclaimd neem ik hem graag


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Heel erg bedankt. Als niemand hem heeft geclaimd neem ik hem graag


    Volgens mij niet. Ik wil er best nog een paar voor je opzoeken die nog niet geclaimd zijn als je wilt.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Volgens mij niet. Ik wil er best nog een paar voor je opzoeken die nog niet geclaimd zijn als je wilt.


    Nee, hij is cute en Pearl ook. Nogmaals bedankt


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Nee, hij is cute en Pearl ook. Nogmaals bedankt


    Jaa, Matt is echt een cutie ;3 np!


    Your make-up is terrible

    Dan is Evan's FC nu Matt James Lent / Pearl


    Bowties were never Cooler

    Flazeda schreef:
    Zo, Myles is af. ;3 Is het trouwens goed als ik Sharon Needles als stagename aan hou?

    Ja, is goed hoor. Dat vind ik zelf geen probleem.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    AlecLightwood schreef:
    Dan is Evan's FC nu Matt James Lent / Pearl

    Do I have something on my face?

    Sorry deze moest. Ik kon het niet laten :x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Edward Charles Tremblay
    Barman

    Name:
    × Edward — "Blessed protector" — Old English
    × Charles — "Male" — English
    × Tremblay — "A place planted with aspens" — Old French.


    Leeftijd:
    24 || 11/01 || Capricorn.

    Uiterlijk:
    Edward is op zich niet zo opvallend wat betreft zijn uiterlijk. Hij heeft lichtbruin haar dat altijd warrig op zijn hoofd staat, is vrij gespierd en heeft een lengte van 183 centimeter. Zijn gezicht is jeugdig en hij wordt vaak jonger geschat dan hij is. Sommigen zouden kunnen zeggen dat Edward ijdel is omdat hij best wel wat tijd voor de spiegel besteedt; maar Edward besteedt gewoon aandacht aan zijn uiterlijk en wil niet als een dakloze overkomen. Zijn kledingstijl is heel erg nonchalant. Hij draagt veel zwart, grijs en blauw en prefereert gemakkelijk zittende kleren, boven modieuze kleren. Zijn favoriete schoenen zijn een paar zwarte Vans.


    Familie:

    William Tremblay • Grootvader
    Rebecca Tremblay [neé Hastings] • Grootmoeder
    Bill Ackerman • Grootvader
    Penelope Ackerman [neé Schmidt] • Grootmoeder
    Elton Tremblay • Vader
    Pernilla Tremblay [neé Ackerman] • Moeder
    Eren Tremblay • Broer
    Muriël Tremblay • Zusje


    "All God does is watch us, and kill us when we get boring "




    Innerlijk:

    Sociaal, humoristisch en sarcastisch
    Edward staat graag in het middelpunt van de belangstelling en ook dat is iets dat hij niet echt onder stoelen of banken stopt. Hij is een sociaal iemand en maakt snel nieuwe vrienden; al wordt hij nu ook niet door iedereen serieus genomen. Edward is ook niet de populaire hunk, maar veel mensen kennen hem wel vanwege zijn slechte humor en het feit dat hij zo'n flirt is.
    Edward's humor is vaak licht en flauw, maar als hij geen moeite doet is hij meestal gewoon heel erg sarcastisch, waar hij vaak niet eens op let. Hij voelt zich snel schuldig als hij mensen beledigd en verontschuldigt zich dan ook altijd veel te vaak na zo'n sarcastische opmerking.

    Empatisch en ridderlijk
    Edward is iemand die erg snel kan denken en daardoor 'tijd over heeft', zoals hij het uitdrukt. Wat hij hiermee bedoelt is dat hij alles veel sneller opneemt en verwerkt dan de meeste mensen, waardoor hij ook gewoon veel meer ziet. De kunst van mensenkennis is dan ook iets dat hij over vele jaren heeft verfijnd. Sommigen vragen zich af of hij gedachten kan lezen, wat het voor hem vaak erg grappig maakt.
    Edward is echter niet iemand die dit in zijn voordeel gaat gebruiken om mensen te gaan manipuleren, want zo zit hij helemaal niet in elkaar. Hij bezit de ridderlijkheid om mensen op hun gemak te stellen als hij door krijgt dat er iets mis is en hij aarzelt ook niet om ernaar te vragen en ze te troosten. Hij is goed met woorden en daar maakt hij gebruik van.

    Goedgehumeurd
    Edward wordt vaak beschreven als vriendelijk en goedgehumeurd, dankzij zijn humoristische trekjes. Dit is meestal ook wel waar, maar aan de andere kant is hij iemand die zichzelf - of althans zijn emoties - op de achtergrond schuift en liever de ander beschermt en geruststelt dan om zichzelf te kijken.

    Koppig, temperamentvol en agressief
    Edward is dan ook niet alleen maar rozengeur en zonneschijn. Hij is ongelofelijk koppig en zet altijd zijn plannen tot het uiterste door. Hij kan er niet echt tegen als iemand zijn gelijk tegenover hem haalt, om de simpele reden dat hij haast altijd gelijk geeft. Dit is een oorzaak van zijn lichtelijke arrogantie. Hierdoor en door zijn familiale achtergrond, is Edward een erg temperamentvol mens geworden. Al lijkt hij zo vredelievend, het scheelt vaak niet veel of je kunt hem met een paar beledigende woorden op zijn paard krijgen. Als dit gebeurt, verandert Edward in een agressieve jongeman die je je niet meteen in hem kunt voorstellen. Hij grijpt hiermee niet altijd terug op fysieke agressie, meestal is hij verbaal agressief en hij kan behoorlijk gemeen uit de hoek komen.

    Actief, sportief, dapper en avontuurlijk
    Edward is een heel erg sportief iemand en dit, plus de humor en het goede humeur, maken hem een vrij actief persoon. Hij is geen ADHD'er die de hele tijd zit rond te springen - waar in zijn opinie niets mis mee is - maar soms ergert zijn gedrag bepaalde mensen wel. Dan houdt hij er ook meteen weer mee op.
    Edward is ook ongelofelijk loyaal en dapper als het zijn vrienden en familie betreft. Hij zou de wereld op zijn rug dragen voor hen en kan af en toe een beetje té beschermend zijn op dat vlak. Maar Edward staat een avontuur niet uit te weg. Het zit nu eenmaal in zijn aard.

    Onhandig
    Ten slotte is Edward ongelofelijk onhandig, maar hij heeft zijn snelle reflexen om hem uit die situaties te redden. Hij kan geen enkele dag doorstaan zonder iets om te stoten - en het dan meteen weer op te vangen. Als je hem zo dagelijks bezig ziet, vraag je je af waarom hij in godsnaam barman is geworden, maar hij heeft een scherpe arendsblik en ongelofelijke reflexen.


    Geschiedenis
    Edward werd als tweede kind geboren in Beaumont, een klein stadje in Texas, US. Als kind werd Edward door velen gezien als een buitenstaander. Hij werd niet gepest maar werd ook zeker niet betrokken bij alle belangrijke zaken die er besproken moesten worden tussen de andere mensen van zijn jaar. Op zich was dit niet de leukste tijd uit zijn leven maar het zorgde ervoor dat hij is wie hij nu is.
    Toen hij later naar een nieuwe school ging, voelde hij zich beter op zijn gemak en begon met iedereen even een praatje te maken. Zijn reden was heel simpel: hoe meer mensen hoe kende, hoe meer mensen zijn vrienden konden worden. En natuurlijk wist hij dat er zo ook slechte vrienden uit zouden komen maar ook meer goede en echte vrienden.
    Edward werd iemand die tegelijk populair was maar ook weer niet en dat beviel hem wel. Door deze positieve ervaring is hij nu nog steeds zo open en niet verwaand geworden. Op zijn negentiende is hij vertrokken naar Los Angeles om daar op zichzelf te gaan wonen in een appartement. Na een jaar kreeg hij een goede baan als barman en dit werk doet hij nog steeds met veel plezier.


    Extra
    - Al een paar jaar is Edward er achter gekomen dat zijn seksuele voorkeur op jongens valt. Hier schaamt hij zich niet voor en komt er ook open voor uit,
    - Edward heeft twee honden, een dobberman Indy en een Bretonse Spaniël genaamd Jupiter
    - Edward is een sportief persoon en gaat iedere ochtend hardlopen door het bos. Dankzij een oude klasgenoot is hij eens bij de schietbaan gekomen in de stad en daar gaat hij eens per week heen om te schieten.
    - Edward is een gezelligheid roker. Dit wil zeggen dat hij zelf amper een pakje sigaretten bij zich zal hebben, maar eens hij met een rookmaatje is of een vriendengroep dan durft hij wel eens vragen achter een peuk. Ook is hij niet bang voor wat alcohol, maar aan drugs doet hij niet.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 23:09 ]


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Oh edward you so fine, you so fine. I like it. c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Oh edward you so fine, you so fine. I like it. c:


    I agree.

    Het is dat Evan getrouwd is, anders zou hij echt wel even proberen te flirten


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    I agree.

    Het is dat Evan getrouwd is, anders zou hij echt wel even proberen te flirten


    Edin is single!!!!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag ik een serveerster reserveren?


    Remember to be ridiculous.

    Ik wil er nog een. Maar ik zit te twijfelen tussen katya, trixie, of Alaska. :c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Ik wil er nog een. Maar ik zit te twijfelen tussen katya, trixie, of Alaska. :c


    Alaskaaaaa.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Alaskaaaaa.

    Oeeew the royal drag couple in een club. ^^
    Jaah stttt, ik ship ze nog steeds :c

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 23:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''