• Volledige uitleg komt nog. Zie voor nu dit topic.

    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Youngbae —— Drag Queen/Clubeigenaar, John Adam McFarland • 1,8
    AlecLightwood —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3
    Jasonic —— DJ, Taavi Francuski • 1,10

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol:
          Gewoon een barman of een echte show(drag)queen? Vertel het me maar.
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst 24 of ouder):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis (hoeft niet lang te zijn):
    • Overig:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 0:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shangela schreef:
    (...)
    Ik weet niet of dat wel handig is, want anders worden het er echt veel. Is het goed dat ik eerst de rest van de rollen even aankijk? Want het zijn nu twee barmannen en er meer achter, wordt voor mijn mening een beetje veel.


    Wat bedoel je met er meer achter?
    Als het je beter uit komt wil ik wel een Drag Queen.


    all because i liked a girl

    ALDL schreef:
    (...)

    Wat bedoel je met er meer achter?
    Als het je beter uit komt wil ik wel een Drag Queen.

    Dat er meer mensen achter de bar staan. Ik vind twee wel genoeg en ik zou wat verschil willen zien. Deze RPG heb ik vooral aangemaakt voor de drag queens, maar als er een overheid aan barmensen komen vind ik het niet erg kloppen voor de verhaallijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Ik zie een Bianca voor me als eigenaar. I don't know why...

    Bianca is baas, dude. Zij zou sowieso ergens de leiding over moeten hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Bianca is baas, dude. Zij zou sowieso ergens de leiding over moeten hebben.

    Ik ga binnenkort naar haar not today satan show. Heb er echt zoveel zin in!! Vind haar nogsteeds de beste rpdr winnaar.

    Ik ga kijken of ik vanavond alvast een begin kan maken met mijn personage.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Waar bevind de club zich? Qua land/stad?

    Anders wil ik mijn barman ook wel een dragqueen laten zijn

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 22:32 ]


    Bowties were never Cooler

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Ik ga binnenkort naar haar not today satan show. Heb er echt zoveel zin in!! Vind haar nogsteeds de beste rpdr winnaar.

    Ik ga kijken of ik vanavond alvast een begin kan maken met mijn personage.

    [ . . . . ]

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 0:01 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    AlecLightwood schreef:
    Waar bevind de club zich? Qua land/stad?

    Anders wil ik mijn barman ook wel een dragqueen laten zijn

    Ik houd het gewoon op VS, Los Angeles. Dat mag je doen, maar hoeft niet. Je was wel eerder.

    @ iedereen: Vergeet niet dat er wel meer dan barmannen zijn in een nachtclub, zoals serveerders en 'assistants' voor de Drag Queens die de dingen klaarlegt en opruimt of voor de entree mensen binnenlaat. Maar het gaat hier vooral om de Drag Queens.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 0:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shangela schreef:
    (...)
    Ik houd het gewoon op VS, Los Angeles. Dat mag je doen, maar hoeft niet. Je was wel eerder.

    @ iedereen: Vergeet niet dat er wel meer dan barmannen zijn in een nachtclub, zoals serveerders en 'assistants' voor de Drag Queens die de dingen klaarlegt en opruimt of voor de entree mensen binnenlaat. Maar het gaat hier vooral om de Drag Queens.


    Dan is hij een Dragqueen


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Dan is hij een Dragqueen

    Oke, als je dat echt wilt is het goed. Dan zet ik alles er vanavond bij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maybe I will join.
    Met een badass uhm.. technicus (die dingen regelt voor de optredens enzo. Cause they need shiny lights & all right?)


    Aan niets denken is ook denken.

    FC voor Willam Belli, ik vul het vanavond of dit weekend in. En ofc een dragqueen :3

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 16:19 ]

    Caprice schreef:
    Maybe I will join.
    Met een badass uhm.. technicus (die dingen regelt voor de optredens enzo. Cause they need shiny lights & all right?)


    Ik probeer dit weekeind mijn mannelijke serveerster aan te maken. Even lastig met alle examenstof. haha c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya






    • Rol: Drag Queen
    • Naam: Evan Hunter James
    Evan Welsh voor Johannes, apostel, God is gracieus.
    Hunter Engels, jager.
    James Engels, van de voornaam James.
    • Stagename: Tawni
    Tawni Romani, jong of klein
    • Leeftijd: 27, 2 October
    • Karakter: Evan is een leuke, aardige en schijnbaar open jongen met een sterkte drang om spontaan de meest idiote dingen te gaan doen. Niemand vraagt hem tegenwoordig ook meer wat in god's naam hij nu weer aan het doen is, want met hem weet je het maar nooit. Hij is namelijk erg roekeloos en koppig en staat altijd open voor nieuwe avonturen, gewoon omdat het kan of om er iets van te leren, maar gewoon vooral omdat hij het geweldig leuk vind. Hij is ook echt een jongen die je moet nemen zoals hij is en anders kan je wegwezen. Hij zal nooit voor iemand veranderen of zich door iemand laten gebruiken of misbruiken. De jongen is niet stil, nog beleefd, dus als je je als een klootzak gedraagt, zal hij er zeker wat van zeggen, al dan niet er wat aan doen. Hij is dan wel opgevoed en heeft manieren, hij gebruikt ze alleen lang niet altijd. Evan is een hopeloze optimist, een hoper van lang vervlogen verwachtingen en een dromer van onmogelijke dromen. Nogsteeds is het mogelijk deze jongen te breken met de paar gevoelige onderwerpen die zijn jonge leven heeft. Dan wordt hij ofwel extreem boos en is niet bang om te vloeken, dingen te breken en een paar klappen uit te delen, ofwel hij verstopt zich in een klein donker hoekje en wordt compleet stil en teruggetrokken, wat heel wat is voor hem. Het enige is dat Evan moeite heeft met het uiten van zijn werkelijke emoties. Hij heeft altijd geleerd deze niet te tonen, zeker niet emoties die tot zwaktes worden gerekend, waardoor hij meestal erg kalm lijkt, tot hij ontploft, maar dan is ook alles verloren en komt het er meestal uit als woede. Ondanks dit vertrouwt hij mensen erg makkelijk en gaat voor zijn vrienden en familie door het vuur, zelfs al hebben de meesten van zijn jeugdvrienden en zijn familie hem aan de kant geschoven. Ondanks dat zijn vrienden en familie zijn alles zijn, heeft Evan wat vreemde manieren om te laten blijken dat hij je aardig vind, maar als je daar eenmaal doorheen kan kijken is hij de liefste, meest zorgzame en knuffelbare jongen die je ooit zal tegenkomen. Ook is hij een gigantische flirt met twee grote puppyogen waarmee hij alles gedaan kan krijgen, zonder er moeite voor te hoeven doen, want lui is hij toch zeker wel. Hij houd enorm van de aandacht die flirten hem geeft, maar als hij eenmaal in een relatie zit, is Evan zo trouw als een hond en zal er alles aan doen om alle wensen van zijn partner uit te laten komen. Het kan dan bij hem ook flink hard aankomen als hij erachter komt dat hij per ongelijk zijn partner pijn heeft gedaan en dan zal hij er ook alles aan doen om het weer meer dan goed te maken. Evan zal dan ook nooit vreemd gaan of het uitmaken met iemand, wat ertoe heeft geleid dat hij vaker dan eens is gedumpt. Het heeft hem zeker wel pijn gedaan, maar hem ook sterker gemaakt als persoon. Dit is dan ook een van de redenen waarom hij soms een arrogante klootzak lijkt te zijn, maar dit is alleen om zichzelf te beschermen. Als je daar eenmaal voorbij bent zal de hyperactieve 5-jarige alle lege plekjes in jou hart direct veroveren.
    • Uiterlijk: [fc: Matt James Lent / Pearl] Van dag tot dag is Evan een onopvallende magere jongen met een kortgeknipte bos pluizige bruine krullen en grote donker grijze ogen. Zijn stralende ogen zijn de poorten tot zijn ziel en altijd eerlijk, net als hij. Op zijn gezicht straalt vaak de glimlach van een kwajongen: enthousiast en flirterig, wat duidelijk niets goeds voorspelt. Evan's huid is erg bleek, zelfs al werkt hij zijn vrije tijd veel buiten op de stoeterij. Het lukt hem gewoon niet om te kleuren, zelfs niet in California. Zijn botstructuur is scherp, waardoor je jezelf haast kan snijden aan zijn kaken en jukbeenderen. Het feit dat zijn magere bouw en pezige spieren hier haast niets overheen leggen, zorgt ervoor dat hij kleiner lijkt dan de 1.75 die hij lang is.
    Dat hij mager en onopvallend is, betekent niet dat hij zich onzeker draagt. Zijn hoofd is altijd geheven, zijn schouders naar achteren, en zijn zelfvertrouwen straalt er vanaf. De littekens over zijn sleutelbenen, iets wat hij tijdens zijn werk verstopt, maar anders met trots draagt, zijn het bewijs dat de jongen geen onschuldig ventje is wat over zich heen laat lopen.
    In zijn normale leven draagt Evan altijd een ketting met eraan een kruisje en een zigeunerwiel, beiden in zilver. Ondanks dat hij weet dat hij op beide plekken niet meer welkom is, is dit het enige echt tastbare wat hij nog van zijn afkomst en familie heeft, op een aantal foto's na. Verder draagt hij meestal losse kleren waarin hij goed kan bewegen en werken. Dit bestaat over het algemeen uit shorts en een t-shirt met een set stevige schoenen eronder.
    Evan ziet er geheel anders uit op zijn werk. Zijn haren stopt hij weg onder een blonde krullende pruik. Zijn donker grijze ogen zijn omringt met een dikke lijn eyeliner, waar hij de wing nog niet helemaal goed in krijgt, en 3 pakjes nepwimpers per oog. Contouring heeft hij inmiddels wel helemaal onder de knie, net als oogschaduw en lippenstift.
    Als Drag Queen kijkt hij zijn stijl af van de feestkleding van zijn zussen. Veel mensen zien Romani kleding namelijk als extreem uitdagend, zelfs al weer Evan een stuk beter. Zijn outfit bestaat vaak uit uitdagend korte rokjes en hele korte topjes, die beide weinig aan de verbeelding over lieten, en natuurlijk overvloeien met steentjes, pailletjes, en glitters.Soms ook wel jurkjes, maar dezen zijn dan ook aan alle kanten kort en uitdagend. Hij mag dan namelijk hiermee alle regels en tradities breken, hij heeft nog altijd een achtergrond en daar is hij trouw aan.
    Evan heeft een septumringetje en een tattoo op zijn bicep. De tattoo is van St. Sara-la-Kali, de beschermheilige van de Romani zigeuners, omringt door een wagenwiel doorweven met rozen. Ook draagt hij een bril of lenzen, omdat hij anders niets kan zien. Een bril als hij niet hoeft te werken, lenzen als het wel zo is.
    • Geschiedenis: Evan is een geboren en getogen Romani zigeuner uit Massachusetts. Hij is geboren als jongste zoon in een familie met 5 kinderen. Hij heeft 2 oudere broers, een oudere zus, en een jonger zusje. Ze groeiden samen op in de trailer met hun moeder, terwijl hun vader op pad was om te werken. Hier leerde hij al zijn normen en waarden en groeide op als een enorm gelukkig kind. Toch keerde dit uiteindelijk tegen hem. Na jaren begon namelijk langzaam duidelijk te worden dat hij niet precies zo was als de andere zigeunerkinderen. Hij had namelijk geen enkel oog voor de meisje op de familiefeesten, de trouwerijen, en de jaarlijkse paardenmarkt. Hij snapte er niets van, tot hij voor het eerst verliefd werd, hetgeen wat voor hem vervreemding van zijn familie betekende, de dood van een Romani, voor wie familie het aller belangrijkst is. Evan werd namelijk verliefd op een jongen, ongehoord en onacceptabel in de gemeenschap. He sloot zich steeds meer af van zijn familie, in de hoop het te verbergen en niet uitgestoten te worden. Toen Evan 17 was, ging hij met zijn familie zoals elk jaar naar de jaarlijkse zigeuner paardenmarkt. Daar begon hij wat rond te zwerven, paarden kijken, want hij had altijd al een affectie gehad voor de dieren, toen hij Noah zag staan, een Romani zigeuner uit Boston. Noah had zelf 3 paarden onder zijn hoede, wat Evan een mogelijkheid gaf om met hem te gaan praten. De twee hadden eigenlijk direct een klik en hielden ook na de week markt contact. Hij hield het geheim voor zijn familie, terwijl het contact steeds intiemer werd op elk vlak. Na een aantal maanden intensief contact te hebben en veel plannen, besloten de twee samen weg te lopen, te trouwen, en samen een leven te starten. Het betekende voor beide jongens dat ze hun familie voor altijd zouden verlaten. Toch deden ze het, Evan rende weg zonder aankondiging en liet alleen een klein briefje achter met een uitleg. De jongens, amper volwassen, renden weg naar de heuvels van California, met een kleine trailer en twee paarden. Ze vonden een plekje aan de rand van de Malibu Creek State Park, waar ze hun trailer neerzetten, en de paarden lieten grazen. Ondanks dat Evan trekkend was opgegroeid, settelden de jongens zich daar, waar Evan's echtgenoot een paardenhouderij opzette voor Tinkers, het zigeuner paardenras. Zelf werd Evan een barman in een bar in Malibu. Hier maakte hij kennis met Dragqueens. In het begin snapte hij er niets van, vond het absurd en afschuwelijk, en wist niet wat hij ermee aan moest. Toch kreeg hij een band met de Dragqueens in de bar. Na een gezellig bedrijfsuitje, toen ze nog even teruggingen naar de club om wat na te borrelen, bood een van hen aan hem eens om te toveren. Hij was nog iets terughoudend, maar had net iets te veel op om nee te zeggen. Toen ze klaar met hem waren, voelde hij zich vreemd, maar tegelijkertijd geweldig. Hij was nog wel erg zelfbewust, maar toen Noah hem kwam ophalen in hun kleine koetsje, gezien geen van beiden ooit heeft leren autorijden, en hem, nadat hij van de shock was bekomen, complimenteerde, deed dit hem wel heel erg goed. Evan besloot ermee door te gaan, eerst een dagje per week, maar dit is inmiddels uitgegroeid tot zijn fulltime baan. Toch is hij ook nog altijd graag op de stoeterij, waar zijn man inmiddels een succesvolle paardenfokker en paardentrainer is geworden, en waar ze nog altijd dolgelukkig samen in een kleine trailer wonen. Op dit punt in tijd denken de twee over het adopteren van een kindje, maar ze willen geen kindje als Romani opvoeden, waarvan ze weten dat het toch nooit zal worden geaccepteerd in de gemeenschap waar zij uit zijn gegooid zodra ze zijn weggelopen.
    • Overig: Evan is een Romani zigeuner. Hij is uit de gemeenschap gezet door zijn huwelijk met zijn echtgenoot. Hij vind dit verschrikkelijk en voelt zich hierdoor enorm verloren, gezien de Romani gemeenschap enorm hecht is en veel waarde hecht aan hun verleden, wat hem nu is ontnomen. Toch zou hij niet willen leven zonder Noah.
    Evan en Noah hebben naast talloze paarden ook drie Greyhounds: Loiza, Marko, en Boiko. Ze helpen met de paardenkuddes hoeden, beschermen het huis, en zijn enorme knuffeldieren als ze eenmaal uitgeraasd zijn.
    Evan is linkshandig en heeft een oogafwijking van -7.5 in elk oog.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 22:19 ]


    Bowties were never Cooler

    Zo. Ik heb alles bijgewerkt. Als ik iets vergeten ben, stuur me dan een berichtje/zeg het even.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb Evan af, als hij goed is.

    Hij is dus doorgegroeid van barman naar Drag Queen

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 20:22 ]


    Bowties were never Cooler