• Volledige uitleg komt nog. Zie voor nu dit topic.

    Rollen:
    • AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    • AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    • Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Youngbae —— Drag Queen/Clubeigenaar, John Adam McFarland • 1,8
    • AlecLightwood —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    • Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    • Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    • Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3
    • Jasonic —— DJ, Taavi Francuski • 1,10

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol:
          Gewoon een barman of een echte show(drag)queen? Vertel het me maar.
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst 24 of ouder):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis (hoeft niet lang te zijn):
    • Overig:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 0:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Oeeew the royal drag couple in een club. ^^
    Jaah stttt, ik ship ze nog steeds :c


    Ik ook ;x Maar alleen in mijn hoofd, ik ben heel blij voor Sharon met haar nieuwe verloofde en dat Alaska haar leven zo omgedraaid heeft.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Ik ook ;x Maar alleen in mijn hoofd, ik ben heel blij voor Sharon met haar nieuwe verloofde en dat Alaska haar leven zo omgedraaid heeft.

    Sowieso! maar het blijft een zwak.

    En ik reserveer bij deze Alaska :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Edward is zo goed als af. :3


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Buhhhh ik weet niet welke dragqueen ik zal nemen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    2 in 1! sorry, deze moest even in verband met mijn personage's ;x
    ik ga straks kijken of ik Alaska kan maken :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''




    Kellin ''Alaska'' Brandon Scofield
    “HIEEEE! My name’s yours. What’s Alaska?”


    – Naam:
    ~Kellin Brandon Scofield

    – Leeftijd:
    ~Negenentwintig

    – Karakter:
    ~Enthosiast, luiruchtig, vriendelijk, aanwezig, doelgericht, doorzetter, sociaal, prettig gestoord, graag lachs, behulpzaam, moeilijk te doorgronden, zorgzaam, maf, dicht bij zichzelf, enorm veel zelfkennis, trekt zich niets van iets of iemand iets aan,

    – UIterlijk:
    fc: Justin Honard/Alaska
    Komt


    – Geschiedenis:
    ~Kellin is opgegroeid in een groot samengesteld adoptiegezin, met in totaal andere kinderen. Hij is opgevangen als 13 jaar oude baby en beschouwd dit gezin dan ook als zijn echte familie. Het is dan ook niet zo dat hij ooit de behoefte heeft gevoeld zijn biologische ouders te zoeken en deze zou hij waarschijnlijk ook nooit krijgen. Ondanks zovel broertjes en zusjes, kreeg Kellin de nodige aandacht en zo niet, eens hij het wel op. Want net zoals nu, wilde hij als klein kind ook al graag in het middelpunt van de belangstelling staan. De reden dat hij al snel op toneel werd gezet, waar hij erachter kwam dat hij het stiekem veelte leuk vond om de vrouwelijke rollen op zich te nemen en ik jurkjes en hakken te lopen. Hier is dan ook zijn interesse voor drag ontwikkeld. Iets waar zijn familie eigenlijk niet van stond te kijken. Het was dan ook heel makkelijk voor Kellin om uit de kast te komen en was zoals terecht niet bang voor nare reacties vanuit zijn grote gezin. Natuurlijk hadden sommige broers en zussen er in het begin wat moeite mee, maar het bleef Kellin. Of hij nu in een jurk liep of niet.

    – Extra:
    ~Komt

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 23:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het spijt me dat ik niet altijd zo snel kan reageren of zo actief ben, maar ik heb weinig fut in me zitten om dingen te ondernemen, vanwege alle dingen die er spelen. Dit betekend natuurlijk niet dat ik deze RPG ga stoppen, want ik vind het veel te leuk idee. Dit wilde ik alleen even vertellen, zodat ieder er van weet en niet met vragen zit. Als je vragen hebt of een gesprekje aan wil gaan is een pb/gb altijd welkom! Je mag ook een berichtje naar Maia/Morticia sturen, want dat is mijn zus en kan het me zo vertellen/vragen voor je. Deze week zal ik ook alles proberen bij te werken. Dan weet ieder dat c:
    Voor nu had ik het liefst mijn rol af gehad, zodat we snel konden beginnen, maar ik weet niet hoe het zit bij jullie betreft de tijd (wanneer ik het kan starten), maar van het weekend zijn Maia en ik weg naar onze moeder en gezien het een *kuchum* zo'n leuk sociaal feestje gaat worden *kuchum* gaat het zeker naar volgende week dat ik het pas kan openen.


    @ AdoreDelano (en eigenlijk ieder die een tweede personage aan wil maken): Ik vind het goed dat je/jullie een tweede aan wil(len) maken, maar let je/jullie er wel op dat deze dan niet verwaarloost worden? Dat zou heel erg zonde zijn. Het is wel echt leuk dat je Alaska aanmaakt!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 23:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    Buhhhh ik weet niet welke dragqueen ik zal nemen.

    Ik wel. Bianca. Of Violet Chachki met d'r jurk, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shangela schreef:

    @ AdoreDelano (en eigenlijk ieder die een tweede personage aan wil maken): Ik vind het goed dat je/jullie een tweede aan wil(len) maken, maar let je/jullie er wel op dat deze dan niet verwaarloost worden? Dat zou heel erg zonde zijn. Het is wel echt leuk dat je Alaska aanmaakt!


    I know, i know. Komt goed. :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Morticia schreef:
    Buhhhh ik weet niet welke dragqueen ik zal nemen.


    Neem Shangela. Of Phi Phi. Of Miss Fame. Of Max. Idk.


    Your make-up is terrible

    AdoreDelano schreef:
    (...)

    I know, i know. Komt goed. :3

    Vast wel, but you'll never know. Ik vind het beter om het toch even voor de zekerheid te zeggen, dan dat het straks gebeurd en ik 'te horen krijg' dat ik daar geen regels of iets over had (als ik moeilijk ga doen).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shangela schreef:
    (...)
    Vast wel, but you'll never know. Ik vind het beter om het toch even voor de zekerheid te zeggen, dan dat het straks gebeurd en ik 'te horen krijg' dat ik daar geen regels of iets over had (als ik moeilijk ga doen).

    ik vind het vanzelfsprekend dat je zorg draagt voor je personage zodra je er eentje aanmaakt. Maar ik snap je voorzorgsmaatregel. en het is onzin dat zoiets in de regels zou moeten staan, want anderd moet je jezelf gewoon niet inschrijven. :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Flazeda schreef:
    (...)

    Neem Shangela. Of Phi Phi. Of Miss Fame. Of Max. Idk.

    Of katya. Of Trixie. Of jinkx. Zullen we nog even doorgaan?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    ik vind het vanzelfsprekend dat je zorg draagt voor je personage zodra je er eentje aanmaakt. Maar ik snap je voorzorgsmaatregel. en het is onzin dat zoiets in de regels zou moeten staan, want anderd moet je jezelf gewoon niet inschrijven. :3

    Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik heb weleens ruzie/discussie gekregen met users die het er niet mee eens waren dat ik zoiets zei en dat ik er zo 'moeilijk' over deed en dat het niet in de regels stond. Dus ik heb het er liever gewoon instaan, dan dat ik later weer dat gezeik krijg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Of katya. Of Trixie. Of jinkx. Zullen we nog even doorgaan?

    Nee. Ik twijfel tussen Violet en Shangela.


    Quiet the mind, and the soul will speak.