• Ik werk sinds kort in de horeca (zo ongeveer twee weken) en heb daar een leuke jongen leren kennen. Die eerste avond deden we nog een drankje na met het hele team en hij betaalde mijn taxi terug naar huis.
    In de tussen tijd heb ik hem niet meer gezien, tot hij me met Bevrijdingsdag om half 1 's nachts belde en vroeg of ik naar de stad wou komen. Omdat ik al in bed lag kon ik niet, maar we hadden die dag erna om 7 uur afgesproken in de stad. Die dag erna appte ik hem dat het iets later werd en hij was het eigenlijk al 'vergeten' omdat hij dronken was, die nacht dat hij me belde. No probs, we zagen elkaar die avond toch. Samen met hem en een vriend van hem ben ik toen op een ander terras gaan zitten en hebben daar gegeten. Daarna hebben we gepooled en af en toe een beetje flirten met elkaar. Ook zijn vriend flirtte een beetje met me, maar ik val niet op hem dus ging er zo min mogelijk op in. Om 12 uur ging ik met de bus naar huis toe en hun brachten me. Hij vroeg of ik morgen mee ging zwemmen en natuurlijk wou ik dat wel, dus we zouden met z'n tweeën gaan zwemmen! Helaas kreeg ik de volgende ochtend bericht dat z'n vriend ook mee ging (hij zei: .. gaat ook mee, hij is vrij. [volgend bericht] of nou ja, hij heeft zichzelf uitgenodigd.) Met andere woorden: ik kreeg het idee dat hij wel graag samen met me had willen zwemmen! Ik nam ook een vriendin mee en die middag zwommen we.
    Tijdens het zwemmen flirtte hij weer met me en gooide hij me af en toe speels in het water. Ook zijn we samen hand in hand van de duikplank afgesprongen en maakte hij opmerkingen die me aan het blozen maken. Op de terug weg heb ik z'n haar gedaan (dat wou hij! ook al kan ik er niets van) en hem daarna gemasseerd, met de belofte dat hij me de volgende keer zou masseren. Best intens, vond ik zelf. Masseren is toch wel iets persoonlijks.
    Toen ik thuis was belde hij me weer rond een uur of 11, of alles nog goed met me ging. De volgende ochtend appte hij me met de vraag of ik weer mee ging zwemmen, samen met z'n vriend. Sure! No problemo for me. Ik nam een andere vriendin mee. We gingen weer zwemmen en zijn samen van de glijbaan af gegaan, maar het was wel iets anders dan zaterdag. Ik trok meer met mijn vriendin op omdat ik haar al 2,5 week niet had gesproken. Ook flirtte zijn vriend weer met me, maar ik heb hem duidelijk afgewezen (voor mijn gevoel) door te zeggen dat hij van me af moest gaan toen hij boven op me ging liggen. Anyway, aan het eind was het een beetje ongemakkelijk, want we gingen naar het huis van zijn vriend toe en daar zouden meerdere vrienden komen. Mijn vriendin en ik wisten niet goed wat we moesten doen (weg gaan of blijven, met de bus naar huis of die vriend brengt ons, maar dan kon hij niet drinken). Op gegeven moment bracht die vriend ons naar huis maar het was allemaal een beetje ongemakkelijk. Uiteindelijk heb ik hem maandag nog gezien maar voor mijn gevoel deed hij een beetje raar. Toch hadden we ondertussen een beetje geappt en ook belde hij me nog, maar toen was ik op het werk en kon ik niet opnemen. Op het werk kwam hij wat drinken terwijl ik iedereen serveerde. We hebben kort even gepraat, maar niet erg bijzonder. 5 minuten voordat ik vrij was ging hij weg met die vriend waar we ook mee hebben gezwommen. Later hoorde ik dat ze hebben geBBQ'ed en vond het dan ook jammer dat ze mij niet hebben uitgenodigd. Sinds het werk heb ik hem nu niet meer gesproken. (dat is dus zo ongeveer 2 dagen) en voor mijn gevoel is dat een beetje raar nadat we best wel intensief contact hebben gehad.

    Moet ik hem nu appen of zo? De gesprekken die we hebben gehad zijn eigenlijk ook allemaal door mij begonnen, maar hij was telkens diegene die me uitnodigde om van alles te doen. Moet ik hem een keer uitnodigen of is dat dan weer raar? Mannen jagen graag, en als ik hem app of hem uitnodig heeft hij niets om op te jagen. Of misschien heeft hij ruimte nodig? Of was ik gewoon een korte flirt. Ik zie hem deze week niet en volgende week (als we niet op dezelfde dagen moeten werken) ook niet. Ik heb namelijk examens en ben daar ook druk mee. Zou hem evt. wel kunnen uitnodigen om morgen een film hier te komen kijken, m'n moeder is er toch niet.

    Oh please peeps, help me! Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik denk 24/7 aan hem en hoop dat ieder appje wat ik krijg van hem is, maar voor mijn gevoel denkt hij totaal niet aan me. What should I do?


    Laughter is the music of the soul.

    Ik zou er niet te moeilijk over nadenken. Jongens zijn niet zó ingewikkeld haha - dat zijn wij juist. Ik zou hem gewoon appen.

    Krolock schreef:
    Ik zou er niet te moeilijk over nadenken. Jongens zijn niet zó ingewikkeld haha - dat zijn wij juist. Ik zou hem gewoon appen.


    Maar ik ben gewoon bang dat hij niet op me zit te wachten. En daarbij ben ik alle gesprekken een beetje begonnen. Misschien is het een idee dat ik hem uitnodig om een film bij mij te kijken of zo?


    Laughter is the music of the soul.

    Misschien een complexe theorie, maar uit dit verhaal krijg ik haast het idee dat die jongen die je leuk vindt alleen maar de wingman wil spelen van zijn vriend en dat die vriend jou ziet zitten. En aangezien jij geen interesse hebt (is gemerkt), probeert hij het nu af te kappen.. ?


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    Misschien een complexe theorie, maar uit dit verhaal krijg ik haast het idee dat die jongen die je leuk vindt alleen maar de wingman wil spelen van zijn vriend en dat die vriend jou ziet zitten. En aangezien jij geen interesse hebt (is gemerkt), probeert hij het nu af te kappen.. ?


    Zou je denken? Waarom flirt hij zelf dan met me, springt hand in hand samen met me van de duikplank af? Denk niet dat hij een wingman is, maar zou wel kunnen dat hij ziet dat zijn vriend me leuk vind en daarom hem en mij op een laag pitje houdt.
    Zo rot dit, want precies dit is me al een keer overkomen. Wat kan ik hiertegen doen?


    Laughter is the music of the soul.

    Musicista schreef:
    (...)

    Zou je denken? Waarom flirt hij zelf dan met me, springt hand in hand samen met me van de duikplank af? Denk niet dat hij een wingman is, maar zou wel kunnen dat hij ziet dat zijn vriend me leuk vind en daarom hem en mij op een laag pitje houdt.
    Zo rot dit, want precies dit is me al een keer overkomen. Wat kan ik hiertegen doen?

    Ja, ik heb echt geen idee. Ik kan moeilijk zeggen hoe het er voor staat, omdat ik de situaties niet mee heb meegemaakt. Mijn advies: Wees duidelijk. Of nou ja, vraag duidelijkheid! Just do it.


    Pretty is just a pretty word.

    Nodig hem uit. Ben je lekker met z'n tweetjes en vaak klets je dan ook nog meer dan wanneer je gaat zwemmen oid.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Ja, ik heb echt geen idee. Ik kan moeilijk zeggen hoe het er voor staat, omdat ik de situaties niet mee heb meegemaakt. Mijn advies: Wees duidelijk. Of nou ja, vraag duidelijkheid! Just do it.


    ik kan hem morgen bij mij thuis uitnodigen. Alleen hem. Niet zijn vriend haha


    Laughter is the music of the soul.

    Als hij jou uitnodigt en veel met je flirt is dit echt geen probleem. 2 dagen is trouwens echt niets! Misschien heeft hij het druk en van verhalen die ik vaak van vriendinnen hoor, wanneer ze vertellen over de periode dat zij naar hun vriendje toegroeiden, is dit iets perfect normaal. Als mensen gevoelens hebben, is het heel normaal om het via zo'n dingen wat te verdoezelen en zich terughoudend op te stellen. Vaak door te wachten met te sms'en, met opzet niets te sturen of niet te veel te sms'en. Ik zou dit alleszins niet zien als een signaal dat hij geen interesse heeft. Ik denk dat je het wat overanalyseert! Ga gewoon verder met wat je bezig bent en kijk wat er verder tussen jullie gebeurd! (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 19:15 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Musicista schreef:
    (...)

    ik kan hem morgen bij mij thuis uitnodigen. Alleen hem. Niet zijn vriend haha

    Doe dat. ''Wil JIJ morgen langskomen? Dan zie ik JOU morgen'' hahahhaha. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Tabai schreef:
    Nodig hem uit. Ben je lekker met z'n tweetjes en vaak klets je dan ook nog meer dan wanneer je gaat zwemmen oid.


    True! Mijn enige struggle is dan dat ik die dag erna examens heb en ook moet gaan leren. :(
    Maar misschien kan hij twee uurtjes langs komen of zo?


    Laughter is the music of the soul.

    Histoire schreef:
    Als hij jou uitnodigt en veel met je flirt is dit echt geen probleem. 2 dagen is trouwens echt niets! Misschien heeft hij het druk en van verhalen die ik vaak van vriendinnen hoor, wanneer ze vertellen over de periode dat zij naar hun vriendje toegroeiden, is dit iets perfect normaal. Als mensen gevoelens hebben, is het heel normaal om het via zo'n dingen wat te verdoezelen en zich terughoudend op te stellen door te wachten met te sms'en, met opzet niets te sturen of niet te veel te sms'en. Ik zou dit alleszins niet zien als een signaal dat hij geen interesse heeft. Ik denk dat je het wat overanalyseert! Ga gewoon verder met wat je bezig bent en kijk wat er verder tussen jullie gebeurd! (:


    Dat klopt wel ja. Ben ik overenthousiast als ik hem nu uitnodig of zal ik wachten tot hij mij weer eens appt?


    Laughter is the music of the soul.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Doe dat. ''Wil JIJ morgen langskomen? Dan zie ik JOU morgen'' hahahhaha. :Y)


    Hahahah hebben hij en ik in ieder geval wel duidelijkheid dat ik alleen wil dat hij komt. Als hij maar niet denkt dat ik hem uitnodig voor andere dingen! Is een keer mis gegaan. Een jongen uitgenodigd, hij dacht dat ik hem een BJ ging geven. Adios amigos, binnen een halfuur was hij weer weg. Oepsie.


    Laughter is the music of the soul.

    Musicista schreef:
    (...)

    Hahahah hebben hij en ik in ieder geval wel duidelijkheid dat ik alleen wil dat hij komt. Als hij maar niet denkt dat ik hem uitnodig voor andere dingen! Is een keer mis gegaan. Een jongen uitgenodigd, hij dacht dat ik hem een BJ ging geven. Adios amigos, binnen een halfuur was hij weer weg. Oepsie.

    HAHAHA. Heb sowieso het gevoel dat jongens gauw meer voorstellen bij ''thuis afspreken'', maar dat is van mijn kant compleet off-topic. ;p


    Pretty is just a pretty word.

    Musicista schreef:
    (...)

    True! Mijn enige struggle is dan dat ik die dag erna examens heb en ook moet gaan leren. :(
    Maar misschien kan hij twee uurtjes langs komen of zo?


    Hmm, da's dan weer niet zo handig. In mijn ervaring loopt het namelijk áltijd uit. Kun je dan niet de avond na je examen film gaan kijken?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Charbonneau schreef:
    (...)
    HAHAHA. Heb sowieso het gevoel dat jongens gauw meer voorstellen bij ''thuis afspreken'', maar dat is van mijn kant compleet off-topic. ;p


    Haha wat erg. Ik zet er wel bij een FILM kijken, of iets anders. Ik ben alleen zo bang om alleen met hem te zijn. Straks wordt het ongemakkelijk!


    Laughter is the music of the soul.