• Hooi,

    Daar ben ik best wel benieuwd naar.
    We kunnen op Q heel veel: Quizzen, stories, gedichten, lijstjes, blogs,...

    Maar in welke vorm zou jij jouw creativiteit nog willen uiten?
    Shoot it to me!*O*

    Ikzelf doe niet aan creativiteit.(joehoe)

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou het echt niet weten, eigenlijk. Ik vind wat we nu hebben al een hele hoop. :Y)

    Wat ik nog wel leuk zou vinden, is de optie om verschillende stories aan elkaar te linken op een bepaalde manier. Ik wil het niet een serie noemen, want dat roept op Q natuurlijk herinneringen op aan de reeksen quizzen van lang geleden, maar zoiets zou het dan wel zijn. Je hebt immers wel vaker dat mensen een vervolg op een story schrijven of iets wat zich in hetzelfde universum afspeelt als een eerdere story. Dat is echter niet echt een nieuwe creatievorm, meer een nieuwe manier om een bestaande creatievorm te organiseren. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lijstjes speciaal om redenen op de noemen dat VoIde een veel betere naam dan Debbaut is en dan misschien iets wat voor iedereen handig is, iets voor tekeningen of zo? Een schetsblok!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hmmm vloggen misschien? Muzieklijsten? Quizlet mini-games?

    Zou wel goed zijn voor nieuwe leden verwerving maar ik vrees dat de server dat weer niet aan kan.:/


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou niet weren, voor mij is quizlet al perfect!


    You are my piece of paradise.

    Iets met video's zou ik wel leuk vinden.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Reacties/forumberichten liken zoals op Facebook. Niet echt een creatie, maar zo krijg ik meer meldingen en is er meer te beleven. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Een schetsblok oid is inderdaad wel leuk, dat je een afbeelding dan 'over de hele pagina' kan laten zien, ipv in stories en dergelijke, daar kunnen dan bijvoorbeeld tekeningen, foto's en gefotoshopte afbeeldingen in.

    Muziek lijkt me ook wel grappig, maar dan zit je weer met copyrightproblemen, dus weet niet of dat een goed idee is...


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    En opiniestukken, dat zou ik ook leuk vinden, maar dan zit je natuurlijk met die columnisten...


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zou een chat nog steeds heel chill vinden want dat verplaatst nu naar Facebook, Whatsapp, Tinychat of noem het maar. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Ik zou een chat nog steeds heel chill vinden want dat verplaatst nu naar Facebook, Whatsapp, Tinychat of noem het maar. :')

    De chat van Q is toch de Shoutbox?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Vikings schreef:
    Ik zou een chat nog steeds heel chill vinden want dat verplaatst nu naar Facebook, Whatsapp, Tinychat of noem het maar. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vikings schreef:
    Ik zou een chat nog steeds heel chill vinden want dat verplaatst nu naar Facebook, Whatsapp, Tinychat of noem het maar. :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Iets met recensies, al denk ik dat daar ooit al eens een voorstel van is geweest.


    Mhm?

    Frisk schreef:
    Iets met recensies, al denk ik dat daar ooit al eens een voorstel van is geweest.

    Jaa, klopt. Maar Aserah heeft al een hele tijd geleden daar een eigen vorm op bedacht en er is niemand die er gebruikt van maakt, dus volgens mij ligt die nood niet heel hoog. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eledhel schreef:
    (...)
    De chat van Q is toch de Shoutbox?

    Daar kun je niet echt in groepjes of één op één met elkaar praten. Er zijn best veel teamwedstrijden en dan is zoiets super handig.


    Every villain is a hero in his own mind.