• Hello. Ik heb even een enorme pechdag.

    Het begon vandaag aan het begin van de dag. Ik had me bijna verslapen en ik haalde op het nippertje de bus. De hele dag had ik moeite om me groot te houden, want ik zat vol emotie. Uiteindelijk kwam er een emotioneel gesprek, ook omdat er op stage al langere tijd spanning hing. Eenmaal thuis, blij dat mijn dag voorbij was, werd ik gebeld. Mijn leidinggevende had ontslag genomen en daardoor was mijn kans op een baan ook zo goed als weg. Morgen moet ik naar school om er verder over te praten. Alsof dat nog niet erg genoeg was, had een blikje - dat ik vandaag had gekocht - Monster Energy gelekt in mijn tas. Oplader was nat geworden, alles. Ik heb hem dus gelijk in rijst gelegd en uiteindelijk was 'ie droog. Althans, dat dacht ik. Ik dus mijn telefoon aan de oplader in het stopcontact, niks aan de hand. Hij werkte gewoon. Ik ging mijn vriend bellen, want hij zou vanavond langskomen. Ineens een keiharde knal; oplader ontploft. Nu zit ik nog bij te komen van de shock, pfff.

    Hoeveel pech kan een mens hebben! En dan te bedenken dat het morgen pas vrijdag de dertiende is... ):


    26 - 02 - '16

    Aw, wat rot voor je, zeg ):
    *hugs*


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nahwie, dat klinkt allemaal inderdaad echt niet leuk! :c
    Super, mega, big hugs for you! Hopelijk wordt 't snel een beetje beter. <3



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dankjulliewel (:
    Als kers op de taart heeft het geluid op mijn telefoon het ook nog begeven.. ):


    26 - 02 - '16

    Klinkt als een ware rot dag. Ik hoop dat het morgen beter gaat <3

    Dankje, ik hoop het ook


    26 - 02 - '16

    N'ahw :( hopelijk is er vandaag niks gebeurd. ^^


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh