• Daar is ‘ie dan!
    Onze eigen held! Mijns inziens de beste act van de gehele dinsdagavond, wat jullie? Ben benieuwd hoe hij het er zaterdag af gaat brengen! Hij heeft z’n finaleplaats in elk geval dik verdiend, en stiekem ook mijn hart veroverd. Aan de telefoon bij Pauw op dinsdagavond bij de VARA sprak hij van een fantastisch optreden en wekte hij de indruk nogal aangeslagen en onder de indruk te zijn, maar dat vergeven we hem natuurlijk onmiddellijk. Dat ‘ie nog maar even van z’n overwinning mag genieten!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 23:44 ]


    Slightly drunk.

    Er staat trouwens een leuk filmpje van hem op insta. Zoveel vragen in een minuut ofzo. Super leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Er staat trouwens een leuk filmpje van hem op insta. Zoveel vragen in een minuut ofzo. Super leuk.


    Ik heb geen insta * cries *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Ik heb geen insta * cries *


    Same. Ik had het maar werd er gek van de laatste tijd. Heb je een linkje Sarita? Want op je browser kun je toch gewoon zonder account kijken?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Klik voor Douwe baby


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Klik voor Douwe baby


    Die hoed staat hem goed hehehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    HAHAHA. Slipjes!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn zus gaat hem versieren door slipjes naar hem te gooien op een huisfestival en daarna gaat ze samen met hem limocello en bier drinken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Mijn zus gaat hem versieren door slipjes naar hem te gooien op een huisfestival en daarna gaat ze samen met hem limocello en bier drinken.


    Whahaha. Ze moet hem wel vragen een goocheltrucje voor te doen hoor x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ImAwesome schreef:
    Mijn zus gaat hem versieren door slipjes naar hem te gooien op een huisfestival en daarna gaat ze samen met hem limocello en bier drinken.


    En met eerlijkheid.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik eet beschuit, maar waar is Douwe nou?

    Waar Douwe is? Bij mij. Naast me, in bed.

    Die middelste gif van Megan (was die van jou, op de vorige pagina?) doet me denken aan "Weeeeee are the champiooooooons!" My god. Heerlijk.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 23:57 ]


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Waar Douwe is? Bij mij. Naast me, in bed.

    Die middelste gif van Megan (was die van jou, op de vorige pagina?) doet me denken aan "Weeeeee are the champiooooooons!" My god. Heerlijk.

    Would you mind sharing a little? :3

    JIJ HEBT SERGEY AL

    Ik ga nu. Heb nog genoeg met Douwe uit te spoken vannacht. BAI.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 0:07 ]


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    JIJ HEBT SERGEY AL

    Ik ga nu. Heb nog genoeg met Douwe uit te spoken vannacht. BAI.

    Nooo, ik wil Sergey niet O: Oke, maybe toch wel.

    Maar ik heb Mister Handsome Hungary liever (:

    Hueuhue, veel plezier ^^

    .

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 0:58 ]


    "Ignite, my love. Ignite."