• Daar is ‘ie dan!
    Onze eigen held! Mijns inziens de beste act van de gehele dinsdagavond, wat jullie? Ben benieuwd hoe hij het er zaterdag af gaat brengen! Hij heeft z’n finaleplaats in elk geval dik verdiend, en stiekem ook mijn hart veroverd. Aan de telefoon bij Pauw op dinsdagavond bij de VARA sprak hij van een fantastisch optreden en wekte hij de indruk nogal aangeslagen en onder de indruk te zijn, maar dat vergeven we hem natuurlijk onmiddellijk. Dat ‘ie nog maar even van z’n overwinning mag genieten!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 23:44 ]


    Slightly drunk.

    Anatomy schreef:
    I kinda fell in love with him. Dunno what happened, ik vond hem eerst nogal gladjes en idk.

    Nogal dit. ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben de zoveelste hier die m'n boontje komt toegeven voor jullie Douwe.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hij heeft het erg goed gedaan en hij mag zeker winnen! Alleen was die pauze te overgewaardeerd.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Hij heeft me echt zo overtuigd gisteren! Geweldig optreden. Ik hoor sinds gisteren echt bij de grote groep mensen die verliefd op hem is geworden haha


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Hij heeft me echt zo overtuigd gisteren! Geweldig optreden. Ik hoor sinds gisteren echt bij de grote groep mensen die verliefd op hem is geworden haha

    Welkom bij de club!


    Slightly drunk.

    Ik ben benieuwd hoe ver hij het gaat schoppen. Ik verwacht in ieder geval ver. :Y)


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik denk wel een top 5 voor hem. (: Maar Mister Handsome Hungary moet ook de top 5 halen ^^

    Jerker schreef:
    (...)
    Welkom bij de club!

    Thanks! Zijn er koekjes?:Y)


    I was an angel living in the garden of evil

    Koekjes? Hoe durf je je dat nog af te vragen? Natuurlijk zijn er koekjes!


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Koekjes? Hoe durf je je dat nog af te vragen? Natuurlijk zijn er koekjes!

    Koekjes en Douwe.. Mijn leven is compleet en ik ben volmaakt gelukkig <3


    I was an angel living in the garden of evil


    Hij is best schattig. Niet mijn type maar wel schattig.

    Krolock schreef:


    Hij is best schattig. Niet mijn type maar wel schattig.

    Ah, hij is leuk! <3


    I was an angel living in the garden of evil

    Ja hij is wel een toetje.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vind 'm nogal gelekt (wat niet weghoudt dat hij best mooi is. :'D) maar het is een fantastisch lied voor het Eurosong. Het is eens wat anders. :'D En hij heeft ook een mooie stem, jongens toch. Go Nederland! Ik ben voor jullie, ik heb de hoop voor m'n eigen landje toch al opgegeven.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    Ik vind 'm nogal gelekt (wat niet weghoudt dat hij best mooi is. :'D) maar het is een fantastisch lied voor het Eurosong. Het is eens wat anders. :'D En hij heeft ook een mooie stem, jongens toch. Go Nederland! Ik ben voor jullie, ik heb de hoop voor m'n eigen landje toch al opgegeven.

    Ook een Belg die niet gelooft dat België ook maar een kans maakt om naar de finale te gaan? XD

    Nederland en Hongarije zijn tot nu toe mijn favorieten, maar ik wacht nog op de tweede halve finale voordat ik officieel mijn favorieten kies :')

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 17:22 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.