• "De droomvrouw voor Luke Hemmings."

    Complimentjes
    WlLD
    Hi Annick c:,

    Je verdient het echt heel erg om deze week in het zonnetje te worden gezet c:. Ik ben echt zo heel erg blij dat ik je ken. Je hebt me al zo vaak geholpen, zonder dat je dit zelf beseft. Dus, dankje daarvoor. Hopelijk mogen we nog heel erg lang vrienden blijven. Ook mag je erg trots zijn op jezelf, op wat je hebt bereikt en waar je nu staat. Je hebt zoveel meegemaakt en nog steeds ben je zo enorm positief. En dat is iets wat ik echt heel erg bewonder in je jou.
    Oké, ik ben erg slecht met deze dingen, maar i'm glad i know you :3.

    Xx Lau.


    Ross
    Lieve Annick,

    ik ben blij dat ik je heb leren kennen. Je bent een heel mooi meisje van binnen en van buiten. Je bent altijd lief en je bent er voor me wanneer ik je nodig heb. Ik hoop dat we elkaar echt heel snel ontmoeten!

    Much love,

    Yara <3


    Infrared
    Lieve Niekie,

    We kennen elkaar nu een jaartje, maar in die korte tijd heb ik al mogen zien hoe cool, grappig en enorm sterk je bent. Ik weet nog de eerste keer dat ik in de Q-app werd gegooid en dat je me een paar dagen later belde, omdat je met Sterre de weg kwijt was in Ypenburg, hahaha. De meeting in Leiden met jou en Gabs was dan ook super gezellig en ook je feestje was enorm cosy.
    Ik vind de verhalen die je heb geschreven echt geweldig. Je schrijfstijl is dan ook heel fijn en wanneer er een hoofdstuk verscheen las ik ze meteen. Jouw reacties op mijn verhalen maakten mijn dag. Je bent super supportive, natuurlijk help je me dan ook als ik je hulp nodig heb.
    We zien en spreken elkaar veeeel te weinig, maar gelukkig komt Sounds Live, Feels Live al dichterbij en 22 mei zetten we de Ziggodome op zijn kop samen!
    Ik mis je, maar ben blij dat ik je over minder dan twee weken ga zien. See you soon my dearest.

    Liefs,
    Liz



    Creatie(s) in de kijker
    Ook fan van 5 Seconds Of Summer? Dan ga jij zeker genieten van deze story geschreven door Hemmingz en WlLD!


    I wanna tell you you're the reason why,
    The earth spins and the stars hang in the sky,
    But I don't think it's gonna fly,
    Cause I'm not good with words.





    If only I could find a way,
    To say it like them poets say,
    Sing a sweet and simple serenade,
    Directly to your heart.




    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 23:22 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Fijne week!


    16 - 09 - '17

    Leuk! Fijne week! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Aah wat lief! Ik word er zowat emotioneel van.. Bedankt lieverds!! <3


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    ahw die gif is cute en lieve berichtjes.
    leuke week toegewenst!!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Papiliones schreef:
    Leuk! Fijne week! (:


    26 - 02 - '16

    Ik hoop dat je een fantastisxh geweldige week hebt!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Je verdient dit c:


    soul made of stardust and chaos.