• Daar is ‘ie dan!
    Onze eigen held! Mijns inziens de beste act van de gehele dinsdagavond, wat jullie? Ben benieuwd hoe hij het er zaterdag af gaat brengen! Hij heeft z’n finaleplaats in elk geval dik verdiend, en stiekem ook mijn hart veroverd. Aan de telefoon bij Pauw op dinsdagavond bij de VARA sprak hij van een fantastisch optreden en wekte hij de indruk nogal aangeslagen en onder de indruk te zijn, maar dat vergeven we hem natuurlijk onmiddellijk. Dat ‘ie nog maar even van z’n overwinning mag genieten!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 23:44 ]


    Slightly drunk.

    Atrox schreef:
    (...)
    Ook een Belg die niet gelooft dat België ook maar een kans maakt om naar de finale te gaan? XD

    Nederland en Hongarije zijn tot nu toe mijn favorieten, maar ik wacht nog op de tweede halve finale voordat ik officieel mijn favorieten kies :')


    Een kans misschien wel. Laura is jong en mooi. Speelt altijd een rol in het Eurosong. :'D Maar da's een kans van 0,03 of zo. :'D After all, Vlaanderen zendt weer in dit jaar. Het is al van 2010 geleden dat Vlaanderen nog een goede inzending heeft gedaan. :'D

    En dat van Hongarije is gewoon dat van Rusland van vorig jaar, maar dan gezongen door een man. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lol, ik heb een lijstje gemaakt met mijn favorieten van de eerste semifinale en NL en Hongarije strijden om een eerste plaats.


    Slightly drunk.

    Hongarije is slecht :d


    You are my piece of paradise.

    Hongarije was een van de beste naar mijn mening!


    Slightly drunk.

    Het viel me op hoeveel mooie mensen meededen. :') De helft van die mensen was onzuiver en/of te doorsnee qua muziek, maar wel mooi.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik vind Douwe echt een cutieee en ben supertrots op hem^^
    België vind ik btw opzich ook wel een leuk nummer hebben, niet direct een uitspringer maar wie weet wel goed genoeg voor een finaleplaats


    What's meant to be will find it's way

    Ik geef niks om dit festival. Maar ik vins zijn nummer oprecht leuk en ik heb het live gehoord en ik vind dat hij het echt heel goed live doet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:



    Dit is nu serieus 1 van mijn favo gifs op het forum.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Anatomy schreef:


    Hahaha geweldig. Vooral zijn gezicht

    Anatomy schreef:


    En wat zouden die twee gaan doen? (baby)

    Chizuru schreef:
    (...)
    En wat zouden die twee gaan doen? (baby)


    Dat vroeg ik me ook af hehehe. Ik ga dit trouwens shippen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Dat vroeg ik me ook af hehehe. Ik ga dit trouwens shippen.

    Ja, ze zijn cute af. Ik stel "Douwgey" voor (':
    SerBob

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 16:05 ]

    Chizuru schreef:
    (...)
    Ja, ze zijn cute af. Ik stel "Douwgey" voor (':


    I approve hehe. Fanfic time :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    I approve hehe. Fanfic time :Y)

    Als je iets maakt wil ik graag lezen (:
    "Eurovision shipshots 2k16"

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 16:06 ]