• Daar is ‘ie dan!
    Onze eigen held! Mijns inziens de beste act van de gehele dinsdagavond, wat jullie? Ben benieuwd hoe hij het er zaterdag af gaat brengen! Hij heeft z’n finaleplaats in elk geval dik verdiend, en stiekem ook mijn hart veroverd. Aan de telefoon bij Pauw op dinsdagavond bij de VARA sprak hij van een fantastisch optreden en wekte hij de indruk nogal aangeslagen en onder de indruk te zijn, maar dat vergeven we hem natuurlijk onmiddellijk. Dat ‘ie nog maar even van z’n overwinning mag genieten!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 23:44 ]


    Slightly drunk.

    Hij is echt een koekje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Trots op nl. Ik hoop echt dat hij wint.


    Happy Birthday my Potter!

    Yess, ik vind het echt top dat hij door is! Maar het is dan ook wel echt verdiend. Dit was één van de betere acts!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben zo blij dat hij door is. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oke, ik geef toe dat hij wel een beetje schattig is. Haha

    Chizuru schreef:
    Oke, ik geef toe dat hij wel een beetje schattig is. Haha

    Je had zijn telefoongesprek met Jeroen Pauw moeten horen. Hoe cute.


    Slightly drunk.

    He's adorks. Ik durf het bijna niet toe te geven maar ik was al fan toen all the way back bij de beste singer-songwriter. :')

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 23:52 ]


    The truth is out there.

    Jaaa hij is zo goed


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I kinda fell in love with him. Dunno what happened, ik vond hem eerst nogal gladjes en idk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    I kinda fell in love with him. Dunno what happened, ik vond hem eerst nogal gladjes en idk.


    Precies dit.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rusland gaat winnen (alhoewel ik hun act wel een beetje na ge aapt vind van Zweden van vorig jaar) maar Douwe heeft het goed gedaan! Ik heb op Cyprus gestemd en ben blij dat ook zij door zijn. Van mij mag Hongarije trouwens ook wel winnen. Slow down is wel echt slow down ten midde van de rest .


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh God, misschien ben ik heel laat op het feest, maar mijn zusje stuurde me net dit. Ik ben nu zwaar, diep, uiterst teleurgesteld dat dit niet ons Eurovision nummer is geworden. In eigen taal, nog wel. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh help dat moment dat hij aan die bi lolly likt. Als dat op ESF was gebeurd was menig vrouw gek geworden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    Oh help dat moment dat hij aan die bi lolly likt. Als dat op ESF was gebeurd was menig vrouw gek geworden.
    ah uhmm


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!