• Ik ben altijd de stille in de klas. Ik zeg nooit wat tegen iemand anders, en toch lijkt het dat ze mij moeten hebben. Iedereen doet altijd ontzettend boos tegen mij. Als iemand een (ontzettend grof) grapje maakt lijkt iedereen te lachen, maar wanneer ik een gewoon grapje maakt kijkt iedereen mij aan alsof ik een vloek heb uitgesproken. Soms word alles mij te veel en probeer ik het in te houden. Dan hebben we gym en dan loop ik weg. Dan geef ik zelfs nog aan dat het mij te veel word, vervolgens komt de leraar naar me toe.''Wat is er aan de hand?'' Ik zeg dan niks, omdat ik weet dat als ik iets zeg ik ga schreeuwen of huilen. Dan word de leraar boos en zegt die ''Ja als je niks zegt is er ook niks aan de hand'' terwijl ik met tranen in mijn ogen weg kijk. Vervolgens moet ik een uur nablijven, omdat ik ''niks zeg''. Als ik thuis kom en zeg tegen mijn vader dat het niet gaat, word ie boos op mij en zegt ie dat ik altijd zeur en een probleem kind ben. Dan geef ik aan dat hij niet tegen mij moet gaan schreeuwen, en word hij nog kwader en zegt dat ik ''al het slechte'' op hem schuif. Ik moet het niet wagen om te huilen want dan springt ie uit zijn vel.

    Ik schrijf dit alles in het kort want ik heb wel meerde problemen. Ik zit nu mijn tranen in te houden terwijl mijn vader boos naar boven is gegaan en nu slaapt.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 14:40 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Wat idioot dat je vader zo doet. Je zou denken dat familie altijd voor je klaar staat.

    Toch heb ik wel een beetje hetzelfde. Ik ben nogal stil en op mezelf op school, en ik denk dat niemand me daarom echt mag. En als ik dan even een vraag stel of iets zeg doet iedereen kortaf. Het enige advies wat ik kan geven is dat je je er niks van aan moet trekken, en dat het uiteindelijk beter wordt. Sterkte!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wat een rare reacties heeft iedereen dan. Ik loop tijdens gym soms ook weg zonder het te zeggen en dan worden ze niet boos. En mijn ouders reageren zeker niet zo.
    Echt heel naar, sterkte!


    obsessive rage

    Ugh, wat een rotmensen. Ze denken zeker alleen maar aan zichzelf... Ik hoop dat je moeder wel voor je klaar staat, en anders. Zijn wij (aka de quizletters) er voor je, en worden wij niet boos op jou zonder reden.


    You are my piece of paradise.

    Scintellare schreef:
    Ugh, wat een rotmensen. Ze denken zeker alleen maar aan zichzelf... Ik hoop dat je moeder wel voor je klaar staat, en anders. Zijn wij (aka de quizletters) er voor je, en worden wij niet boos op jou zonder reden.


    Dat is ook de reden waarom ik op quizlet zit en dit topic maak om mijn hart te luchten. Mensen zijn hier altijd zo vriendelijk en kunnen heel gezellig praten.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 17:09 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Darcia schreef:
    (...)

    Dat is ook de reden waarom ik op quizlet zit en dit topic maak om mijn hart te luchten. Mensen zijn hier altijd zo vriendelijk en kunnen heel gezellig praten.

    Soms hebben we hier ook wel onze meningsverschillen hoor, maar ik snap je wel wat betreft met je topic. Ik ben hetzelfde en gebeurd hetzelfde bij me (ik zit dan niet meer op school, maar toen gebeurde het ook) en ik probeer me er een beetje overheen te zetten. Ik vind het soms wel erg lastig, vooral omdat mensen tegen me bleven zeggen 'blijf vooral jezelf,' maar de andere keer dan zeggen dat ik 'zo stil ben en meer moet praten'. Zelf ben ik gewoon niet zo'n praat-kind. Moet ik je niet, dan moet ik je niet en wil ik niet praten, doe ik dat niet. Gemakkelijk als dat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.